Гра - квест для вчителів "вчительський розум"

Опис документу:
Проведення квестів допомагає розвивати творчу особистість як учня, так і вчителя. До участі також можна підключити і родину дитини, що допоможе створити командну, сімейну атмосферу. Психологічний словник визначає, що творча особистість виникає лише внаслідок наявності у неї “..здібностей, мотивів, знань і вмінь, завдяки яким створюється продукт, який відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю”. Серед характерологічних особливостей творчої особистості виділяють: відхилення від шаблону;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КВЕСТ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Інструкція: квест проводиться на день вчителя учнями школи для вчителів. Якщо у школі вчителів багато, краще їх поділити на команди по кілька чоловік (хоча б 2-3). На кожній станції вони отримують шпаргалку із назвою наступної станції (невеличка записка, яку тихенько після виконання завдання хтось із учнів підсовує вчителю). Краще залучати старшокласників, хоча це не суттєво. Хай і директор, і завучі долучаться до змагання!

Станція 1. Про кого це?

Завдання: є кілька маловідомих фактів про 5 учнів: хтось мріє про собаку, хтось обожнює творчість Василя Стуса, у когось вдома немає жодного калькулятора, хтось потай розмалював шпалери і йому за це поки нічого не було…. Потрібно розставити учнів біля відповідного факту.

Станція 2. Вгадай мелодію

Завдання: назвати виконавця та пісню з перших секунд

  1. Ласковый май «Седая ночь»

  2. Фабрика «Про любовь»

  3. Михаил Шафутинский «З сентября»

  4. Олег Винник «Ніно»

  5. Руслана «Дикі танці»

  6. Микола Мозговий «Минає день, минає ніч»

  7. Disco Dancer

  8. Руки вверх «А он тебя целует»

  9. Modern Toking «You’re my heard, you’re my soul»

  10. Афродита «Валера»

  11. Оля Полякова «Люли-люли»

Станція 3. На смак

Завдання: є кілька жуйок. Вчителям по черзі потрібно відгадати смаки цих жуйок (потім видавати серветку, щоб вчителі позбулись від них або хай приліплять їх на спеціальній дошці, як діти)

Станція 4. Тільки руками

Завдання: є кілька видів тканин: атлас, шовк, шифон, джинс, проста тканина, арганза, тюль, марля, шерсть… Вчителі із заплющеними очима мають відгадати, що це за тканина.

Станція 5. Радянська класика

Встановіть відповідність між фільмом і героєм (фільми чи кадри із них можна прикріпити на дошці на невеличкий скорч, а героя хай вчителі доклеюють самостійно)

Шурік – «Операція «И»

Маестро – «В бій йдуть тільки «старі»

Анатолій Новосельцев - «Службовий роман»

Штірліц – «17 миттєвостей весни»

Іполіт – «З легкою парою»

Василь і Раїса – «Любовь и голуби»

Александра – «Москва слезам не верит»

Семен Семенович - «Діамантова рука»

Станція 6. Фудблогер

Завдання 1: вчителі уявляють себе фудблогерами і на камеру розповідають рецепт своєї фірмової страви (або можна назначити 1 страву на команду: торт, борщ, олів’є, шуба, фарширована риба, запечене м'ясо, тушковані гриби…)

Або!

Завдання 2: учні самі описали на камеру перелічені страви. Вчителі мають відгадати, яку страву описали діти.

Станція 7. Заплутанка

Є 10 слів, що стосуються здорового способу життя. Але в них переплутались літери. Розшифруйте цю абра-кадабру (учні по черзі піднімають таблички із цими словами: з одного боку – букви сплутані, на звороті – правильне слово)

  1. Спорт - сропт

  2. Вода - оадв

  3. Пробіжка – прбкаоіж

  4. Обтирання – онирнабтя

  5. Зарядка – аалдзря

  6. Режим – мержи

  7. Вітаміни – втіманіи

  8. Яблуко – якбуло

  9. Цукерки – цркикуе

  10. Сухофрукти - схоуфкрути

Станція 8. Що? Де? Коли?

