Характеристика програм з образотворчої діяльності в днз різних вікових групах.

Опис документу:
Завдання виховання: виховувати в дітей емоційно-естетичне ставлення до навколишньої дійсності, розвивати естетичне сприймання, уяву, фантазію, помічати виразні засоби (колір, лінію, основну форму, композицію)ознайомлення з образотворчім мистецтвом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характеристика програм з образотворчої діяльності в днз різних вікових групах.

«Малятко» – Розділ (образотворче мистецтво) доповнено завданнями та змістами роботи з дітьми 2 років життя. Передбачено ознайомлення дошкільнят з творами худ.- ілюстраторів видавництва (А-БА-БА- ГАЛАМАГА) висока художня та поліграфічна якість книг, яка вирізняє книги для дітей , а також з творчістю українських народних художників: (Миронової та Буряка). Приділено увагу різних зображувальних матеріалів (фломастер, крейда, та вугілля) Нетрадиційна техніка малювання пальцем, долонею, кулачком. Це сприяє формуванню у дітей технічних та композиційних навичок і умінь. І-мол група.1) Завдання виховання по видам діяльності – розвивати в дітей естетичне сприймання, відчуття кольору, ритму; формувати інтерес до ОТМ різних її видів (малювання, ліплення, аплікація), розвивати дрібну мускулатуру пальців рук. Розділ по групам: - малювання учити малювати на всьому аркуші паперу, користуватися кольоровими олівцями, фломастерами, крейдою, гуашшю, пензлем. - ліплення, ознайомити з властивостями глини, учити відщипувати шматочки від грудки, розкачувати прямими руками. - аплікація без наклеювання)розкладати на фланелеграфі готові форми. 2) Результати навчально – виховної роботи. 2 мол група: завдання виховання: продовжувати розвивати в дітей естетичне почуття, образне сприймання, відчуття кольору, ритму, виховати бажання самостійно малювати, ліпити, аплікувати, розвивати інтерес до роботи з різними матеріалами (папір, листя, пелюстки)виховувати охайність. Розділи по групам: ознайомлення з образотворчім мистецтвом, предметне малювання - учити розрізняти кольори, правильно тримати олівець, зафарбовувати зображення гуашшю, формувати вміння розміщувати однорідні предмети на всьому аркуші паперу. Декоративне малювання - ознайомити дітей з декоративними візерунками укр. народного декоративно- прикладного мистецтва та вжитковими виробами (одяг, посуд, іграшки), учити ритмічно прикрашати лініями, мазками, крапками, кругами плоскі силуети з паперу, предмети побуту. Сюжетне малювання – спонукати дітей самостійно і з вихователем зображувати явища навколишньої дійсності (епізоди казок, свят). Ліплення – вчити розкачувати шматочки глини між долонями прямими, коловими рухами, розплескувати , защипувати форми пальцями (ковбаски, бублики, цукерки) аплікація – учити складати візерунки, (круги, квадрати, трикутники), рослинні елементи (листя, квіти, ягоди) на смужці паперу,квадраті, крузі. Та результати навчально – виховної роботи.

Середня група: Завдання виховання: виховувати в дітей емоційно-естетичне ставлення до навколишньої дійсності, розвивати естетичне сприймання, уяву, фантазію, помічати виразні засоби (колір, лінію, основну форму, композицію)ознайомлення з образотворчім мистецтвом: предметне малювання учити малювати образи, зображати предмети круглої, прямокутної, трикутної, овальної формималювати олівцями, фломастерами, крейдою, гуашшю. Декоративне малювання малювати за мотивами укр. вишивки, кераміки, килимарства, писанкарства, нар іграшок. Сюжетне малювання –учити поєднувати в малюнку за змістом зображення 2-3 предметів. Розміщувати їх на одній лінії, поряд, по всьому аркушу. Ліплення – вміти ділити глину на різні за величиною та однакові частини, відтягувати та примащувати дрібні частини, ліпити з з кількох частин та цілого шматка. Аплікація – учити правильно тримати ножиці, діяти ними, робити косі зрізи Результати навчально – виховної роботи.

Старша група: Завдання виховання: розвивати відчуття кольору, ритму, естетичне сприймання та уяву, ініціативу, виховувати самостійність, організованість, уміння доводити розпочату справу до кінця. ознайомлення з образотворчім мистецтвом: Прилучати дітей до культури укр. народу. Предметне малювання – формувати вміння зображати предмети різними способами, малювати з натури, використовувати всі кольори спектра, учити користуватися акварельними фарбами. Декоративне малювання – ознайомити з київською, полтавською та закарпатською вишивкою,особливостями укр. кераміки регіону, петриківським розписом, писанкарством, килимарством. Сюжетне малювання – передавати в сюжетному малюнку враження від спостережень за природою, свят, розваг. Ліплення – учити створювати виразні образи з глини конструктивним, пластичним, комбінованим способами. Аплікація – учити вирізувати предмети симетричної форми із згорненого папіру.Результати навчально – виховної роботи.

«Дитина»: Розділ «чарівні фарби і талановиті пальчики» 1 завдання і зміст ІІ мол група – розвивати інтерес до матеріалів, до гармонії кольору, привчати використовувати цілий аркуш, навчити прийомам ліплення, виховувати любов до рідного краю.2) орієнтовна методика занять по порам року і видам зображувальної діяльності. (малювання, ліплення, аплікація)3) умови успішної пед роботи. 4) у родинному колі.5)показник успішного розвитку дітей. Середня група – Завдання і зміст – розвивати емоційну та зорову чутливість, радіти розмаїттю барв, образів, звуків, милуватись виразністю ліній форм, кольору, учити змішувати фарби, розташовувати малюнок на аркуші, заповнюючи весь простір, оволодівати всіма способами ліплення. Художня діяльність поєднує всі види образотворчої діяльності, тематика пов’язана з сезонними явищами. Орієнтовна тематика занять: осінь, зима, весна Умови успішної пед роботи. У родинному колі. Показники успішного розвитку дітей.Старша група : Завдання і зміст прилучати дітей до культури свого народу, вчити бачити, відчувати, милуватись, захоплюватись чарівним світом народного мистецтварозвивати дослідницьку діяльність при сприйманні художнього матеріалу (живопис, графіка),

Художня діяльність поєднує всі види образотворчої діяльності, тематика пов’язана з сезонними явищами. Розділи: Чарівні фарби, Про що розповідають лінії, У нашому місті починається осінь, барви осіннього парку, Мій рідний край, Складання натюрморту, в натурі, аплікації, народне декоративне мистецтво, театр, підготовка до Різдва, проводи зими, весняний переспів, уявна екскурсія в музей українського народного декоративного мистецтва, писанки, українські вишиванки. Умови успішної пед роботи. У родинному колі. Показники успішного розвитку дітей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.