Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Джек Лондон "Жага до життя"

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №UC921484
За публікацію цієї методичної розробки Дорох Галина Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №UC921484
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Аляску іще називають: Остання Межа, Земля Північного Сонця. Штат Аляска складається з материкової частини і великого числа островів. Омивається Пів...
Слайд № 2

Аляску іще називають: Остання Межа, Земля Північного Сонця. Штат Аляска складається з материкової частини і великого числа островів. Омивається Північним Льодовитим і Тихим океанами. Першим європейцем, що відвідав Аляску був Вітус Беринг у 1741 році. 18 жовтня 1867 року була продана Сполученим Штатам Америки. Аляска була колонією Росії з 1744 року.

У 1897 році на півночі Америки, в Клондайку, знайшли золото. Країну охопила “золота лихоманка” - люди з різних штатів їхали на Аляску з надією на к...
Слайд № 3

У 1897 році на півночі Америки, в Клондайку, знайшли золото. Країну охопила “золота лихоманка” - люди з різних штатів їхали на Аляску з надією на краще життя. Джек Лондон був з їх числа. «Син вовка», «Бог його батьків», «Діти морозу», «Любов до життя», «Дочка снігів», «Біла тиша». На Алясці він не розбагатів, але зібрав там найцінніший матеріал для своїх творів, які познайомили американців з Північчю.

Дерев’яні поселення, сорокаградусна холоднеча, довгі полярні ночі, життя, повне смертельного ризику, де перемагає найсильніший, - в таких умовах жи...
Слайд № 4

Дерев’яні поселення, сорокаградусна холоднеча, довгі полярні ночі, життя, повне смертельного ризику, де перемагає найсильніший, - в таких умовах жили і боролися герої «Північних оповідань».

Жанр: Невеликий за обсягом прозовий твір Незначна кількість героїв Однолінійний сюжет Стислість описів Нетривалість дії “Жага до життя” “Любов до ж...
Слайд № 5

Жанр: Невеликий за обсягом прозовий твір Незначна кількість героїв Однолінійний сюжет Стислість описів Нетривалість дії “Жага до життя” “Любов до життя” 1906 Любов – це почуття самовідданої, сердечної прихильності. Жага – це надзвичайно сильне бажання, пристрасне прагнення.

Тема: боротьба людини за життя в Білій Пустелі. Ідея: уславлення сили волі, витримки, жаги до життя людини, яка кидає виклик смерті і перемагає її.
Слайд № 6

Тема: боротьба людини за життя в Білій Пустелі. Ідея: уславлення сили волі, витримки, жаги до життя людини, яка кидає виклик смерті і перемагає її.

Опис золотошукачів. Обидва стомлені й виснажені, з облич не сходив вираз тупого терпіння, що його карбують тривалі знегоди. На спині вони несли важ...
Слайд № 7

Опис золотошукачів. Обидва стомлені й виснажені, з облич не сходив вираз тупого терпіння, що його карбують тривалі знегоди. На спині вони несли важкі клунки… Кожен ніс рушницю. Ступали , схиливши низько плечі, а ще нижче і голову, втупившись очима в землю. Назвіть героїв оповідання. Що їх об’єднує?

Біл кидає свого хворого товариша. Чому Біл покинув свого товариша? Які почуття переживає безіменний герой, коли його лишає Біл? Що сталося під час ...
Слайд № 8

Біл кидає свого хворого товариша. Чому Біл покинув свого товариша? Які почуття переживає безіменний герой, коли його лишає Біл? Що сталося під час переходу через річку? Губи його тремтіли. З вуст роздався благальний крик дужої людини.

Що в творі допомагає зрозуміти почуття самотності героя? Пейзаж – тло, на якому відбуваються події. Невесела картина: одноманітна пустеля, безкрайн...
Слайд № 9

Що в творі допомагає зрозуміти почуття самотності героя? Пейзаж – тло, на якому відбуваються події. Невесела картина: одноманітна пустеля, безкрайня страшна пустка страх Небо – символ надії, але воно сіре. ні деревця, ні кущика,

Герой бореться за життя. Що заставляло героя іти, не зупиняючись, рухатись з несамовитим відчаєм, незважаючи на біль. Країна патичків (Тічінічілі) ...
Слайд № 10

Герой бореться за життя. Що заставляло героя іти, не зупиняючись, рухатись з несамовитим відчаєм, незважаючи на біль. Країна патичків (Тічінічілі) Річка Діз (Схованка, там чекатиме на нього Біл) Факторія компанії Гудзонової затоки. Велике Ведвеже озеро, річка Макензі. Окресліть маршрут, який він малював у своїй уяві.

Екстремальні ситуації – це незвичайні для людини ситуації, фізично і психологічно важкі, а часто пов’язані з ризиком для життя і вимагають від неї ...
Слайд № 11

Екстремальні ситуації – це незвичайні для людини ситуації, фізично і психологічно важкі, а часто пов’язані з ризиком для життя і вимагають від неї неймовірно великого напруження внутрішніх сил. Що, будучи в екстремальній ситуації, зробив герой із сірниками?

