Гра-квест «Знайомство зі школою»

Опис документу:
Гра-квест "Знайомство зі школою" Після коротенької лінійки до першого класу вибігають фіксики та знайомлять їх зі школою, ходячи по станціям та виконуючи певні завдання. У нас 2 перших класів, тому фіксики розділилися по кожному класу та водили по черзі на кожну локацію.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Фон 1 – Музика фіксики

Виходять фіксики Сімка та Нулик

Сімка: Всім привіт! Впізнали нас?

Нулик: Ми ледь не запізнилися до вас.

Сімка: Так-так, ми дуже бігли. А знаєте чому?

Нулик: Так як ви новенькі, нічого тут не знаєте, ми прийшли провести вас Країною знань, та показати вам місце, яке стане вашою домівкою.

Сімка: Нам це завдання доручила сама Королева Знань, от ми й боялися що не встигнемо та підведемо її.

Нулик: Діти але спочатку ми хочемо перевірити чи готові ви до школи.

Сімка: А що потрібно робити в школі? (діти говорять)

А відпочивати потрібно?

А де ви будете відпочивати? (на перервах)

Конкурс «Перерва»

Нулик: Зараз перевіримо, як наші учні будуть сидіти на уроках та веселитися на перервах. Діти, поки звучить музика ви маєте веселитися і танцювати на своїх місцях. А як тільки музика зупиняється, вам потрібно скласти руки, наче сидите за партою і не рухатися. Всім зрозуміло?

Сімка: Поїхали, Тидиш!

Фон 2 – Музика

Нулик: Молодці, отак можна веселитися на кожній перерві.

Сімка: Нулику, нам вже час вирушати країною знань і показати де вони будуть навчатися та проводити шкільний час.

Нулик: То що, вирушаємо в дорогу? Ви готові діти?

(діти відповідають)

Сімка: Але спочатку нам потрібно розділитися, 1-А клас йде зі мною, а 1-Б йде з Нуликом.

Гра-квест «Знайомство зі школою»

(Фіксики підходять до свого класу)

Нулик: Дивіться що у мене є, це маршрутна карта, яка допоможе нам дістатися того місця, яке нам потрібне. І щоб зрозуміти куди потрібно йти, нам потрібно відгадати загадку.

( читає загадку)

Локація - ЇДАЛЬНЯ

Фіксик: Є вона у кожній школі —

І в близькій, і в дальній,

їжі всякої доволі

В кожній є... їдальні . (відповіді учнів), так ми ідемо до їдальні.

Фіксик: Щоб мати здоров'я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

Кожна країна має свої традиції харчування. Що ж полюбляють українці? Спробуйте відгадати ці страви.

1.Популярна в Україні рідка страва, що вариться з буряків, капусти, моркви, картоплі. (борщ)

2. Борошняний виріб у формі півмісяця із начинкою картоплі, капусти, ягід. (вареники)

3. Закручена в листки капусти начинка. (голубці)

- Так як ви всі знаєте популярну страву в Україні, тож можливо ви вмієте її готувати. Гра «Зваримо борщик»

Завдання: Перед вами стоїть каструля та кошик з овочами. Вам потрібно стати в один за одним, та по-черзі підходити брати один овоч з кошика показати його своїм однокласникам та вирішити чи входить він до складу Борща чи ні. Якщо так то вкидаємо в каструлю, якщо ні то відкладаємо в сторону. Зрозуміло?

Гра «Зваримо борщик»

- Молодці, бачу що ви допомагаєте матусі готувати борщ. Скажіть мені будь ласка, чи вмієте ви корисно харчуватися?

- Добре, а зараз ми перевіримо, як ви вмієте поділяти їжу на корисну та не корисну. Гра називається «Здорове харчування»

Завдання: перед вами стоїть мініатюрний кошик для покупок та відерце для сміття. Вам пропонується обрати корисну їжу та покласти її до кошика та не корисну і поклавши її до смітничка.

(Діти виконують завдання. У випадку помилки фіксики її пояснюють, роблячи акцент на тому, наскільки важливі відібрані ними корисні продукти).

Нулик: Молодці ви гарно постаралися, пам’ятайте їжте лише корисну їжу та будете здоровими!

Познайомившись з їдальнею вирушаємо до наступної локації. Слухайте уважно та скажіть куди ми маємо йти.

Локація - АКТОВА ЗАЛА

Є у школі дивна зала

Там на сцені виступають

І свята всі відзначають,

Там танцюють і співають,

І вистави різні грають.

(Актова зала)

Правильно діти, це – актова зала, тож вирушаємо до неї.

  • Ви потрапили до місця веселощів та розваг!

І зараз подивимося на скільки ви творчі та активні! Ваше завдання під музику повторювати всі рухи за мною!

