Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Дистанційний урок- презентація з математики для учнів 1-го класу НУШ.Тема : Порівнюємо число та математичний вираз.

Математика

Для кого: 1 Клас

31.03.2020

1663

75

0

Опис документу:
Задача уроку :актуалізувати спосіб порівняння математичного виразу та числа на основі обчислення значення виразу; ознайомити з логічним способом порівняння математичного виразу та числа; формувати вміння знаходити значення виразів на дві дії; закріплювати знання правил знаходження невідомих доданка, зменшуваного, від’ємника; вчити розв’язувати задачі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Дистанційний урок- презентація з математики для учнів 1-го класу НУШ. Тема : Порівнюємо число та математичний вираз. Підготувала :Новожилова Аліна ...
Слайд № 1

Дистанційний урок- презентація з математики для учнів 1-го класу НУШ. Тема : Порівнюємо число та математичний вираз. Підготувала :Новожилова Аліна Олександрівна

Ще на початку навчального року ви вчилися порівнювати числа, встановлювати істинність або хибність рівностей і нерівностей. На попередньому уроці в...
Слайд № 2

Ще на початку навчального року ви вчилися порівнювати числа, встановлювати істинність або хибність рівностей і нерівностей. На попередньому уроці ви ознайомилися з порівнянням виразу та числа. Як можна міркувати при порівнянні виразу і числа? Однак існує спосіб порівняння виразу та числа без обчислення значення виразу. Саме про цей спосіб ви сьогодні дізнаєтесь.

Робота в зошиті (стор.56-57).
Слайд № 3

Робота в зошиті (стор.56-57).

«Геометрична хвилинка». Розгляньте геометричні фігури. Якого кольору криві лінії? Чим вони відрізняються? Якого кольору ламані лінії? Чим вони відр...
Слайд № 4

«Геометрична хвилинка». Розгляньте геометричні фігури. Якого кольору криві лінії? Чим вони відрізняються? Якого кольору ламані лінії? Чим вони відрізняються? Назвіть незамкнені лінії. Назвіть замкнені лінії.

Усне опитування. Яку арифметичну дію слід виконати, щоб стало не більше — менше або рівно? Як називаються числа при додаванні? При відніманні? Чи м...
Слайд № 5

Усне опитування. Яку арифметичну дію слід виконати, щоб стало не більше — менше або рівно? Як називаються числа при додаванні? При відніманні? Чи може сума дорівнювати одному з доданків? Наведіть приклади. Чи може різниця дорівнювати зменшуваному? Наведіть приклади. Чи може від’ємник дорівнювати зменшуваному? Що можна сказати про різницю? Сформулюйте переставний закон додавання. У якому випадку ми його застосовуємо?

Завдання № 1. Виконується з коментованим письмом. Щоб порівняти суму 3 і 4 та число 6, спочатку знайдемо значення виразу: 3+4=7; порівнюємо одержан...
Слайд № 6

Завдання № 1. Виконується з коментованим письмом. Щоб порівняти суму 3 і 4 та число 6, спочатку знайдемо значення виразу: 3+4=7; порівнюємо одержаний результат 7 і число 6: 7 > 6; тому й 3+4 > 6.

Завдання № 2. Прочитайте вираз. Назвіть число, з яким слід порівняти вираз. Що цікавого помітили? Як можна без обчислень визначити, який знак слід ...
Слайд № 7

Завдання № 2. Прочитайте вираз. Назвіть число, з яким слід порівняти вираз. Що цікавого помітили? Як можна без обчислень визначити, який знак слід поставити між числом і математичним виразом? Треба порівняти різницю чисел 8 і 2 із числом 8; цікавим є те, що в різниці зменшуване 8 і треба цю різницю порівняти із числом 8; очевидно, якщо від числа 8 відняти будь-яке число, відмінне від нуля, то одержимо менше, ніж 8; тому без обчислень можна стверджувати, що різниця чисел 8 і 2 менша ніж 8... Треба порівняти число 7 із сумою 7 і 3; цікавим є те, що число і перший доданок суми однакові; при додаванні до 7 будь-якого числа, відмінного від нуля, одержимо більше за 7; тому сума 7 і 3 більша за 7, а число 7 менше за суму 7 і 3…

Завдання № 3. Колективна робота. Розподіли нерівності на групи за способом порівняння: без обчислення; з обчисленням. Учні пояснюють міркування при...
Слайд № 8

Завдання № 3. Колективна робота. Розподіли нерівності на групи за способом порівняння: без обчислення; з обчисленням. Учні пояснюють міркування при порівнянні виразу і числа без обчислень.

