Дидактичний матеріал. Картки "Досліди з водою"

Я досліджую світ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

19.04.2021

274

15

0

Опис документу:
Пропоную до Вашої уваги такий дидактичний матеріал, як картки "Досліди з водою", підійде для уроків з предемету - я досліджую світ, по будь-якому підручнику. Також можна роздрукувати і скласти в папочку з Вашими дидактичними матеріалами, щоб завжди було під рукою.
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Картки «Досліди з водою» Мета: Формувати в школярів уявлення про воду та її властивості; розвивати спостережливість, прагнення пізнавати і досліджу...
Слайд № 1

Картки «Досліди з водою» Мета: Формувати в школярів уявлення про воду та її властивості; розвивати спостережливість, прагнення пізнавати і досліджувати природу; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між об’єктами природи. К.А реки и озёра

Дослід №1. Прозорість води Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода прозора. Хід досліду: У склянку з водою опускаємо твердий предмет (яб...
Слайд № 2

Дослід №1. Прозорість води Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода прозора. Хід досліду: У склянку з водою опускаємо твердий предмет (яблуко, ложка, тощо). Задаємо дітям питання: чи бачимо ми предмети, які опустили у воду? Значить якого кольору вода? Робимо висновок. Висновок: вода прозора. реки и озёра

Дослід №2. Якого кольору вода? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода немає кольору. Хід досліду: У склянку води опускаємо пластмасові ...
Слайд № 3

Дослід №2. Якого кольору вода? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода немає кольору. Хід досліду: У склянку води опускаємо пластмасові палички (олівці) різних кольорів, або додаємо фарби різних кольорів. Колір паличок не співпадає з кольором води. Або вода стає такого кольору який додали у склянку. Висновок: вода не має кольору. реки и озёра

Дослід №3. Якої форми вода? Мета досліду: показати дітям, що вода немає форми. Хід досліду: Наливаємо воду у посудину різної форми (глечик, миска, ...
Слайд № 4

Дослід №3. Якої форми вода? Мета досліду: показати дітям, що вода немає форми. Хід досліду: Наливаємо воду у посудину різної форми (глечик, миска, склянка). Вода не має форми і приймає форму тієї пососудини, до якого її наливають Висновок: вода немає форми. реки и озёра

Дослід №4. Яка вода на смак? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода немає смаку. Хід досліду: Дати дітям скоштувати звичайно кип'ячену ...
Слайд № 5

Дослід №4. Яка вода на смак? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода немає смаку. Хід досліду: Дати дітям скоштувати звичайно кип'ячену воду. Після цього покласти в один стакан сіль, в інший – цукор. Розмішати та дати дітям. Який смак тепер має вода? Висновок: вода немає смаку, ії смак залежить від розчинених в ні речовин. реки и озёра

Дослід №5. Чи має вода запах? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода немає запаху. Хід досліду: Понюхаємо квіти, парфуми, дольку апельс...
Слайд № 6

Дослід №5. Чи має вода запах? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода немає запаху. Хід досліду: Понюхаємо квіти, парфуми, дольку апельсина та воду. Відчувамо тонкий аромат квітів та парфумів. Смачно пахне апельсин. А вода не пахне. Висновок: вода немає смаку запаху реки и озёра

Дослід №6. Чому яйце не тоне в соленій воді? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що яйце не тоне в соленій воді. Хід досліду: Взяти три одна...
Слайд № 7

Дослід №6. Чому яйце не тоне в соленій воді? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що яйце не тоне в соленій воді. Хід досліду: Взяти три однакові скляні ємкості. Першу склянку наповните просто питною водою. У другу насипте сіль в пропорції 2 ст.ложки на 0,5 л води. Покладіть яйце – і воно спливе на поверхню. Пояснить дітям, що солона вода має більшу густину, тому нам так легко плавати в солоній морській воді, але важко в річці. Тепер покладіть на дно порожньої третьої ємності яйце. По черзі доливайте з обох банок рідину, отримавши солоний розчин слабкої концентрації. У такій воді яйце не буде спливати, але й не потоне. Воно буде у підвішеному стані посередрідини. Висновок: в солоній воді легше плавати, чим в прісні тому, що тіло підтримує не тільки вода, но і частинки солі в ній. К.А реки и озёра

Дослід №7. Властивості води. Твердий стан. Мета досліду: підвести дітей до розуміння зв’язку між температурою повітря і станом води. Хід досліду: Н...
Слайд № 8

