Характеристика учениці музичної школи

Музика

Для кого: Дорослі

12.06.2020

289

2

0

Опис документу:
Приклад характеристики учениці музичної школи. Використовувати дише як зразок для написання власної харакетристики на учня. Детальний опис. В характеристиці детально описані сильні сторони особистості учениці, а також музичні дані і загальний розвиток. Характеристика написана вчителем.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Характеристика

Грицак Анни

учениці музичної школи №2 ім. В. Барвінського

м. Івано – Франківськ

Грицак Анна навчається у школі в першому класі. Зарекомендувала себе як старанна, працелюбна учениця. Має навчальні досягнення високого рівня. Навчається в повну міру своїх сил. Має добре розвинену пам’ять, швидко запам’ятовує навчальний матеріал і легко його відтворює. Виявляє творче мислення. Завжди виконує домашнє завдання. На уроках активна. Має добрий загальний розвиток. Правила поведінки виконує на вимогу вчителя.

До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Брала активну участь у громадському житті школи та класу, у культмасових заходах. Дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя. Користується повагою серед викладачів. Має багато друзів.

Батьки приділяють належну увагу вихованню дочки.

Студент – практикант Грицук Галина

ХІД УРОКУ

І. Робота над практичним матеріалом:

- розспівування в межах октави: по терціях, квартах, квінтах на staccato і legato;

- перевірка домашнього завдання( тривалості нот, розмір, темп, тональності)

ІІ. Робота над творами:

1.«Нічні гості» сл. М. Підгірянки муз. А. Басової

Аналіз твору, читання тексту в повільному темпі, розбір і детальне вивчення вокальної партії, робота над дикцією, фразуванням і складними місцями. Цілісне відтворення пісні з нот з зупинками і детальним обговоренням.

- Які труднощі виникають при виконанні? ( потрібна чітка дикція, щоб краще передавати зміст пісні)

2. «Прилетіла бджілка» муз. А. Мяскова, сл. Г. Бойка

Робота над правильним диханням, не дихати посеред слова, а після кожної фрази, робота над дикцією, вимовою приголосних, інтонацією. Відтворення пісні в цілому без нот. Детальне обговорення твору.

- Який характер твору? (пісня весела, характер грайливий, танцювальний)

3. «Сонячне яблуко» сл. В. Крищенко, муз. В. Лиса

Аналіз твору, виконання твору згідно зазначеного темпу, розбір і детальне вивчення вокальної мелодії, робота над фразуванням, правильним вдихом і видихом. Робота над складними місцями. Цілісне виконання твору без нот. Робота над характером твору і емоційним виконанням.

4. «Два котики» муз. О. Яковчука, сл. Д. Мегелика

Теоретичні відомості про твір, теоретичний аналіз твору: тональність, розмір, темп. Розбір твору окремо вокал від супроводу. Визначення `складних ` місць у творі. Робота над правильним взяттям дихання у потрібних місцях. Особливу увагу потрібно приділяти змісту пісні, для початку просто читаємо поезію, щоб учениця краще зрозуміло про що саме повинна співати, в якому характері виконувати. Відтворення вокальної мелодії. Детальне обговорення твору:

1. Який темп? ( помірний, не поспішаючи)

2. Який розмір (4/4)

3. Як рахується розмір? ( раз і два і три і чотири)

4. Який характер твору? ( характер колискової, ліричний)

5. Яка динаміка? ( mp.- mf.)

- Які труднощі виникають при виконанні? (у творі широкі ходи мелодії, які спричиняють різкі теситурні - регістрові зміни , детальна робота над стрибкоподібними рухами мелодії по нестійких ступенях, чітке дотримання в мелодії половин, половин з крапкою, цілих нот)

ІІІ. Заключна частина:

1. Підсумок уроку, досягнення та недоліки уроку, оцінювання роботи учениці, домашнє завдання.

Методи та виховні прийоми, використані на уроці:

- метод розповіді;

- метод показу;

- метод діалогу;

- метод пояснення;

- метод переконання.

Домашнє завдання

Вдома учениця має твір «Нічні гості» сл. М. Підгірянки, муз. А. Басової опрацьовувати по фрагментах, співати в повільному темпі без зупинок та поправок, слідкуючи за нотним текстом.

Пісню «Прилетіла бджілка» муз. А. Мяскова, сл. Г. Бойка виконувати у відповідному характері, проаналізувати текст пісні.

Пісню «Сонячне яблуко» сл. В. Крищенко, муз, В. Лиса співати вдома в помірному темпі, звертаючи увагу на фрази, пограти вокальну мелодію на фортепіано.

Пісню «Два котики» муз. О. Яковчука, сл. Д. Мегелика детально розібрати вдома, співати в повільному темпі з нот з відповідною динамікою та фразуванням, звертати увагу на чітку дикцію, теоретично проаналізувати твір.

КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ В 1 КЛАСІ УЧЕНИЦЯ ГРИЦАК АННА

Методист фахової кафедри Стефанюк. М. П

Вчитель – предметник Тимків – Боднар В. І

«16» лютого 2018 р.

Студент – практикант: Грицук Галина

Тема. Робота над дикцією і фразуванням.

Мета уроку: розвивати осмислення виконуючого матеріалу. Навчитись чіткої дикції, правильного фразування.

Обладнання: фортепіано, нотний матеріал.

Програма:

  1. «Нічні гості» сл. М. Підгірянки муз. А. Басової

  2. «Прилетіла бджілка» муз. А. Мяскова, сл. Г. Бойка

  3. «Сонячне яблуко» сл. В. Крищенко, муз. В. Лиса

  4. «Два котики» муз. О. Яковчука, сл. Д. Мегелика

Регламент уроку:

І. Вступна теоретична частина – 5 хв.

ІІ. Основна частина – 35 хв.

ІІІ. Заключна частина

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.