Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Графічний редактор

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZI553777
За публікацію цієї методичної розробки Семенова Ірина Василівна отримав(ла) свідоцтво №ZI553777
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Поняття графічного редактора.Середовище графічного редактора Paint.

Мета уроку: 

навчальна: ознайомити учнів з поняттям графічного редактора,його середовищем та основами роботи з ним; сформувати вміння відкривати, переглядати та зберігати зображення;

розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навички роботи з мишею і клавіатурою, самоконтроль, увагу, кмітливість, логічне мислення;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість, посидючість; виховувати в учнів активність, повагу до однокласників.

Обладнання: комп’ютери, мультимедійний проектор, презентація до уроку, підручники, картки із завданням практичних вправ, приклади векторних та растрових зображень.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь та навичок.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний етап

Привітання (слайд 1)

Всі почули ви дзвінок –

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався,

До уроку готувався.

Тож девіз тепер згадаймо

І урок вже починаймо.

Учні (хором):

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб жодна хвилинка не втратилась марно.

ІІ. Оголошення теми «Поняття графічного редактора. Середовище графічного редактора Paint.» (слайд 2)

Вправа «Я зміг би…».

Учитель пропонує учням протягом 3–5 хвилин написати на окремих аркушах (або намалювати) відповідь на запитання «Що б я зробив, якби вмів гарно малювати на комп’ютері». Учні здають аркуші вчителю. Він зберігає їх, щоб пригадати відповіді учнів на останньому уроці з теми.

ІІІ.Вивчення нового матеріалу

(Розповідь учителя з використанням мультимедійного проектора)

Задовго до того, як люди створили писемність, вони навчилися малювати оточуючі їх предмети. Для створення перших зображень використовувалися різноманітні матеріали та інструменти. Спочатку матеріалом була земля, стіни печери, камені, на яких малюнки видряпувалися.

Потім стали використовувати берест, шкіру, полотно, пергамент, папір й інші матеріали, на які зображення наносилися чорнилом або тушшю за допомогою гусячого пера. Наскальні зображення людина виконувала шматочком вугілля, взятим із залишків вогнища.

Перший "справжній" олівець було виготовлено в Англії приблизно у 1565 р., коли у графстві Камберленд знайшли поклади графіту. На жаль, поклади графіту швидко скінчилися. Лише наприкінці XVIII століття для здійснення графічних зображень стали застосовувати олівці.

Сучасний світ не можна уявити без використання малюнків, схем, фотографій та креслень, які використовуються майже в усіх сферах діяльності людини. Для створення та опрацювання комп’ютерних графічних зображень використовують спеціальні програми - графічні редактори.

Графічний редактор - це спеціальна програма, призначена для перегляду і обробки зображень на комп'ютері.

До основних функцій графічних редакторів можна віднести:

  • створення малюнка

  • перетворення вже готового зображення

  • введення тексту в картинку

  • робота із зовнішніми пристроями.

Найпростішим засобом обробки графічної інформації є графічний редактор Paint. Paint призначений для роботи з растровими зображеннями (складаються з безлічі окремих кольорових крапок - пікселів), тому кожному малюнку відводиться строго певне місце (розмір), а також використовується фіксоване число кольорів. (слайд )

Проведення комплексу вправ для зняття м’язового напруження (слайд )

Всі ми звикли до порядку,

Дружно робимо зарядку.

Ми на радість цьому дому

Проганяєм сон і втому.

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

Один і два, три і чотири —

Набираємося сили.

Нахилились, повернулись,

До товариша всміхнулись.

ІV. Удосконалення набутих знань

Програма Paint знаходиться в групі програм Стандартні: Пуск – Програми – Стандартні – Paint. (слайд 8).Якщо на Робочому столі є значок цієї програми ,то для її запуску можна навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші. Вікно графічного редактора має стандартні елементи: заголовок вікна, рядок меню, кнопки Згорнути, Розгорнути, Закрити, рядок стану, смуги прокрутки ( лайд )

V.Робота в зошиті

Підпишіть на ваших картках як називаються частини вікна Paint.

Користуючись власним досвідом роботи з комп’ютером, логікою та асоціаціями, опишіть призначення кожної з частин вікна.

Прийом «Асоціації на дошці».

Учитель малює на дошці квітку (серединка та пелюстки). У серединці записує основне поняття. Після цього він просить учнів назвати прояви й характеристики поняття й записує їх на пелюстках.

Середовище графічного редактора складається з робочого поля, яке займає основну частину вікна редактора, панелі інструментів, палітри; меню команд для роботи з файлами, друку малюнка та інших операцій: Файл, Правка, Вид, Малюнок, Параметри, Довідка. Це меню містить команди і додаткові можливості роботи з графічним редактором. Будь-яке меню можна відкрити, клацнувши мишею на його імені. Інструменти з Панелі інструментів дозволяють малювати різні геометричні фігури, зафарбовувати області малюнка, виділяти графічні елементи, вписувати текст, проводити лінії певної товщини, коректувати зображення і багато іншого.

. Інструктаж з техніки безпеки (слайд )

VІІ. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (слайд )

1.«Крила метелика». Учень виконує самостійно часті кліпання без напруження очей 10-15 разів. Вправу повторюють 4-5 разів.

2.«Ніс Буратіно». На дошці прикріплений малюнок Буратіно. Учень дивиться спочатку на ніс Буратіно, потім на свій ніс. Вправу повторюють 9-10 разів.

3.«Сова». Учень на рахунок 1-4 заплющує очі і тримає їх закритими. На рахунок 5-10 широко відкриває їх. Повторити 4-5 р

Гра «Я швидше…» .

Кожен учень отримує картку з малюнком, який було створено в графічному редакторі. Учні повинні швиденько порахувати кількість геометричних фігур на малюнку та записати відовідь.

VІІI.Практичне завдання (слайд )

Завдання за підручником: завдання 1–3 п. 4.4 (с. 93-94).

Додаткове завдання . Спробуйте намалювати зображення,яке складається з геометричних фігур.

IX. Закріплення вивченого матеріалу.

Підбиття підсумків уроку

Вправа «Мікрофон».

Учитель пропонує учням узяти уявний «мікрофон» та по черзі продовжити речення:

  • Графічний редактор - це...

  • Запустити програму Paint можна…

  • Я не можу (можу) уявити сучасне життя без комп’ютерної графіки, тому що...

Оцінювання практичної вправи. Виставлення оцінок найактивнішим учням.

Х. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомлення учнів з поняттям графічного редактора,його середовищем та основами роботи з ним та формування вміння відкривати, переглядати та зберігати зображення.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    4 Клас, 5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    149
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    ZI553777
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZI553777
За публікацію цієї методичної розробки Семенова Ірина Василівна отримав(ла) свідоцтво №ZI553777
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти