Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Досвід роботи класного керівника 11 класу Мелітопольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 25 Мелітопольської міської ради Запорізької області Неровної Наталії Геннадіївни
Номінація: « Моя ініціатива» Мета: формування життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі та розвиток духовно-моральних якостей, творчих здібностей учнів шляхом створення театру танцю.
Завдання Забезпечити реалізацію особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного, компетентністного підходів до організації виховного процесу в класному колективі шляхом створення театру танцю; Організувати виховний простір як основу розвитку творчого потенціалу всіх суб’єктів освітнього процесу, їх саморозвитку й самореалізації; Впроваджувати в практику інноваційні виховні технології; Забезпечити створення матеріально-технічної бази для реалізації проекту; Залучити батьківську громаду до виховання дітей та учнівської молоді; Створити позитивний мікроклімат в класному колективі, згуртувати клас.
Психологічний супровід реалізації моделі виховної системи: 1. Врахування індивідуальних та вікових особливостей школярів; 2.Використання духовного-естетичного досвіду для розвитку і самовираження особистості учня; 3.Формування ціннісного ставлення до суспільства та оточуючих; 4. Впровадження здоров'язберігаючих технологій та танцювальної терапії.
Напрямки роботи класного керівника:
Шляхи реалізації виховної моделі: 1. Створення творчого класного колективу – театру танцю; 2. Підвищення рівня духовності, вихованості й загальної культури школяра шляхом залучення до хореографічного мистецтва; 3. Ознайомлення з культурою та традиціями національних меншин в рамках реалізації шкільного проекту “Мелітополь інтеркультурний” 4. Залучення батьківської громади до виховання дітей та учнівської молоді; 5. Підвищення іміджу загальноосвітнього навчального закладу.
Модель виховної системи класу
Система виховної роботи в класі «Особистість - клас – родина» створює соціально-педагогічні умови, сприятливі для позитивних змін у вчинках вихованців, їхньому ставленні до соціуму, здорового способу життя, відповідальної поведінки дитини. В центрі обраної мною системи є учень, сферою життя і діяльності якого є і клас, і родина.
Я згодна з тим, що стверджують всі вчені світу “Усі діти, які народжуються , – талановиті”. Тому, щоб учні не втратили свої таланти, ще у 5 класі я вирішила створити на основі класного колективу театр танцю « Натхнення». Кожний учень протягом років навчання мав змогу доторкнутися до прекрасного, розширити свій світогляд, відчути ситуацію успіху завдяки участі в театрі танцю, не дивлячись на рівень підготовленості, особистісних якостей, матеріальної забезпеченості родини.
Ласкаво просимо до нашого театру танцю
Притча Закохалась Музика в Танець. Він був веселий і запальний. Разом вони створювали чудову пару, яка милувала око навколишніх. Вони висловлювали свої почуття по_різному: в жартівливій польці, забавному квікстепі чи мрійливому вальсі. Музика догоджала коханому, бо любила. Своїми зауваженнями намагалася зробити його досконалим і привабливим в очах навколишніх. Згодом на нього почали звертати увагу інші жінки. – Який ти гарний! – проспівала йому соло Пісня. – Який ліричний! – продекламувала Поема. – З тобою ми створимо цікавий монолог! - Який ти цікаво-таємничий! – шептала Казка. – Покинь ту Музику, і ми помандруємо в чарівні пригоди. – Я, здається, маю успіх у жінок, – подумав він, – я – чарівний, я – надзвичайний, мене не омине увагою жодна жінка! Танець більше не прислухався до Музики. Покинув її. Забравши свої танцювальні туфлі і краватку, він прийшов до Пісні, але на тлі Пісні виглядав нецікавим. Потім пришвартувався до Поеми, та й на фоні лірики був смішним скакуном. Врешті пристав до Казки. Але коли виступала ця пара, навколишні засинали. І зрозумів він, що без Музики нічого не вартий. Висновок: тільки дружний, злагоджений колектив може досягти успіхів!
