Об‘єктом дослідження є саморегуляція у підлітковому віці
Предметом дослідження– булінг, як психологічний чинник порушення саморегуляції у підлітковому віці.
Гіпотезою дослідження стало припущення про те, що розвиток навичок саморегуляції особистості у підлітковому віці сприятиме покращенню міжособистісних відносин та усуне явище булінгу (цькування).
Мета – виявити на основі теоретичного аналізу феномену саморегуляції у підлітковому віці специфіку проявів її порушень у формі явища булінгу (цькувань) та експериментально перевірити способи психологічної корекції саморегуляції.
Завдання:
висвітлити теоретичні аспекти феномена саморегуляції;
виявити специфіку навиків саморегуляції та їх порушень у підлітковому віці;
визначити взаємозв’язок між порушенням саморегуляції та явищем булінгу у підлітковому віці.
розглянути булінг, як одну з проблем сучасності;
провести експериментальне дослідження розвитку навиків саморегуляції в підлітковому віці;
провести експерементальне дослідження на виявлення явища булінгу серед підлітків в освітньому середовищі;
дослідити умови, що впливають на формування саморегуляції особистості на стадії становлення;
розробити та апробувати план заходів, тренінгів, вправ по корекції порушень та тренуванню стійкої саморегуляції, а також усунення проявів булінгу в підлітковому середовищі.