Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Емоційні розлади у дітей

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №BT775981
За публікацію цієї методичної розробки Рижак Ольга Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №BT775981
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Емоційні розлади у дітей Підготувала практичний психолог НВК «Павлиська ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей ім. В.О. Сухомлинського» Рижак О.В.
Слайд № 1

Емоційні розлади у дітей Підготувала практичний психолог НВК «Павлиська ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей ім. В.О. Сухомлинського» Рижак О.В.

 
Слайд № 2

 

Агресія — це мотивована деструктивна поведінка, що суперечить нормам і правилам існування людей у суспільстві, яка завдає шкоди об'єктам нападу, за...
Слайд № 3

Агресія — це мотивована деструктивна поведінка, що суперечить нормам і правилам існування людей у суспільстві, яка завдає шкоди об'єктам нападу, завдає фізичного та мо­рального збитку людям або викликає в них психологічний дискомфорт

Агресивність — це властивість особистості, що виража­ється в готовності до агресії
Слайд № 4

Агресивність — це властивість особистості, що виража­ється в готовності до агресії

Основні причини проявів дитячої агресивності: бажання привернути до себе увагу з боку батьків та однолітків; прагнення отримати бажаний результат; ...
Слайд № 5

Основні причини проявів дитячої агресивності: бажання привернути до себе увагу з боку батьків та однолітків; прагнення отримати бажаний результат; бажання наголосити на своїй перевазі; реакція на фізичне покарання; бажання принизити гідність іншого; мета бути головним; захист і помста

Емоційно-розгальмовані діти на все реагують дуже бурхливо: якщо вони виражають захват, то своєю експресивною поведінкою «заводять весь клас»; якщо ...
Слайд № 6

Емоційно-розгальмовані діти на все реагують дуже бурхливо: якщо вони виражають захват, то своєю експресивною поведінкою «заводять весь клас»; якщо вони страждають - їх плач і стогін будуть занадто гучними та зухвалими

Тривожність визначають як відчуття неконкретної, невизначеної загрози, нечітке почуття небезпеки. Очікування небезпеки, що насувається, співвідноси...
Слайд № 7

Тривожність визначають як відчуття неконкретної, невизначеної загрози, нечітке почуття небезпеки. Очікування небезпеки, що насувається, співвідноситься з почуттям невідомого: людина не усвідомлює, звідки вона може загрожувати

Слайд № 8

Маски тривожності - такі форми поведінки, що мають вигляд яскраво виражених ознак особистісних особливостей, викликані тривожністю, дозволяють люди...
Слайд № 9

Маски тривожності - такі форми поведінки, що мають вигляд яскраво виражених ознак особистісних особливостей, викликані тривожністю, дозволяють людині водночас переживати її в пом'якшеному вигляді та не виявляти назовні. Такими ''масками'' найчастіше є агресивність, залежність, надмірна мрійність, лінощі

Слайд № 10

Типи неправильного виховання
Слайд № 11

Типи неправильного виховання

Неприйняття Може бути явним і неявним. Як правило, у сім'ях, де домінують такого роду відносини, діти стають або агресивними, або надто забитими, з...
Слайд № 12

Неприйняття Може бути явним і неявним. Як правило, у сім'ях, де домінують такого роду відносини, діти стають або агресивними, або надто забитими, замкнутими, боязкими, образливими

Неприйняття породжує в дитині почуття протесту. У характері формуються риси нестійкості, негативізму, особливо щодо дорослих. Неприйняття призводит...
Слайд № 13

Неприйняття породжує в дитині почуття протесту. У характері формуються риси нестійкості, негативізму, особливо щодо дорослих. Неприйняття призводить до невір'я у свої сили, невпевненості в собі

Гіперсоціальне виховання Батьки - занадто «правильні» люди, що намагаються педантично виконувати всі рекомендації по «ідеальному» вихованню. «Треба...
Слайд № 14

Гіперсоціальне виховання Батьки - занадто «правильні» люди, що намагаються педантично виконувати всі рекомендації по «ідеальному» вихованню. «Треба» вироблено в абсолют. Дитина у гіперсоціальних батьків як би запрограмована. Вона надмірно дисциплінована і старанна. Гіперсоціальна дитина змушена постійно пригнічувати свої емоції, стримувати свої бажання

При гіперсоціальному типі виховання можливо кілька шляхів розвитку: це може бути бурхливий протест, бурхлива агресивна реакція, іноді й самоагресси...
Слайд № 15

При гіперсоціальному типі виховання можливо кілька шляхів розвитку: це може бути бурхливий протест, бурхлива агресивна реакція, іноді й самоагрессияв результаті психотравмуючої ситуації або, навпаки, замкнутість, відгородженість, емоційна холодність

Тривожно-недовірливе виховання спостерігається в тих випадках, коли з народженням дитини одночасно виникає невідступна тривога за неї, за її здоров...
Слайд № 16

Тривожно-недовірливе виховання спостерігається в тих випадках, коли з народженням дитини одночасно виникає невідступна тривога за неї, за її здоров'я і благополуччя. Виховання по цьому типу нерідко спостерігається в сім'ях з єдиною дитиною, а також в сім'ях, де росте ослаблена або пізня дитина

У результаті тривожно-недовірливого виховання дитина тривожно сприймає природні труднощі, з недовірою ставиться до оточуючих. Вона несамостійна, не...
Слайд № 17

