Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Доброта -- велика сила

Психологія

Для кого: Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас

15.03.2021

157

11

0

Опис документу:
Розвивальне заняття для дошкільників старшої групи та учнів першого класу по адаптації. Заняття включає в себе короткотривалі вправи, завдяки яким діти легко переключаються на інший вид діяльності , не втомлюються, увага дітей не розсіюється. Автор -- Лазорик Руслана Михайлівна
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Доброта –велика сила»

Доброта – це те, що може побачити сліпий і

почути глухий

Марк Твен

Мета: виховувати в дітях загальнолюдські цінності, такі як доброту та чуйність); формувати осудливе ставлення до таких вад, як байдужість, душевна черствість, жорстокість..

Обладнання: ілюстрації до народної казки «Котик та півник», ляльки, що зображують котика та півника, лисичку, декорація до казки, що зображує хатинку, аудіоапаратура, папір та олівці для виконання образотворчого завдання, ілюстрації до казок, люстерка.

Час: 0.40 хв.

Поняття для засвоєння: доброта, добрі вчинки, прояв милосердя до ближнього.

  1. Вступне слово. Привітання—3 хв.

  2. Колективне складання правил доброти. – 5 хв.

  3. Розігрування казки «Котик і півник» -- 12 хв.

  4. Ігрові рухові вправи – 3 хв.

  5. Вправа «Дзеркало» -- 2 хв.

  6. Вправа «Порівняй героїв казок» --3хв.

  7. Арт-терапевтична робота «Лагідна квіточка» --8 хв.

  8. Презентація робіт –2 хв.

  9. Підсумок заняття. –2хв.

  10. Винагорода --2хв.

1.Вступне слово . Привітання.—3хв.

Мета:ознайомлення учнів з якостями доброї людини; аналіз негативних якостей людини.

Доброго дня. Діти,сьогодні ми з вами поговоримо про доброту. Як ви гадаєте, на що схожа доброта, якого вона кольору, холодна вона чи тепла? (Відповіді дітей). Які риси характеру притаманні добрій людині, а які -- злій людині?(Відповіді дітей). Як ви вважаєте, що треба робити, щоб добра ставало більше? (Відповіді дітей).

Діти формують коло, складають долоньки «човником» та передають частинку своєї доброти один одному по колу.

Через бурхливий струмочок

Хтось місток збудував,

Не міст навіть-місточок.

Подяки він не чекав.

Кому подякувати чемно?

Його тепер і не знайти.

Та кожному зарас приємно

По місточку пройти.

Люди, послухайте, люди!

Чому добрими бути ми лінимось?

Давайте просто сьогодні

Візьмемо – та й змінимось!

2 .Колективне складання правил доброти. –5 хв.

Мета:формування в дітей молодшого шкільного віку прагненння до добрих вчинків та бажання самовдосконалюватись.

Хід роботи:

Діти, щоб змінитись, то нам потрібно дотримуватись правил доброти. Давайте ми складемо для себе правила доброти.

  1. Нікого не ображати.

  2. Усім допомагати.

  3. Бути уважними до ближнього.

  4. Бути чуйними та милосердними до оточуючих

  5. Нікому не заздрити.

3.Розігрування казки «Котик і півник» -- 12хв.

Гарна і мудра казочка про котика та півника навчає нас доброти й взаємодопомоги. Давайте пригадаємо цю казочку. Педагог дістає ляльок, встановлює декорацію-хатинку.

Педагог. Жили собі друзі—котик та півник. Котик ходив у ліс по дрова та на полювання, а півник вдома господарював. Одного разу зібрався котик до лісу та й каже півнику.

Котик. Сиди, півнику, вдома, двері нікому не відчиняй, а то тебе вкрадуть!

Півник. Добре, котику, не буду відчиняти дверей!

Педагог. Тільки пішов котик – тут і підходить до хатки лисичка.

Лисичка. Півнику-братику, відчини! Я тобі пшенички принесла!

Півник. Е ні, не відчиню, бот и, лиско, мене вкрадеш.

Лисичка. Та ні, я ось посиплю тобі на віконце зерняток, а тебе красти не буду!

Педагог. Півник побачив, що лисичка справді насипала пшенички на вікно.

Півник.Добре, лисичко, мені так хочеться істоньки!

Педагог. Дзьобнув півник два рази, а лисичка його цап – і понесла. Закричав півник…

Півник. Несе мене лиска, далеко, не близько, У ліси дрімучі, на високі кручі. У круті гори, в глибокі нории… котику-братику, порятуй мене!

Котик. Чую, чую, півнику, вже біжу, на допомогу тобі, друже, спішу!

Педагог. Котик почув, догнав лисичку, відібрав півника та й приніс додому.

Педагог. То як, дітоньки, пригадали казочку? Педагог спонукає дітей обговорити казку «Котик і півник»

4.Ігрові рухові вправи –3 хв.

Педагог. Давайте покажемо, як наші добрі друзі: котик, півник та лисичка гралися. Діти виконують ігрові вправи під музику(Музичний супровід добирається на розсуд педагога) відповідно змісту віршованого тексту, що його читає педагог.

Поважно півник походжає,

( Крокування, руки за спиною).

Своїми крильцями махає.

(Довільні махи розведеними в сторону руками.)

Біжить лисичка досить швидко,

Прудкі у неї ніжки, дітки.

( Легкий біг у середньому темпі).

А котик йде тихенько, нишком

(М’яка хода на носочках).

Та й прислухається : де ж мишка?

( Присідають і виконують повороти ліворуч та праворуч)

5.Вправа «Дзеркало» --2 хв.

Мета: вчити дітей порівнювати позитивні емоції та негативні.

Хід вправи: Виконання вправи проводиться в парах.

Подивіться один на одного зі злим виразом обличчя.

Чи подобається вам така людина?

Чи хочеться з нею дружити?

А тепер посміхніться одне одному.

Що ви відчували при виконанні цієї вправи?

6.Вправа «Порівняй героїв казок»--3хв.

Мета: вчити дітей чітко розрізняти добро і зло.

Хід вправи:

Педагог демонструє дітям ілюстрації до казок. Діти називають героїв казок та характеризують їх.

Колобок Лисиця («Колобок»)

Зайчик –Лисиця(«Зайчикова хатка»)

Буратіно- Карабас –Барабас («Золотий ключик»)

Оленка- Баба –Яга («Гуси-лебеді»)

-Як ви гадаєте, чи завжди злі герої були злими? Уявіть, що повинно було б статися, аби вони подобрішали.

7.Арт-терапевтична робота «Лагідна квіточка» --8 хв.

Мета: розвиток уяви, творчого мислення дітей молодшого шкільного віку.

Хід роботи: діти сідають за парти й отримують шкільне приладдя (Папір і олівці). Звучить спокійна мелодія, під час якої діти виконують малюнок.

8. Презентація робіт – 2хв

Мета: підвищення самооцінки дітей, покращення розвитку мови дітей.

Хід роботи:Діти влаштовують виставку робіт та коментують свої малюнки.

Наприклад: - Моя квіточка невеличка, вона жовтенька, як сонечко, а у мене квітка дуже яскрава, різнобарвна, як веселка…

9. Підсумок заняття

  1. Що цікавого ви дізналися на сьогоднішньому занятті?

  2. Яка різниця між доброю та злою людиною?

  3. Яку вправу ви б хотіли повторити на наступний раз?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.