Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ефективність навчального процесу. «Живі» уроки
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Дидактична гра "Асоціації (підбери пару)"

zip

Початкова освіта

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

02.10.2022

98

1

0

Вміст матеріалу:

+Показати ще (7)
zip
1BknLP_zLAQ.zip
2,1 Мб
jpg
143,6 Кб
jpg
65,1 Кб
jpg
56,9 Кб
jpg
189,0 Кб
jpg
69,4 Кб
jpg
66,4 Кб
jpg
156,4 Кб
jpg
62,2 Кб
jpg
215,4 Кб
jpg
59,3 Кб
jpg
58,9 Кб
jpg
158,5 Кб
+Показати ще (7)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Набір Асоціації / Асоціації / Associations навчить вашу дитину міркувати, порівнювати і аналізувати, шукати логічні зв'язки між словами (ваза-квіти, двері-ключ, гаманець-гроші, корабель-якір, тарілка-ложка, мольберт-палітра, лук-стріла, перехрестя-світлофор, ковдра-подушка, телевізор-пульт і т. д.), розвине словниковий запас, фантазію і фотографічну пам'ять. На звороті карток написані назви предметів на трьох мовах: російською, українською та англійською. Показуючи дитині картки, чітко вимовляйте слово, написане на звороті. Не варто змішувати різні мови під час одного заняття. Після того, як ви вивчили всі картки, грайте з дитиною, підбираючи пари асоціацій. У наборі: 36 карток (18 пар) ВІК: 3-8 років. Розмір карток 7*10 см Інструкція Для початку визначіться, якою мовою ви будете вивчати з дитиною картки. Не варто змішувати різні мови під час одного заняття. Не забудьте повідомити вашій дитині: «Зараз ми будемо дивитися картки російською мовою». Показуючи дитині картку, чітко вимовляйте слово, написане на звороті. Не затримуйтесь, швидко переходьте до наступної картки, щоб дитина не втратив інтерес. Закінчуйте заняття раніше, ніж малюк стане сумувати і відволікатися. Після того як дитина засвоїть назви предметів, з картками можна грати в різні ігри: Пари асоціацій. Викладіть перед дитиною 6 карток з рамкою одного кольору і попросіть його розібрати картки по парам. Попросіть малюка пояснити, який зв'язок між картками, і чому саме вони потрапили в пару. Наступного разу виберіть 6 карток з рамкою іншого кольору і т. д. Самий складний варіант – викласти всі 36 карток і зібрати пари з них. Підказка: рамки у пар завжди одного кольору. Якщо дитина знайде свої асоціації і зможе пояснити – похваліть його, більше того – захоплюйтеся його логікою. Розвиваємо виразність читання. Вибравши 1 картку, попросіть дитину вимовити слово, зображене на ній, дуже тихо, а потім голосно. З питальною інтонацією, а потім – з восклицательной. Високим голосом, а потім – низьким. Узагальнюємо. Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його показати всю взуття. А тепер – все, що є вдома. Все велике. Все маленьке. Все металеве. Все червоне. Вчимося утворювати множину. Ви показуєте картку, а дитина утворює пару слів, наприклад, м'яч-м'ячі, відро-відра. Вчимося рахувати з правильними закінченнями. Дайте малюкові 1 картку з картинкою і попросіть його порахувати цей предмет від 1 до 5. Наприклад, 1 якір, 2 якоря, ... , 5 якорів. Розвиваємо фантазію. Виберіть 3 картки, розкладіть їх перед дитиною і попросіть придумати смішний розповідь, в якому будуть використані всі слова, і притому саме в такому порядку. Чим смішніше вийде розповідь, тим краще. Рід. Попросіть малюка показати предмети, до яких підходить слово «вона». А тепер «він»? «Воно»? Склади. Чітко називаючи слова, потрібно одночасно відстукувати олівцем кількість складів. Знайдіть з дитиною слова, які можна отстучать один раз (м'яч), 2 рази (ва-за), 3 рази (ко-ше-лек). Гра «Вгадай картку». Розкладіть усі картки з картинками перед дитиною. Попросіть його загадати 1 картинку. Ставлячи різні питання (Живе? Залізне? Велике? Синє? Їстівне?...), вгадайте, що загадав дитина. А тепер поміняйтеся ролями. Вчимося ставити наголоси. Розкладіть кілька карток перед дитиною і попросіть назвати властивість предмета, зображеного на картинці, потягнувши ударний звук – самий "гучний" звук у слові. «Балери-і-іна! Відро-о-о!» «Лото». Роздайте дітям по 6-10 карток без пар. Показуючи картки, запитуйте: «У кого є картка-асоціація до цього слова: ... ?» Виграє той, хто швидше збере пари асоціацій. Шукаємо асоціації будинку. Задавайте питання: «Яка асоціація до вікна? (Штори, фіранки, підвіконня, скло, жалюзі)», «Що спільного між кріслом і ведмедиком? (Обидва м'які, або обидва коричневі)». Спробуйте разом з дитиною знайти пари слів, яких немає в наборі, наприклад, картина-рама, фотоальбом-фотографія, закладка-книга, дощ, калюжа, сніг-санки, олівець-папір. Попросіть дитину підібрати іншу асоціацію до званій вами предмету: парасольку... (дощ), палітра... (кисть), м'яч... (ворота). Гра «Знайди зв'язок». Ви показуєте будь-2 картки з рамками різного кольору, а дитина знаходить будь-який зв'язок між словами, наприклад: ложка і ключ – маленькі, довгі. Гроші і м'яч? За гроші можна купити м'яч. Ваза і подушка? Предмети інтер'єру! І т. д. «Що зникло?» Розкладіть перед дитиною 4-6 карток і попросіть його закрити очі. Потім заберіть або замініть одну картку і запитайте, яка картка зникла або змінилася. Щоб не відбити у дитини інтерес до розвиваючих занять, потрібно дотримуватися певні правила: Враховуйте особливості свого дитини: одним дітям для засвоєння матеріалу необхідно тиждень грати з парою карток, а інші за один день можуть запам'ятати всі слова на двох, а то і трьох мовах. Використовуйте для занять якомога більше наочних матеріалів: кольорових картинок, кубиків, іграшок, реальних предметів, малюйте і ліпіть з пластиліну різні предмети. Уникайте одноманітності: не займайтеся з дитиною одним типом завдань більше 5-10 хвилин. Грайте з дитиною в школу, де ви будете учнем, а він – учителем. Коли дитина засвоїть, назви предметів, перетворитеся на Незнайка, який все плутає і помиляється, нехай малюк виправляє ваші помилки. Найголовніше: наберіться терпіння й уникайте критики і негативних оцінок! Пам'ятайте, що ви граєте зі своєю дитиною. Ці заняття повинні приносити йому задоволення. Хваліть дитину за мінімальні успіхи, хоча б за те, що він просто намагається виконати ваші завдання.

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.

Нещодавно завантажили