Тест для перевірки знань і вмінь з теми: «Е. Т. А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».
Учень / учениця
розуміє особливості розвитку романтизму, специфіку його течій у національних літературах і творчості митця;
знає українських перекладачів та українські переклади прочитаного твору, визначає в ньому засоби художньої виразності;
виявляє жанрові ознаки прочитаного твору;
визначає особливості взаємодії різних елементів (романтичних і реалістичних) у творі Гофмана;
аналізує провідні теми, проблеми, мотиви твору;
коментує, характеризує, інтерпретує образи персонажів та засоби їх створення;
виявляє особливості індивідуального стилю митця;
зіставляє образи, засоби виразності;
виявляє традиції й новаторство митця на тлі літературного процесу;
висловлює власну думку щодо порушених у творі проблем;
усвідомлює гуманістичні цінності доби романтизму (пріоритет особистості, свободи, мистецтва, людських почуттів та ін.);
пояснює сутність понять і фактів, пов’язаних із розвитком романтизму;
установлює причиново-наслідкові зв’язки подій та образів;
виявляє соціальні явища, які знайшли відбиток у творі, аналізує авторську позицію щодо соціальних проблем;
оцінює стосунки романтичних героїв і соціуму;
усвідомлює цінність активної життєвої позиції;
розглядає твір письменника на тлі історико-літературного процесу, у зв’язках з історією культури.