Дослід №7. Властивості води. Твердий стан. Мета досліду: підвести дітей до розуміння зв’язку між температурою повітря і станом води. Хід досліду: Налити однакову кількість води у дві однакові склянки. Одну винести на вулицю (або поставити до холодильника). Виміряти температуру повітря на вулиці (або в холодильнику) та кімнаті. З’ясувати причини замерзання води. Висновок: вода перетворюється на лід при низьких температурах. реки и озёра

Дослід №8. Чи легше лід води? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що лід легше води. Хід досліду: Діти висказують свої думки: що буди з куби...
Слайд № 9

Дослід №8. Чи легше лід води? Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що лід легше води. Хід досліду: Діти висказують свої думки: що буди з кубиками льоду, якщо його помітити в стакан з водою? Провести дослід: опустити лід в склянку з водою. Лід плаває. Зробити висновок. Висновок: лід легше води, а тому він не тоне. К.А реки и озёра

Дослід №8. Властивості води. Газоподібний стан. Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що пар – це теж вода. Хід досліду: Візьміть термос з кип...
Слайд № 10

Дослід №8. Властивості води. Газоподібний стан. Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що пар – це теж вода. Хід досліду: Візьміть термос з кип’ятком. Відкрити його, щоб діти побачили пар. Але потрібно довести, що пар – це вода. Розмістить над паром дзеркальце. На ньому виступають краплі води – покажіть їх дітям. Можна закип’ятити воду перед дітьми, звертаючи увагу на те, що чим більше закіпає вода, тим більше пару. Висновок: вода утворює пар. Пар – це теж вода. реки и озёра

Дослід №8. Властивості води. Рідкий стан. Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода рідка і може текти. Хід досліду: Дайте дітям дві склян...
Слайд № 11

Дослід №8. Властивості води. Рідкий стан. Мета досліду: підвести дітей до розуміння, що вода рідка і може текти. Хід досліду: Дайте дітям дві склянки, один з водою, другий – порожній. Запропонуйте обережно перелити воду із однієї склянки в іншу. Вода ллється, чому? Тому, що вона рідка. Якщо б вода не була рідкою, то вона б не змогла текти в ріках, не змогла тексти з крана. Висновок: вода може текти, тому її називають рідиною. К.А реки и озёра

Дослід №9. Вода – розчинник ? Мета досліду: підвести дітей до того, що є речовини які розчині у воді і нерозчинні. Хід досліду: Кинути в склянку з ...
Слайд № 12

Дослід №9. Вода – розчинник ? Мета досліду: підвести дітей до того, що є речовини які розчині у воді і нерозчинні. Хід досліду: Кинути в склянку з водою 2-3 кристалики марганцівки, розмішати. Куди зникли кришталики? Якою стала вода? Висновок: кристалики розчинилися, вода змінила колір і смак Якщо кинути у воду цукор, сіль, що відбудеться з водою? Вони повністю розчиняться у воді. Якщо б цукор не розчинялася у воді, ми б не змогли пити солодкий чай. Висновок: сіль і цукор – розчині у воді речовини. У склянку з водою кинемо пісок або глину. Висновок: Ні пісок, ні глина не розчинилися. Їх називають нерозчинними у воді речовинами.) К.А реки и озёра

Дослід №10. Чи пропускає вода крізь себе сонячні промені? Мета досліду: підвести дітей до того, що вода пропускає крізь себе сонячні промені. Хід д...
Слайд № 13

Дослід №10. Чи пропускає вода крізь себе сонячні промені? Мета досліду: підвести дітей до того, що вода пропускає крізь себе сонячні промені. Хід досліду: На дно посудини покласти дзеркало. Налити води. Світло ліхтарика направити на дзеркало. Віддзеркалення світла ловити на папері. Там з'явиться справжня веселка. Висновок: світловий промінь складається з декількох кольорів. Коли промінчик проходить крізь воду, то розколюється на складові частини. Таким чином виходить веселка К.А реки и озёра

Дослід №10. Чи спричиняє вода намоканню паперу? Мета досліду: підвести дітей до того, що спричиняє намоканню паперу. Хід досліду: Виріжте з кольоро...
Слайд № 14

Дослід №10. Чи спричиняє вода намоканню паперу? Мета досліду: підвести дітей до того, що спричиняє намоканню паперу. Хід досліду: Виріжте з кольорового паперу квіти з довгими пелюстками. За допомогою олівця закрутіть пелюстки до центру. А тепер опустіть різнокольорові лотоси на воду, налиту в таз. На ваших очах пелюстки квітів почнуть розпускатися. Це відбувається тому, що папір намокає, важчає і пелюстки розкриваються. Висновок: вода спричиняє намоканню паперу. К.А реки и озёра

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.