Джерело інформації. Приймач інформації.

Опис документу:
Тема: Джерело інформації. Приймач інформації. Мета: сформувати уявлення про те, що людина може здійснювати різні дії з інформацією; про передавання, зберігання інформації; розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання: комп’ютери, презентація.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Джерело інформації. Приймач інформації.

Мета: сформувати уявлення про те, що людина може здійснювати різні дії з інформацією; про передавання, зберігання інформації; розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання: комп’ютери, презентація.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1) Привітання

Продзвенів дзвіночок діти,

Годі вам вже гомоніти

Зараз сядуть всі дівчатка,

А за ними і хлоп’ята.

Доброго ранку діти.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1) Фронтальне опитування

  • Шо таке інформація?

  • На яких пристроях ми можемо зберігати інформацію?

  • Якими способами можна подавати повідомлення?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні ми з вами познайомимось із джерелами інформації та з основними приймачами інформації?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Для пізнання навколишнього світу в людини є п'ять органів чуття: зір, слух, нюх, смак, дотик (шкіра). Це ви вивчили на попередніх уроках. — Кожен з органів чуття отримує інформацію і передає її до головного мозку. Мозок «подає» команду, «що робити».

— Наприклад, ви побачили велике гарне яблуко. І відразу в роті виділяється слина, виникає бажання скуштувати яблуко. Яблуко в цьому випадку є джерелом інформації.

Інформація для запам'ятовування. Предмети, звуки, явища, що дають нам інформацію, називають джерелами інформації.

А зараз подумайте, та наведіть власні приклади джерел інформації.

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

  1. Робота на картках.

  • Біля школи розташований парк. Навесні в парку чути солов'їні пісні. Соловей для солов'їхи — ________ інформації, а солов'їха — ________ звукової інформації про те, що вона може спокійно висиджувати пташенят. Діти, які повертаються зі школи, також сприймають цю інформацію, але для них ця пісня без слів.

  • На уроці вчитель розповідав дітям про великого українського поета — Тараса Григоровича Шевченка. Учитель є___________, а діти —_________інформації. Вася не слухав учителя. Для нього джерелом інформації були крики із сусіднього футбольного поля. Наступного дня, коли Васю викликали до дошки, він мовчав.

  • На ґанку сидить кішка. Ліза гладить кішку. Лізина рука є_________тактильної інформації, а кішка —______________ цієї інформації.

VІ. Підбиття підсумків уроку

  1. Бесіда

  • Яка була тема нашого уроку?

  • Що таке інформація?

  • Що може бути джерелом інформації?

  • Що може бути приймачем інформації?

  1. Прощання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.