Вправа « Пастка » Сподіваюся ви помітили пастку та не натрапили на неї. Адже у попередньому завданні заховалася рівність 6+2=8.
Слайд № 9

Вправа « Пастка » Сподіваюся ви помітили пастку та не натрапили на неї. Адже у попередньому завданні заховалася рівність 6+2=8.

Завдання № 4 виконується з коментарем. У якому порядку слід виконувати арифметичні дії у виразах на дві дії? У тому порядку, в якому дії записано.
Слайд № 10

Завдання № 4 виконується з коментарем. У якому порядку слід виконувати арифметичні дії у виразах на дві дії? У тому порядку, в якому дії записано.

Завдання № 5 виконується колективно. Послухайте задачу. Чого бракує? Доповніть задачу, розв’яжіть її. Учні зазначають, що задачу розв’язати не можн...
Слайд № 11

Завдання № 5 виконується колективно. Послухайте задачу. Чого бракує? Доповніть задачу, розв’яжіть її. Учні зазначають, що задачу розв’язати не можна — в ній бракує даних, і слід добрати числове дане. При цьому батьки звертають увагу, що шукане число на 4 менше за дане, отже, дібрати можна числа, які не менші ніж 4: або 4, або 5, або 6… Основна увага приділяється обґрунтуванню вибору арифметичної дії, якою розв’язується задача: шукане число на 4 менше ніж дане; на 4 менше — це означає стільки ж, але без 4; стільки ж без 4 знаходять арифметичною дією віднімання.

Завдання № 6 виконується колективно. Складіть умову задачі до запитання і виразу. Розв’яжіть задачу. Скільки шоколадних цукерок лежало у вазі? Учні...
Слайд № 12

Завдання № 6 виконується колективно. Складіть умову задачі до запитання і виразу. Розв’яжіть задачу. Скільки шоколадних цукерок лежало у вазі? Учні складають умову: У вазі було всього 8 цукерок, із них 6 карамельок, а решта — шоколадні. Або: У вазі лежало 8 карамельок, а шоколадних цукерок на 6 менше. Або: Коли у вазу поклали ще 6 шоколадних цукерок, у вазі стало 8 шоколадних цукерок.

Завдання № 7 виконується колективно з коментарем. Ліворуч від знака нерівності записані числа 6 і 5, а праворуч — число 5; значення виразу, до скла...
Слайд № 13

Завдання № 7 виконується колективно з коментарем. Ліворуч від знака нерівності записані числа 6 і 5, а праворуч — число 5; значення виразу, до складу якого входять числа 6 і 5, повинно бути меншим ніж 5. Порівняємо перший компонент виразу та число: 6 більше за 5, а якщо ми до 6 додамо 5, то одержимо ще більше,тому у виразі між числами має стояти знак дії віднімання: 6–5 < 5 — істинна нерівність. Ліворуч записано числа 4 і 2, а праворуч — число 4; значення виразу більше ніж число 4, тому між числами 4 і 2 слід поставити знак додавання, тому що, щоб стало більше, треба додати: 4+2 > 4 — істинна нерівність.

Завдання № 8 виконується колективно. Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшиться? Зменшиться? 5 5 1
Слайд № 14

Завдання № 8 виконується колективно. Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшиться? Зменшиться? 5 5 1

Розвиток образного мислення учнів. Завдання № 9 виконується колективно.
Слайд № 15

Розвиток образного мислення учнів. Завдання № 9 виконується колективно.

Розвиток варіативного мислення учнів. Записуємо в робочий зошит (в клітинку). 8 і невідоме число. Між числами 4 і 6 можна виконати лише дію додаван...
Слайд № 16

Розвиток варіативного мислення учнів. Записуємо в робочий зошит (в клітинку). 8 і невідоме число. Між числами 4 і 6 можна виконати лише дію додавання, тому що від 4 відняти 6 не можемо. Сума 4 і 6 дорівнює 10. Таким чином, значення виразу, записаного в правій частині рівності, теж має дорівнювати 10. 10 більше ніж число 8, тому між числом 8 і невідомим число слід виконати дію додавання. Маємо невідомий доданок; щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок: 10–8=2. Маємо: 4+6=8+2 — істинна рівність...

Виконуй завдання,збирай бонуси та обмінюй на сюрприз! Дякую за чудову роботу!
Слайд № 17

Виконуй завдання,збирай бонуси та обмінюй на сюрприз! Дякую за чудову роботу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.