  1. Найдавніша школа в Україні була заснована при Кафедральному соборі одночасно із дуже великою подією в житті Київської Русі. До цього причетний князь Володимир Великий. Назвіть рік заснування цієї школи та подію, яка сталась у цьому році? (988 р., Хрещення Русі)

  2. В Голландії діти починають навчатись в 4 роки, але не з першого вересня. Відправною точкою для старту навчання є інший день у їхньому житті. Через це у класі будь-якого дня може з’явитись хтось новенький. Коли ж ці діти йдуть до школи? (у день свого 4-ого дня народження)

  3. Директор школи у Швеції має право у будь-який момент перевести учня до наступного класу навіть посеред навчального року. Але за двох умов. Що це за умови? (визначні успіхи у навчанні та згода батьків)

  4. Назвіть країну, у якій вчитель – це переважно чоловіча професія. Де нормальним є вчитись без вихідних і допізна. Розклад занять у цих школах змінюється щотижня і про це повідомляють у п’ятницю. Діти після уроків вивчають багатовікову та складну історію своєї держави. Де вивчають кілька видів письма: графічне (малюнкоподібне) та латинське. Де особливо шанують сонце та цвіт вишні (Японія).

Станція 9. Народ скаже, як зав’яже

Закінчити прислів’я або приказку

  1. Не та мама, що народила, а та, що (виховала)

  2. Пташка радіє весні, а дитя – (матері)

  3. У дитини болить голова, а у матері – (серце)

  4. На світі знайдеш все, крім (рідної матері)

  5. Мама годує дітей як земля (людей)

  6. І задрипана ворона своїм дітям (оборона)

  7. В здоровому тілі…. (здоровий дух)

  8. Здоров’я за гроші (не купиш)

  9. Бережи плаття знову, а здоров’я (змолоду)

  10. Іржа заліза їсть, а чоловіка – (хвороба)

Станція 10. Шкільні секрети

За 60 секунд відгадати максимальну кількість фактів:

  1. Відрізок часу, за який учні іноді граються телефоном, перевіряють домашнє завдання та змушені виходити до дошки (урок)

  2. Час для перепочинку, коли можна забігти у вчительську, змінити журнал та взяти конспект наступного уроку (перерва)

  3. Частина роботи, яку діти мають виконувати вдома, а не списувати поспіхом на перерві (домашнє завдання)

  4. Урок, на якому можна навчитись складати букви в склади, склади в слова, слова в речення (читання)

  5. Що вчителям доводиться перевіряти до пізньої ночі? (зошити)

  6. Спеціальний зошит, куди нотують домашнє завдання та пишуть записки батькам неслухняних учнів (щоденник)

  7. Ці 2 слова перетворюють буденну роботу в класну (класна робота)

  8. Завжди порожнє вчительське сховище для ручок, олівців, лінійок, стирачок… (пенал)

  9. Урок, на якому дуже багато цифр, але раптово з’являються і букви (математика)

  10. What can you say about London? (London is the capital of Great Britain)

  11. Урок, на якому можна поганяти м’яча та пострибати на скакалці всім, крім вчителя? (фізкультура)

  12. Пакуночок з продуктами, який вчитель бере з собою в школу, але не завжди має час з’їсти (перекус)

Станція 11. Солодке життя

Завдання: є розгорнуті цукерки та їх обгортки. Вчителям потрібно з’єднати цукерку та її фантик (можна просто не чіпати цукерки руками, а навпроти поставити відповідну обгортку)

Станція 12. Станція «Спортивна»

Завдання1: показати 2-3 вправи ранкової зарядки та виконати її разом з учнями.

Або!

Завдання2: м’ячики. По черзі назвіть всі види спорту, де є м’ячики від найменшого до найбільшого (пінг-понг, теніс, гандбол, пляжний волейбол, футбол, баскетбол)

Станція 13. Показуха

Завдання: учні (бажано у чорному, ніби міми) показують мімікою та жестами без слів життя вчителя. Потрібно відгадати, який саме епізод зашифровано

  1. Вчитель готує вечерю і йому раптом прийшла ідея нового уроку

  2. Вчитель за звичкою рахує дітей, аж раптом виявляється, що це звичайний автобус і він не несе за них відповідальності

  3. Вчитель прибігає в учительську, хапає журнал і біжить далі

  4. Вчитель на педраді тихенько перевіряє зошити

  5. Пояснює на уроці щось біля дошки

  6. Читає книжку і не чує, що відбувається навколо нього (шум, гамір, крики)

  7. Збирає телефони у дітей в спеціальну скриньку на початку уроку

  8. Нарешті після довгого дня засинає.

Фінал. Вчителі потрапляють у заповнений клас квітами та підписаними подарунками. Або актову залу, де на них чекає святковий концерт. Чи в учительську на урочисту педраду

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.