Довідка про перевірку якості стану викладання предмета «Фізична культура» в школі

Опис документу:
Під час здійснення внутрішкільного контролю за станом викладання біології увага була приділена виконанню навчальних програм, організації навчально-виховного процесу на уроці, поурочному плануванню, матеріально-технічному та навчально-методичному забезпеченню викладання предмета, виконанню вимог до ведення шкільної документації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Довідка

про перевірку якості стану викладання предмета «Фізична культура»

в Переїзнянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів

Згідно річного плану роботи відділу освіти АРДА та школи на 2018-2019 навчальний рік протягом лютого місяця в 1-9 класах адміністрацією школи перевірявся стан викладання фізичної культури, дотримання норм безпеки під час занять, ведення шкільної документації учителями.

Наслідки перевірки вказують на те, що вчителі мають достатню науково-методичну підготовку, володіють методами і прийомами викладання фізичної культури, забезпечують достатній рівень фізичної підготовки і розвитку учнів.

Фізичну культуру в 4-9 класах викладає вчитель Сазанський С.В., спеціаліст, в 1-2 класах - вчителі початкових класів Шестухіна Т.М. та Кругляк С.Г., спеціалісти ІІ категорії. У процесі вивчення даного предмету відвідано 12 уроків, 1 позакласний захід адміністрацією школи та 7 уроків класними керівниками.

Аналіз відвіданих уроків показав, що вчитель фізичного виховання Сазанський С.В., а також класоводи 1-2 класів в цілому добре володіють методикою викладання предмета, мають хороший контакт з дітьми, використовують на уроках різні форми і методи навчання, спрямовують діяльність учнів на практичне засвоєння програмового матеріалу. На уроках вчителі здійснюють індивідуальний підхід до учнів враховуючи стан їхнього здоров’я, фізичного розвитку, нахилів та здібностей дітей.

Готуючись до уроків вчителі користуються такою нормативною базою: наказ МОЗ та МОН України № 518/674 від 20 липня 2009 року «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», наказ МОН України № 521 від 01 червня 2010 року «Про затвердження Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах», Інструкція з охорони праці під час проведення навчальних занять в спортивному залі та на спортивних майданчиках, Інструкція про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури та інше.

На кожній з частин уроку: підготовчій, основній і заключній учителі диференціюють навантаження і обсяг фізичних зусиль для кожного учня. Проводять індивідуальну додаткову роботу та відпрацювання за чітким виконанням елементів вправ, ще не засвоєних окремими учнями в групах.

Учителі постійно контролюють навантаження учнів під час уроку. Причому, достатньо уваги приділяють вмінню учнів здійснювати самоконтроль за своїм організмом (вимірювання пульсу до і після навантаження, правильність дихання, тощо). У своїй діяльності учителі враховують оздоровчу роль фізичної культури, тому намагаються постійно контролювати стан учнів під час уроку.

Значна робота проводиться учителем фізичного виховання у позаурочний час. В школі діє гурток з футболу, також діти займаються тенісом. Стали традиційними проведення протягом року оздоровчих заходів: День здоров’я, змагання «Нумо, хлопці!», «Нумо, дівчата!», «Козацьке завзяття» тощо.

Проте в роботі з фізичного виховання є проблеми і недоліки. Учителем фізичної культури 4-9 класів, Сазанським С.В. не в повній мірі проводиться робота з учнями спец групи, які не задіяні на уроці та перебувають без спортивної форми. Також спостерігається деяке невиконання мовного режиму на уроках та у позаурочний час, недостатньо проводиться робота з дотримання правил безпеки життєдіяльності під час занять з фізичного виховання.

Загалом робота з фізичного виховання у школі відбувається на задовільному рівні.

Пропозиції щодо поліпшення стану викладання фізичної культури:

  1. Вчителю фізичної культури Сазанському С.В., класоводам початкових класів, які викладають фізичну культуру:

    1. Здійснювати індивідуальну роботу на уроках з учнями, особливу увагу звертати на слабких дітей, постійно контролювати стан їхнього здоров’я.

    2. Зосередити увагу на роботі зі спец групою, учні якої повинні обов’язково перебувати на уроці у спортивній формі та виконувати загальноукріплюючі вправи разом з класом.

    3. Покращити якість виконання учнями обов’язків фізоргів.

    4. Систематично контролювати дотримання правил безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури, вести облік інструктажів, поновлювати інструкції, вчасно повідомляти про факти травмування учнів на уроках та позакласних заходах.

  2. Класним керівникам:

    1. Розробити заходи щодо здійснення ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед дітей та батьків з питань формування здорового способу життя, профілактики різних захворювань, значення для здоров’я оптимального режиму дня, забезпечити їх виконання.

    2. Постійно здійснювати медико-педагогічний контроль за уроками фізичної культури.

Заступник директора з НВР Н.В.Сідова

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!