У результаті тривожно-недовірливого виховання дитина тривожно сприймає природні труднощі, з недовірою ставиться до оточуючих. Вона несамостійна, нерішуча, боязка, уразлива, болісно невпевнена у собі

Егоцентричний тип виховання Дитині, часто єдиній, довгоочікуваній, нав'язується уявлення про себе як про надцінність: вона кумир, «сенс життя» бать...
Слайд № 18

Егоцентричний тип виховання Дитині, часто єдиній, довгоочікуваній, нав'язується уявлення про себе як про надцінність: вона кумир, «сенс життя» батьків. При цьому інтереси оточуючих нерідко ігноруються, приносяться в жертву дитині

В результаті егоцентричного типу виховання дитина не вміє розуміти і приймати до уваги інтерес інших, не переносить тривалих поневірянь, агресивно ...
Слайд № 19

В результаті егоцентричного типу виховання дитина не вміє розуміти і приймати до уваги інтерес інших, не переносить тривалих поневірянь, агресивно сприймає будь-які перешкоди. Така дитина розгальмована, нестійка, примхлива.

«- Якщо я накажу якомусь генералу пурхати метеликом із квітки на квітку, або написати трагедію, або перекинутися морською чайкою, і генерал не вико...
Слайд № 20

«- Якщо я накажу якомусь генералу пурхати метеликом із квітки на квітку, або написати трагедію, або перекинутися морською чайкою, і генерал не виконає наказу, хто буде в цьому винен - він чи я?   - Ви, ваша величність, - ні хвилини не вагаючись, відповів маленький принц.   - Цілком правильно, - підтвердив король. - Від кожного треба вимагати те, що він може дати ».  

Ігнорування з боку вчителя індивідуальних і вікових особливостей кожної дитини може бути причиною різного роду негативних психічних станів учня, на...
Слайд № 21

Ігнорування з боку вчителя індивідуальних і вікових особливостей кожної дитини може бути причиною різного роду негативних психічних станів учня, наприклад, шкільних фобій, коли дитина боїться йти до школи, відповідати біля дошки тощо

 Правильні взаємини між дітьми та дорослими - це ті, в яких дорослий:   - Зосереджується на позитивних сторонах і перевагах дитини з метою зміцненн...
Слайд № 22

 Правильні взаємини між дітьми та дорослими - це ті, в яких дорослий:   - Зосереджується на позитивних сторонах і перевагах дитини з метою зміцнення її самооцінки; - Допомагає дитині повірити в себе і свої здібності; - Допомагає дитині уникнути помилок; - Підтримує дитини при невдачах

Підтримувати дитину - значить вірити в неї. Вербально і невербально доросла людина повідомляє дитині, що вірить у її сили і здібності. Дитина потре...
Слайд № 23

Підтримувати дитину - значить вірити в неї. Вербально і невербально доросла людина повідомляє дитині, що вірить у її сили і здібності. Дитина потребує підтримки не тільки тоді, коли їй погано, але й тоді, коли добре.

Як показати свою віру в дитину? - Забути про минулі невдачі дитини. - Допомогти дитині знайти упевненість в тому, що вона впорається з цим завдання...
Слайд № 24

Як показати свою віру в дитину? - Забути про минулі невдачі дитини. - Допомогти дитині знайти упевненість в тому, що вона впорається з цим завданням. - Дозволити дитині розпочати «з нуля», спираючись на те, що дорослі вірять в неї, в її здатність досягти успіху. - Пам'ятати про минулі успіхи та повертатися до них, а не до помилок

Отже, для того щоб підтримати дитину, необхідно:   Спиратися на сильні сторони дитини. Уникати підкреслення її промахів. Показувати, що ви задоволе...
Слайд № 25

Отже, для того щоб підтримати дитину, необхідно:   Спиратися на сильні сторони дитини. Уникати підкреслення її промахів. Показувати, що ви задоволені дитиною. Вміти і хотіти демонструвати любов і повагу до дитини

Проводити більше часу з дитиною.   Внести гумор у взаємини з дитиною.   Вміти взаємодіяти з дитиною.   Дозволити дитині самій вирішувати проблеми т...
Слайд № 26

Проводити більше часу з дитиною.   Внести гумор у взаємини з дитиною.   Вміти взаємодіяти з дитиною.   Дозволити дитині самій вирішувати проблеми там, де це можливо.  

Уникати дисциплінарних заохочень і покарань. Приймати індивідуальність дитини. Проявляти віру в дитину, емпатію до неї. Демонструвати оптимізм.
Слайд № 27

Уникати дисциплінарних заохочень і покарань. Приймати індивідуальність дитини. Проявляти віру в дитину, емпатію до неї. Демонструвати оптимізм.

Підтримка, на відміну від похвали, може надаватися за будь-якої спроби або невеликому прогресі. Коли дорослі висловлюють задоволення від того, що р...
Слайд № 28

Підтримка, на відміну від похвали, може надаватися за будь-якої спроби або невеликому прогресі. Коли дорослі висловлюють задоволення від того, що робить дитина, це підтримує її та стимулює продовжувати справу або зробити нові спроби  

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до виступу на психолого-педагогічному семінарі
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Психологія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    600
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    BT775981
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №BT775981
За публікацію цієї методичної розробки Рижак Ольга Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №BT775981
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти