і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Емоційні розлади у дітей

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Емоційні розлади у дітей Підготувала практичний психолог НВК «Павлиська ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей ім. В.О. Сухомлинського» Рижак О.В.

Слайд № 2

 

Слайд № 3

Агресія — це мотивована деструктивна поведінка, що суперечить нормам і правилам існування людей у суспільстві, яка завдає шкоди об'єктам нападу, завдає фізичного та мо­рального збитку людям або викликає в них психологічний дискомфорт

Слайд № 4

Агресивність — це властивість особистості, що виража­ється в готовності до агресії

Слайд № 5

Основні причини проявів дитячої агресивності: бажання привернути до себе увагу з боку батьків та однолітків; прагнення отримати бажаний результат; бажання наголосити на своїй перевазі; реакція на фізичне покарання; бажання принизити гідність іншого; мета бути головним; захист і помста

Слайд № 6

Емоційно-розгальмовані діти на все реагують дуже бурхливо: якщо вони виражають захват, то своєю експресивною поведінкою «заводять весь клас»; якщо вони страждають - їх плач і стогін будуть занадто гучними та зухвалими

Слайд № 7

Тривожність визначають як відчуття неконкретної, невизначеної загрози, нечітке почуття небезпеки. Очікування небезпеки, що насувається, співвідноситься з почуттям невідомого: людина не усвідомлює, звідки вона може загрожувати

Слайд № 8

Слайд № 9

Маски тривожності - такі форми поведінки, що мають вигляд яскраво виражених ознак особистісних особливостей, викликані тривожністю, дозволяють людині водночас переживати її в пом'якшеному вигляді та не виявляти назовні. Такими ''масками'' найчастіше є агресивність, залежність, надмірна мрійність, лінощі

Слайд № 10

Слайд № 11

Типи неправильного виховання

Слайд № 12

Неприйняття Може бути явним і неявним. Як правило, у сім'ях, де домінують такого роду відносини, діти стають або агресивними, або надто забитими, замкнутими, боязкими, образливими

Слайд № 13

Неприйняття породжує в дитині почуття протесту. У характері формуються риси нестійкості, негативізму, особливо щодо дорослих. Неприйняття призводить до невір'я у свої сили, невпевненості в собі

Слайд № 14

Гіперсоціальне виховання Батьки - занадто «правильні» люди, що намагаються педантично виконувати всі рекомендації по «ідеальному» вихованню. «Треба» вироблено в абсолют. Дитина у гіперсоціальних батьків як би запрограмована. Вона надмірно дисциплінована і старанна. Гіперсоціальна дитина змушена постійно пригнічувати свої емоції, стримувати свої бажання

Слайд № 15

При гіперсоціальному типі виховання можливо кілька шляхів розвитку: це може бути бурхливий протест, бурхлива агресивна реакція, іноді й самоагрессияв результаті психотравмуючої ситуації або, навпаки, замкнутість, відгородженість, емоційна холодність

Слайд № 16

Тривожно-недовірливе виховання спостерігається в тих випадках, коли з народженням дитини одночасно виникає невідступна тривога за неї, за її здоров'я і благополуччя. Виховання по цьому типу нерідко спостерігається в сім'ях з єдиною дитиною, а також в сім'ях, де росте ослаблена або пізня дитина

Слайд № 17

У результаті тривожно-недовірливого виховання дитина тривожно сприймає природні труднощі, з недовірою ставиться до оточуючих. Вона несамостійна, нерішуча, боязка, уразлива, болісно невпевнена у собі

Слайд № 18

Егоцентричний тип виховання Дитині, часто єдиній, довгоочікуваній, нав'язується уявлення про себе як про надцінність: вона кумир, «сенс життя» батьків. При цьому інтереси оточуючих нерідко ігноруються, приносяться в жертву дитині

Слайд № 19

В результаті егоцентричного типу виховання дитина не вміє розуміти і приймати до уваги інтерес інших, не переносить тривалих поневірянь, агресивно сприймає будь-які перешкоди. Така дитина розгальмована, нестійка, примхлива.

Слайд № 20

«- Якщо я накажу якомусь генералу пурхати метеликом із квітки на квітку, або написати трагедію, або перекинутися морською чайкою, і генерал не виконає наказу, хто буде в цьому винен - він чи я?   - Ви, ваша величність, - ні хвилини не вагаючись, відповів маленький принц.   - Цілком правильно, - підтвердив король. - Від кожного треба вимагати те, що він може дати ».  

Слайд № 21

Ігнорування з боку вчителя індивідуальних і вікових особливостей кожної дитини може бути причиною різного роду негативних психічних станів учня, наприклад, шкільних фобій, коли дитина боїться йти до школи, відповідати біля дошки тощо

Слайд № 22

 Правильні взаємини між дітьми та дорослими - це ті, в яких дорослий:   - Зосереджується на позитивних сторонах і перевагах дитини з метою зміцнення її самооцінки; - Допомагає дитині повірити в себе і свої здібності; - Допомагає дитині уникнути помилок; - Підтримує дитини при невдачах

Слайд № 23

Підтримувати дитину - значить вірити в неї. Вербально і невербально доросла людина повідомляє дитині, що вірить у її сили і здібності. Дитина потребує підтримки не тільки тоді, коли їй погано, але й тоді, коли добре.

Слайд № 24

Як показати свою віру в дитину? - Забути про минулі невдачі дитини. - Допомогти дитині знайти упевненість в тому, що вона впорається з цим завданням. - Дозволити дитині розпочати «з нуля», спираючись на те, що дорослі вірять в неї, в її здатність досягти успіху. - Пам'ятати про минулі успіхи та повертатися до них, а не до помилок

Слайд № 25

Отже, для того щоб підтримати дитину, необхідно:   Спиратися на сильні сторони дитини. Уникати підкреслення її промахів. Показувати, що ви задоволені дитиною. Вміти і хотіти демонструвати любов і повагу до дитини

Слайд № 26

Проводити більше часу з дитиною.   Внести гумор у взаємини з дитиною.   Вміти взаємодіяти з дитиною.   Дозволити дитині самій вирішувати проблеми там, де це можливо.  

Слайд № 27

Уникати дисциплінарних заохочень і покарань. Приймати індивідуальність дитини. Проявляти віру в дитину, емпатію до неї. Демонструвати оптимізм.

Слайд № 28

Підтримка, на відміну від похвали, може надаватися за будь-якої спроби або невеликому прогресі. Коли дорослі висловлюють задоволення від того, що робить дитина, це підтримує її та стимулює продовжувати справу або зробити нові спроби  

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до виступу на психолого-педагогічному семінарі
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Психологія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    460
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    BT775981
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання