і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Джек Лондон "Жага до життя"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Аляску іще називають: Остання Межа, Земля Північного Сонця. Штат Аляска складається з материкової частини і великого числа островів. Омивається Північним Льодовитим і Тихим океанами. Першим європейцем, що відвідав Аляску був Вітус Беринг у 1741 році. 18 жовтня 1867 року була продана Сполученим Штатам Америки. Аляска була колонією Росії з 1744 року.

Слайд № 3

У 1897 році на півночі Америки, в Клондайку, знайшли золото. Країну охопила “золота лихоманка” - люди з різних штатів їхали на Аляску з надією на краще життя. Джек Лондон був з їх числа. «Син вовка», «Бог його батьків», «Діти морозу», «Любов до життя», «Дочка снігів», «Біла тиша». На Алясці він не розбагатів, але зібрав там найцінніший матеріал для своїх творів, які познайомили американців з Північчю.

Слайд № 4

Дерев’яні поселення, сорокаградусна холоднеча, довгі полярні ночі, життя, повне смертельного ризику, де перемагає найсильніший, - в таких умовах жили і боролися герої «Північних оповідань».

Слайд № 5

Жанр: Невеликий за обсягом прозовий твір Незначна кількість героїв Однолінійний сюжет Стислість описів Нетривалість дії “Жага до життя” “Любов до життя” 1906 Любов – це почуття самовідданої, сердечної прихильності. Жага – це надзвичайно сильне бажання, пристрасне прагнення.

Слайд № 6

Тема: боротьба людини за життя в Білій Пустелі. Ідея: уславлення сили волі, витримки, жаги до життя людини, яка кидає виклик смерті і перемагає її.

Слайд № 7

Опис золотошукачів. Обидва стомлені й виснажені, з облич не сходив вираз тупого терпіння, що його карбують тривалі знегоди. На спині вони несли важкі клунки… Кожен ніс рушницю. Ступали , схиливши низько плечі, а ще нижче і голову, втупившись очима в землю. Назвіть героїв оповідання. Що їх об’єднує?

Слайд № 8

Біл кидає свого хворого товариша. Чому Біл покинув свого товариша? Які почуття переживає безіменний герой, коли його лишає Біл? Що сталося під час переходу через річку? Губи його тремтіли. З вуст роздався благальний крик дужої людини.

Слайд № 9

Що в творі допомагає зрозуміти почуття самотності героя? Пейзаж – тло, на якому відбуваються події. Невесела картина: одноманітна пустеля, безкрайня страшна пустка страх Небо – символ надії, але воно сіре. ні деревця, ні кущика,

Слайд № 10

Герой бореться за життя. Що заставляло героя іти, не зупиняючись, рухатись з несамовитим відчаєм, незважаючи на біль. Країна патичків (Тічінічілі) Річка Діз (Схованка, там чекатиме на нього Біл) Факторія компанії Гудзонової затоки. Велике Ведвеже озеро, річка Макензі. Окресліть маршрут, який він малював у своїй уяві.

Слайд № 11

Екстремальні ситуації – це незвичайні для людини ситуації, фізично і психологічно важкі, а часто пов’язані з ризиком для життя і вимагають від неї неймовірно великого напруження внутрішніх сил. Що, будучи в екстремальній ситуації, зробив герой із сірниками?

Слайд № 12

Який біль не давав герою спокою? Як автор описує голодний стан героя? “Голод гриз його нутрощі” . “ Голод гнав його вперед”. “Він так допікав, що забив йому памороки”. "Він страшенно ослаб, йому паморочилося в голові, іноді так, що аж в очах темніло. Його почали мучати галюцинації, муки голоду щоразу повертали розум, до дійсності".

Слайд № 13

Як вдавалося герою втамувати голод, який змучив його до знетями? Зривав болотяні ягоди. Їв корінці рогозу. Намагався піймати рибку. Шукав жаб, хробаків, черв’яків. Спіймав двох пічкурів і з’їв їх. Висмоктував кістки звірів. Чому їв навіть тоді, коли їсти зовсім не хотілося? З’їв пташенят куріпки.

Слайд № 14

Що вчинив герой із золотом? Чи легко він з ним розлучався? Чому? Розділив золото надвоє, одну половину заховав біля кам’яного виступу. Знову розділив золото, висипавши половину просто на землю. Трохи згодом він викинув решту.

Слайд № 15

Чому герой не накинувся на ведмедя, хоча приготувався до бою? Як вдалося отримати перемогу над хижаком? Опишіть психологічний стан героя.

Слайд № 16

Як поставився герой до смерті Біла, до золота, що лежало біля кісток бувшого товариша? Як ви гадаєте, чому загинув Біл? Порушив головний закон Півночі: не кидати товариша у біді. Не витримав випробування на людяність.

Слайд № 17

Сутичка з вовком. З якою метою автор описує двобій між героєм і хворим вовком? Чому сама думка про те, що він може стати жертвою вовка, була йому огидною? Чи можна назвати героя бездушним?

Слайд № 18

Порятунок героя. Хто врятував героя? Яку істоту побачили вчені? Чим були занепокоєні матроси корабля “Бедфорд”? “ То була й справді жива істота, в якій важко було впізнати людину. Вона була сліпа, безтямна, і звивалася на піску, немов велетенський хробак .” Що розповів він про себе? Як пояснювали поведінку героя вчені?

Слайд № 19

Чому автор залишив свого героя анонімним? Чому він не дав йому імені? Письменник вважає, що кожна людина, якщо вона справді Людина, має бути такою, як його герой, – сильною, здатною постояти за себе, вийти переможцем з будь-якої ситуації.

Слайд № 20

Щоб вижити в цьому жорсткому світі, людині потрібно… Так Проблема Ні Чи повернеться герой за золотом?

Слайд № 21

Є.Волощук. Світова література. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Кихв. “Генеза”. 2014. Ст. 142-152 Химинець А.А.http://svitliteraturu.com/load/ dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/6_klas/dzh_london _zhaga_do_zhittja_dopomoga_uchnju/15-1-0-155 3. http://dovidka.biz.ua/zhaga-do-zhittya-analiz/ 4. https://yandex.ua/images/search?text=дж%20 лондон%20жага%20до%20життя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
6 клас Зарубіжна література. Презентація до уроку
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    133
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    UC921484
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання