Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Визначаємо психолого-педагогічні адаптації для дітей з різними типами освітніх труднощів
»
Взяти участь Всі події

"How to write a business letter?"

docx

Англійська мова

Для кого: 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас

26.06.2022

32

1

0

Вміст матеріалу:

docx
12,8 Кб

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

A business letter is a formal document often sent from one company to another or from a company to its clients, employees, and stakeholders, for example. Business letters are used for professional correspondence between individuals, as well.

Although email has taken over as the most common form of correspondence, printed-out business letters are still used for many important, serious types of correspondence, including reference letters , employment verification , job offers , and more.

Нещодавно завантажили