Анкета для учнів

«Булінг та його прояви в підлітковому віці»


Юний друже!


Пропонуємо Вам взяти участь у проведенні дослідження стосовно проблеми булінгу.

Просимо Вас відповісти на запитання анкети.

Анкета

  1. Твій вік:

- 9-11 років;

- 12-14 років;

- 15-16 років.

  1. Чи знаєш ти, що таке насильство?

- так;

- ні.


3. Чи присутнє насильство в вашій школі?

- так;

- ні;

- важко відповісти.


4. Чи знаєш ти, що таке булінг?

- так;

- ні;

- важко відповісти.


5.Чи зазнавав ти приниження в школі?

- так;

- ні.


6. Якщо зазнавав, то якого?

- морального;

- фізичного;

- нападу з боку групи;

- пограбування;

- сексуальної загрози.


7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу?

- так;

- ні.


8. Чи спостерігається явище булінгу в вашій школі?

- так;

- ні.

9. З якими приниженнями ти стикався в школі?

- образи;

- глузування;

- використання прізвиськ;

- побиття, ляпаси, штовхання;

- словесні натяки сексуального характеру.


10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу?

- по дорозі до школи;

- вулиця біля школи;

- територія за школою;

- шкільний коридор;

- шкільний туалет.

11. Хто найчастіше є агресорами?

- однолітки;

- група однолітків;

- старшокласник;

- група старшокласників.

12. Найчастіше агресорами є

- хлопці;

- дівчата.

13. Як учителі реагують на випадки булінгу?

- вчителі вимагають припинити сварки;

- вчителі не звертають уваги на такі випадки;

- вчителі покладають вирішення проблем на самих учнів, не втручаючись в їх стосунки.


14.Причини агресії, через які деякі учні стають жертвами знущань з боку інших школярів?

- зовнішній вигляд;

- фізичні обмеження;

- поведінка людини;

- національність чи раса;

- самопровокування агресії;

- людина не може за себе заступитися;

- матеріальний статус.

15. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами?

- так, інколи;

- так, декілька разів на місяць;

- так, декілька разів на тиждень;

- майже щодня;

- ні.

16. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме?

- не звертався (лася) по допомогу;

- звертався (лася) до батьків;

- звертався (лася) до друзів

- звертався (лася) до класного керівника чи вчителів;

- звертався (лася) до психолога;

- інше

17. Що можна зробити для покращення стосунків у школі?

- взаємне позитивне ставлення один до одного;

- нічого не потрібно змінювати;

- влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;;

- щоб погані учні не заважали вчитися решті;

- щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів;

- щоб старші не ображали молодших;

- інше.