Наш клас - наш театр танцю « Натхнення», 5 клас
Танцювальна терапія Методика танцювальної терапії вчить учнів не тільки красиво виражати себе в танці, але, перш за все, благополучно відбивається на їх емоційному стані, допомагає їм подолати будь-які обмеження здоров'я, дозволяє зняти м'язову напругу і сприяє всебічному розвитку гармонійної особистості дитини. Групова форма занять, як в нашому класному колективі, спрямована більше на вирішення соціальних проблем і взаємовідносин. У колективі учень вчиться соціалізації, взаємодії з іншими. Такий тісний контакт допомагає дитині відчути свою значимість, поліпшити соціальні навички і сприяє розвитку товариськості через тілесні рухи. А крім того така форма занять дозволяє підвищити самооцінку дитини. Завдяки навчанню стандартним танцювальним рухам і відпрацювання їх в колективі, у дитини з'являється почуття гордості за свої успіхи і досягнення, і підвищується думка про власні можливості і здібності.
І, звичайно ж, танці - це приємний і естетично красивий спосіб терапії. Він сприяє розвитку у дитини смаку і прагнення до краси. Цьому допомагають підбір костюмів, гарної музики, відповідного танцювального репертуару, декорацій. Танцювальна терапія може бути основою для профілактики порушень опорно-рухової системи, перенапружень, відхилень у поведінці.
Кожна дівчинка бажає бути королевою, тому мрії повинні здійснюватися. Для найгарніших дівчат - Бал Квітів.
Дипломи отримали: Королева квітів – Кочергіна Карина (біла роза) Віце королева – Спиця Кристина ( мак) Найяскравіша квітка – Синенко Веста (чайна роза) Найароматніша квітка – Єльцова Яна (фіалка) Найзадковіша квітка – Пантова Юлія ( тюльпан) Найчарівніша квітка – Павлова Діана ( піон) Найнеповторніша квітка – Колодіна Марія ( орхідея) Найніжніша квітка – Марінова Софія (крокус)
Виступаємо на ювілеї школи, 6 клас
Тримаємо нагороду, як найталановитіший колектив
Ознайомлення з культурою та традиціями національних меншин в рамках реалізації шкільного проекту “Мелітополь інтеркультурний» Мелітополь – інтеркультурне місто. У нашому класі навчалися діти - представники кримсько- татарської діаспори. Ми вирішили поближче познайомитися із традиціями, звичаями, обрядами, національною кухнею та танцями цього народу. Для вивчення танцю спеціально був запрошений хореограф з кримсько-татарської спільноти. Проект було показано на шкільному святі: діти розповідали про звичаї та традиції, батьки виготовили смачні пиріжки - беренге текесе, дівчата в національних костюмах танцювали народний танець.
Знайомимося з кримсько-татарськими традиціями, 7 клас
Шкільний конкурс «Грація», дівчата 8-Б - переможці!
Вистава для учнів школи: «Сорочинський ярмарок»
Шкільний конкурс « Грація», 9-Б - переможці!
Вистава для батьків: мюзикл «Попелюшка»
Вистава для учнів школи за рок-оперою « Юнона та Авось»,11клас Вже понад 30 років феноменальна рок-опера «Юнона і Авось» продовжує хвилювати серця, занурюючи глядачів у романтичний світ двох закоханих: графа Миколи Резанова і юної іспанки. Їх сумна історія кохання закінчилася понад два століття тому, однак завдяки проникливим віршам, покладеним на прекрасну музику, ця історія, схоже, буде жити вічно. В основі сучасної рок-опери «Юнона і Авось» лежать реальні події, що відбулися ще в XVIII столітті, але і сьогодні ця історія не залишає байдужими сучасних юнаків та дівчат.
Учні 11 класу показали найкращі людські якості :чесність, гідність, красу, духовність, відвагу, любов до Батьківщини. Вистава мала величезний аншлаг. Учителі та учні школи були вражені, у залі панувала тиша. Ми дуже задоволені, що змогли донести духовні цінності до кожного.
Нас чекає останній крок – випускний бал. Аналізуючи свою роботу, роблю висновок, що мету досягнуто, цілі та завдання вирішені та реалізовані. Нехай учні закінчують школу з різнем рівнем навчання , але культурний рівень мають досить високий. Протягом всіх років нам дуже плідно допомагали батьки, без їхньої підтримки ми б не змогли досягти високих результатів. Отже,немає нічого кращого, ніж красива, гармонійно і духовно розвинена особистість.
Дякую за увагу!
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»