Форми виховної роботи в школі

Опис документу:
Виховання і самовиховання – дві сторони формування особистості. Навчити професії вчителя неможливо, але навчитися їй можна. Стане вчитель майстром чи ні, залежить не лише від системи навчання, а насамперед від зусиль тих, хто вчиться. Потрібно усвідомити орієнтири самовдосконалення та шляхи його здійнення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

АНАЛІЗ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

1. Мета і завдання уроку

а) Чіткість визначення триєдиної (навчально-освітньої, розвивальної, виховної) мети заняття.

б) Конкретні завдання заняття стосовно його етапів, змісту навчального матеріалу та рівня підготовленості учнів даного класу.

2. Організаційна сторона уроку

а) Доцільність вибору форми заняття відповідно до його мети і змісту.

б) Відповідність структурних компонентів формі заняття.

в) Наявність всіх етапів заняття: постановка мети і завдань, мотивація, актуалізація, повідомлення й сприймання навчальної інформації, осмислення її, закріплення, застосування.

г) Розподіл часу на кожний структурний елемент, раціональне використання часу на заняття.

д) Логічна та діалектична єдність заняття.

Е) Чіткість побудови і ведення заняття, завершеність кожного етапу.

є) Дисципліна і порядок на занятті, культура розумової праці учнів, залучення їх до активної роботи.

3. Дидактична характеристика заняття

1. Реалізація на занятті дидактичних принципів.

2. Відбір і викладання змісту навчального матеріалу: виділення головного, підбір фактичного та ілюстративного матеріалу, зв’язок даного матеріалу з попередньо вивченим та роль його для наступного навчання, здійснення міжпредметних зв’язків тощо.

3. Раціональність обраних методів та прийомів навчання (які методи і прийоми використовувались, їх доцільність і відповідність змісту матеріалу, специфіці предмету, вікові учнів, етапам заняття і т.п.).

4. Наочно-технічне обладнання заняття

а) Які види засобів навчання використовувались.

б) Достатність і ефективність засобів навчання (в тому числі й ТЗН) на даному занятті.

в) Реалізація технічних і методичних вимог до наочно-ілюстративних засобів навчання.

5. Етико-емоційна сторона уроку

а) Організація уваги учнів, врахування їх вікових особливостей та індивідуальних відмінностей, створення позитивної емоційної атмосфери.

б) Вимогливість, доброзичливість, справедливість, повага вчителя до учнів, дотримання педагогічної етики й такту.

в) Культура навчального спілкування, характер відносин між вчителем та учнями. г) Культура записів на дошці, в зошитах, Їх естетика і грамотність.

6. Гігієнічні вимоги до уроку

а) Забезпечення належних норм освітлення, температурного та повітряного режиму, правильності посадки учнів.

б) Попередження розумового і фізичного перевтомлення (фізкультхвилинки, чергування різних видів діяльності, ігрові моменти тощо).

7. Поведінка студента-практиканта

а) Дисциплінованість, зібраність і уважність. Вимогливість до себе, уміння управляти собою.

б) Культура мовлення, дикція, жести, міміка, рухи тощо.

в) Зовнішній вигляд : ділове строге вбрання, зачіска, макіяж.

8. Висновки

  • 16.01.2020
  • Виховна робота
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 78
  • 0
  • 5
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
2
2
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!