Сьогодні о 17:00
Марафон. День 2:
«Сталий розвиток: від освіти до світу»

Експериментально-дослідницька діяльність у дитячому садочку та вдома. Досліди з водою.

Я досліджую світ

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас

29.07.2020

263

19

0

Опис документу:
В світі стає екологічною проблемою забруднення води. Часто якість питної, прісної води не відповідає санітарно-гігієнічним нормам. З дитинства треба виховувати бережне ставлення до користування водою. Найкраще це можливо зробити за допомогою дослідів з водою.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Експериментально-дослідницька діяльність

у дитячому садочку та вдома.

Досліди з водою.

Підготувала: вихователь КЗДНЗ № 56 м. Слов’янськ В.В.Найда

Щодня вода потрібна людині для приготування їжі, гігієнічних процедур (ми миємо руки, вмиваємося, миємо посуд, стираємо білизну, тощо).

В світі стає екологічною проблемою забруднення води. Часто якість питної, прісної води не відповідає санітарно-гігієнічним нормам. З дитинства треба виховувати бережне ставлення до користування водою. Найкраще це можливо зробити за допомогою дослідів з водою. «Краще один раз побачити, чим сто разів розповідати». Експерименти з водою, не потребують ретельної підготовки, вони цікаві та інформативні.

Експеримент №1 «Розчини»

Обладнання: ложка, п’ять склянок з водою, мило, крейда, цукор, пластилін, пісок.

Хід

1.Різні предмети по черзі опускаємо в воду, розмішуємо ложкою.

2. Спостерігаємо, що розчиняється у воді, а що ні.

3. Називаємо розчини: мильний розчин, цукровий, крейдовий.

Експеримент №2 «Очистка води»

Обладнання: шість склянок, вода, три лійки (або пластикові пляшки), серветки, пісок, земля, олія соняшникова.

Хід

  1. Відрізаємо приблизно 10 см від горлечка пластикової пляшки (нам потрібно буде три таких лійки).

  2. В кожній з трьох склянок створюємо суміші води з піском, землею та олією.

  3. В порожні склянки через лійки з серветками переливаємо рідину, та спостерігаємо, як фільтрується суміш.

Експеримент № 3 «Що плаває, а що тоне?»

Обладнання: шість склянок з водою; предмети, виготовлені з різних матеріалів: кришка з пластикової пляшки, папір, камінь, монета, деревяна паличка, пінопласт.

Хід

Всі предмети опускаємо в воду та спостерігаємо які тонуть, а які плавають, розмірковуємо чому.

Експеримент № 4 «Смак води»

Обладнання: чотири склянки питної води, лимон, цукор, сіль, ложки на кожну дитину.

Хід

  1. Додаємо у склянки з водою цукор, сіль, лимон, в четверту склянку нічого не додаємо, залишаємо з водою.

  2. На смак вгадуємо, що у воді, та характеризуємо якість води і що в ній. Наприкдад: солодка вода – в ній цукор, солона – сіль, кисла – лимон, без смаку – чиста вода.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.