Формування здорового способу життя

Опис документу:
Дати уявлення про цілісність здоров’я та чинники впливу на нього, систематизувати знання про правила здорового способу життя; вчити здійснювати самооцінку здоров’я; сприяти формуванню в учнів стійких переконань щодо пріоритету здорового способу життя, як основної умови реалізації фізичного, психічного соціального та духовного потенціалу людини з урахуванням її індивідуальних особливостей; розвивати здоров’язбережувальні компетенції.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Формування здорового способу життя. Переваги здорового способу життя. Практична робота №2 «Створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя».

Мета: дати уявлення про цілісність здоров’я та чинники впливу на нього, систематизувати знання про правила здорового способу життя; вчити здійснювати самооцінку здоров’я; сприяти формуванню в учнів стійких переконань щодо пріоритету здорового способу життя, як основної умови реалізації фізичного, психічного соціального та духовного потенціалу людини з урахуванням її індивідуальних особливостей; розвивати здоров’язбережувальні компетенції; виховувати свідому потребу у дотриманні принципів здорового способу життя.

Обладнання: стікери, зображення кошика для сміття, ілюстративний матеріал, картка для повідомлення, аркуш формату А4, кольорові олівці.

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

1. створення позитивного настрою.

щире слово серце гріє

І чарівним все стає –

Встали вранці – усміхніться

усміхніться

день чудовий настає.

ІІ. Активізація опорних знань і практичного досвіду учнів.

завдань уроку.

1. Вступне слово вчителя.

Усі ми добре знаємо, що здоров’я – найбільша людська цінність, яку, на жаль, багато-хто починає цінувати і берегти вже втративши частину цього скарбу, відпущеного нам природою, отже, попри всі труднощі, буття, кожен із нас має свідомо ставитися до власного здоров’я, берегти найдорожчий скарб у житті.

Бути здоровим – значить бути веселим, життєрадісним, почуватись по-справжньому щасливим. Наукові дані свідчать, що людина може жити більше ста років,так Рашид Абдулаєв вийшов на пенсію у 117 років, а жителька Азербайджану продовжувала ткати килими у 140 років.

2. Практична робота за ілюстративним матеріалом.

Щоб зберегти здоровя змолоду, треба виробити в себе звичку до здорового способу життя та безпечної поведінки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Обговорення та аналіз епіграфу уроку.

Усі здорові люди люблять життя. ( Генріх Гейне).

ІV. Повідомлення учням теми, мети та завдання урок.

  • Яка, на ваш погляд, складова здоров’я найважливіша?

  • Який зв'язок між способом життя і здоров’ям?

Ваші відповіді відображають тему і завдання уроку.

V. Осмислення учнями знань.

1. Історична довідка.

Проблема збереження і зміцнення здоров’я творчо розвиненої особистості була закладена ще багатовіковою історією людства, протягом усього розвитку людину турбувала думка про забезпечення міцного здоров’я, радісного відчуття життя, тому вона прагнула до розгадки таємниці здоров’я та вічності ( повідомлення учнів).

  1. Складання асоціативного куща до поняття «здоров’я» .

  2. Скласти таблицю «Фактори, що впливають на здоров’я людини»

Сфера впливу факторів

Фактори, що зміцнюють здоров’я

Фактори, що погіршують здоров’я

  1. Складові здорового способу життя (робота з підручником).

VІ. Узагальнення та систематизація знань.

  1. Оздоровлювальна вправа, руханка «Віяло».

  2. Робота в групах.

  3. Робота в парах.

VІІ. Підбиття підсумків

  1. Оцінювання роботи класу.

  2. Рефлексія.

  • Дотримання правил здорового способу життя дозволять мені бути (стати, відчувати)…

  1. Літературна хвилинка. «Поезія про сон».

VІІІ. Домашнє завдання.

Опрацювати матеріали підручника щодо вивченої теми.

Додаткові за бажанням: підготувати мудрі поради щодо здоров’я (прислів’я та приказки).

Скласти статтю для класного куточка.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!