Який біль не давав герою спокою? Як автор описує голодний стан героя? “Голод гриз його нутрощі” . “ Голод гнав його вперед”. “Він так допікав, що з...
Слайд № 12

Який біль не давав герою спокою? Як автор описує голодний стан героя? “Голод гриз його нутрощі” . “ Голод гнав його вперед”. “Він так допікав, що забив йому памороки”. "Він страшенно ослаб, йому паморочилося в голові, іноді так, що аж в очах темніло. Його почали мучати галюцинації, муки голоду щоразу повертали розум, до дійсності".

Як вдавалося герою втамувати голод, який змучив його до знетями? Зривав болотяні ягоди. Їв корінці рогозу. Намагався піймати рибку. Шукав жаб, хроб...
Слайд № 13

Як вдавалося герою втамувати голод, який змучив його до знетями? Зривав болотяні ягоди. Їв корінці рогозу. Намагався піймати рибку. Шукав жаб, хробаків, черв’яків. Спіймав двох пічкурів і з’їв їх. Висмоктував кістки звірів. Чому їв навіть тоді, коли їсти зовсім не хотілося? З’їв пташенят куріпки.

Що вчинив герой із золотом? Чи легко він з ним розлучався? Чому? Розділив золото надвоє, одну половину заховав біля кам’яного виступу. Знову розділ...
Слайд № 14

Що вчинив герой із золотом? Чи легко він з ним розлучався? Чому? Розділив золото надвоє, одну половину заховав біля кам’яного виступу. Знову розділив золото, висипавши половину просто на землю. Трохи згодом він викинув решту.

Чому герой не накинувся на ведмедя, хоча приготувався до бою? Як вдалося отримати перемогу над хижаком? Опишіть психологічний стан героя.
Слайд № 15

Чому герой не накинувся на ведмедя, хоча приготувався до бою? Як вдалося отримати перемогу над хижаком? Опишіть психологічний стан героя.

Як поставився герой до смерті Біла, до золота, що лежало біля кісток бувшого товариша? Як ви гадаєте, чому загинув Біл? Порушив головний закон Півн...
Слайд № 16

Як поставився герой до смерті Біла, до золота, що лежало біля кісток бувшого товариша? Як ви гадаєте, чому загинув Біл? Порушив головний закон Півночі: не кидати товариша у біді. Не витримав випробування на людяність.

Сутичка з вовком. З якою метою автор описує двобій між героєм і хворим вовком? Чому сама думка про те, що він може стати жертвою вовка, була йому о...
Слайд № 17

Сутичка з вовком. З якою метою автор описує двобій між героєм і хворим вовком? Чому сама думка про те, що він може стати жертвою вовка, була йому огидною? Чи можна назвати героя бездушним?

Порятунок героя. Хто врятував героя? Яку істоту побачили вчені? Чим були занепокоєні матроси корабля “Бедфорд”? “ То була й справді жива істота, в ...
Слайд № 18

Порятунок героя. Хто врятував героя? Яку істоту побачили вчені? Чим були занепокоєні матроси корабля “Бедфорд”? “ То була й справді жива істота, в якій важко було впізнати людину. Вона була сліпа, безтямна, і звивалася на піску, немов велетенський хробак .” Що розповів він про себе? Як пояснювали поведінку героя вчені?

Чому автор залишив свого героя анонімним? Чому він не дав йому імені? Письменник вважає, що кожна людина, якщо вона справді Людина, має бути такою,...
Слайд № 19

Чому автор залишив свого героя анонімним? Чому він не дав йому імені? Письменник вважає, що кожна людина, якщо вона справді Людина, має бути такою, як його герой, – сильною, здатною постояти за себе, вийти переможцем з будь-якої ситуації.

Щоб вижити в цьому жорсткому світі, людині потрібно… Так Проблема Ні Чи повернеться герой за золотом?
Слайд № 20

Щоб вижити в цьому жорсткому світі, людині потрібно… Так Проблема Ні Чи повернеться герой за золотом?

Є.Волощук. Світова література. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Кихв. “Генеза”. 2014. Ст. 142-152 Химинець А.А.http://sv...
Слайд № 21

Є.Волощук. Світова література. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Кихв. “Генеза”. 2014. Ст. 142-152 Химинець А.А.http://svitliteraturu.com/load/ dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/6_klas/dzh_london _zhaga_do_zhittja_dopomoga_uchnju/15-1-0-155 3. http://dovidka.biz.ua/zhaga-do-zhittya-analiz/ 4. https://yandex.ua/images/search?text=дж%20 лондон%20жага%20до%20життя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
6 клас Зарубіжна література. Презентація до уроку
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    226
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    UC921484
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №UC921484
За публікацію цієї методичної розробки Дорох Галина Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №UC921484
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти