Мета: формувати у дітей адекватну самооцінку, уміння
розрізняти міміку людей , визначати емоційний стан; розвивати
мислення, увагу, уяву, співпереживання, пізнавальний інтерес,
емоційно-особистісну сферу; виховувати самостійність,
організованість, повагу до думки інших людей.
Хід гри: педагог пропонує розглянути плакат з видами емоцій, розказати дітям про кожну з них коротким описом та описати міміку що зображена
на кожній з емоцій. Далі педагог роздає картки із сілуетами дівчинки, хлопчика, і додаткові фішки. На кожній картці зображена певна
емоція – зразок, у вигляді смайлика. Діти повині за зразком за допомогою розрізних вішок підібрати ту емоцію, що зображена на зразку.
Потім діти називають емоцію що вдалося скласти та можуть помінятися картками.
У КОМПЛЕКТІ 10 ЕМОЦІЙ