(танцюють)

  • Молодці, гарно потанцювали.

Готові вирушати далі?! Куди нам потрібно дістатися вам підкаже загадка.

Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками,

Не людина, а говорить. Книга.

- А де в школі багато книг? (діти відповідають),так в бібліотеці. Ми йдемо до шкільної бібліотеки.

Локація - БІБЛІОТЕКА

  • Ось ми потрапили в казковий світ. Тож зараз перевіримо, чи знаєте ви казки чи ні!

Завдання відгадати загадки про казки.

Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить півень рятувати,

В лиса півника забрати.

(Котик і півник)

Я — бичок-беремлячок,

Солом'яний у мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

(Солом'яний бичок

Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?

Хто б відповів?

(Червона Шапочка)

На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати?

(Ріпка)

Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк — не наша мати.

(Вовк і семеро козенят)

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички.

(Попелюшка)

Вигнав дід козу із хати —

Та й пішла вона блукати:

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув.

(Коза-дереза)

Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась,

До ведмедя не призналась?

(Маша і ведмідь)

Вовка зовсім не боявся

І ведмедю не дістався,

Але лисиці на зубок

Все ж потрапив...

(Колобок)

Наступне завдання.

  • Я буду показувати вам картинки з казок, а ви повинні відгадати, що це за казка.

(Ріпка, курочка ряба, Котигорошко, Заєць і їжачок, Півник і двоє мишенят, рукавчика, Лисичка сестричка і вовк панібрат, Коза -дереза, Солом’яний бичок, Вовк і семеро козенят, Лисиця і журавель, колобок, Івасик-телесик, котик і півник)

– Молодці, діти! Ви виявились дуже розумними.

Щоб дізнатися куди ми вирушаємо далі вам необхідно продовжити речення..

Щоб здоров’я добре мати

Слід про нього змалку…(дбати)

Кожний ранок…(умиватись)

І Зарядкою…(займатись)

  • Як ви вважаєте, діти, де в нашій школі дбають про здоров’я? ( в спортивній залі) Ну що пішли до спортивної зали.

(зупиняються біля світлофора)

  • Перш ніж ми перейдемо дорогу, ми повторимо правила дорожнього руху.

Тільки коли я буду зупинятися, вам потрібно доповнити речення.

Світлофор три ока має.

Ось червоне – треба знати,

Йти не можна, слід  …    (чекати)

Не хвилюйся, роздивися –   … (приготуйся).

А зелене – вирушай, та дивись, не  …  (поспішай).

Не біжи, спокійно йди,

Будь уважним, як завжди. 

Знайте, друзі: дітворі

Можна тільки у дворі

Гратись, бігати, стрибати

Чи м’яча гуртом  …  (ганяти).

На дорозі знає ж кожний –

Гратися ніяк  … (не можна)!    

Локація - СПОРТИВНА ЗАЛА

Тут ви будете займатися спортом.

Тож перевіримо, що ви знаєте про спорт?

  • Бокс, хокей, бобслей, футбол, 
    Сноуборд і волейбол... 
    Стадіон, басейни, корт -
    Об´єднало слово... (спорт)

  • Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід… (хокей)

Імітація руху – Ану ж покажіть мені будь ласка, як потрібно грати в хокей.

- Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б’ють — це фол!

Називають гру… (футбол)

Імітація руху – Ану ж покажіть мені будь ласка, як потрібно

- Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі…

Дощечки ці звуться… (лижі)

Імітація руху – Ану ж покажіть мені будь ласка, як потрібно

- Сіла купа дітвори

І поїхала з гори... 
Люблять їх усі малята. 
Звуть візочок цей... (санчата)

Імітація руху – Ану ж покажіть мені будь ласка, як потрібно

- Він лежати зовсім не хоче.

Якщо кинути, він підскоче.

Ледве вдариш, відразу навскач,

Ну, звичайно – це… (М’яч) 

Імітація руху – Ану ж покажіть мені будь ласка, як потрібно

Я бачу ви все знаєте про спорт, прийшов час показати які ви спортивні.

Естафета має назву «Стрибунці»

  • Вам дається м’яч, ви повинні сісти на нього та дострибати до фішки, встати та повернутися до своєї команди, передавши м’яча наступному гравцеві. Гра закінчиться поки останні в черзі добіжить до команди.

  • Молодці, ви великі розумнички. Ну то що ж, в моєму маршрутному листі залишилося останнє місце – це ваша класна кімната, де ви будете навчатися, товаришувати та весело проводити ваш час. Ну що вирушаємо!

(йдуть до класу)
- Ну ось і все, я своє завдання виконав, провів вас Країно знань, сподіваюся вам сподобалося. Бажаю вам успіхів, гарних оцінок, та чудових шкільних моментів, а мені час йти! До зустрічі!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!