Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Творчий кейс: ліплення для дітей дошкільного віку
»
Взяти участь Всі події

Е. Т. А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Тест для перевірки знань і вмінь з теми: «Е. Т. А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».

Учень / учениця

розуміє особливості розвитку романтизму, специфіку його течій у національних літературах і творчості митця;

знає українських перекладачів та українські переклади прочитаного твору, визначає в ньому засоби художньої виразності;

виявляє жанрові ознаки прочитаного твору;

визначає особливості взаємодії різних елементів (романтичних і реалістичних) у творі Гофмана;

аналізує провідні теми, проблеми, мотиви твору;

коментує, характеризує, інтерпретує образи персонажів та засоби їх створення;

виявляє особливості індивідуального стилю митця;

зіставляє образи, засоби виразності;

виявляє традиції й новаторство митця на тлі літературного процесу;

висловлює власну думку щодо порушених у творі проблем;

усвідомлює гуманістичні цінності доби романтизму (пріоритет особистості, свободи, мистецтва, людських почуттів та ін.);

пояснює сутність понять і фактів, пов’язаних із розвитком романтизму;

установлює причиново-наслідкові зв’язки подій та образів;

виявляє соціальні явища, які знайшли відбиток у творі, аналізує авторську позицію щодо соціальних проблем;

оцінює стосунки романтичних героїв і соціуму;

усвідомлює цінність активної життєвої позиції;

розглядає твір письменника на тлі історико-літературного процесу, у зв’язках з історією культури.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.