Дидактичні ігри у формуванні елементарних математичних уявлень у дошкільників, їх місце в режимі дня.

Опис документу:
Для уточнення, закріплення початкових математичних. знань, умінь порівнювати величини, визначати форму, орієнтуватися в часі з дітьми дошкільного віку проводяться дидактичні ігри. У дидактичних іграх уточнюються, закріплюються і розширюються знання дітей, їх уміння.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

 Дидактичні ігри у формуванні елементарних математичних уявлень у дошкільників, їх місце в режимі дня.

Для уточнення, закріплення початкових математичних. знань, умінь порівнювати величини, визначати форму, орієнтуватися в часі з дітьми дошкільного віку проводяться дидактичні ігри.

У дидактичних іграх уточнюються, закріплюються і розширюються знання дітей, їх уміння. Кожна д идактична гра сприяє розумовому розвитку дітей, розвитку мислення і мови. Дидактична гри з математичним змістом вимагають від дитини вмінь порівнювати, робити узагальнення, висновки. Уявлення дітей про форму стають більш усвідомленими.

У д/грі закріплюються і поглиблюються ті знання і вміння, що вивчались на заняттях з математики. У таких іграх формуються уміння дітей знаходити схожість і різницю, порівнювати, узагальнювати. Дітям важко засвоїти поняття сьогодні, завтра, учора вони носять відносний характер.

Ігри з матрьошками, башточками, розбірними грибками спрямовуються на засвоєння вмінь порівнювати предмети за їх величиною, будувати ряди величин. Д/гри з розрізними картинками, кубиками, мозаїками сприяють розвитку вміння складати з частин ціле, засвоєнню, що ціле завжди більше його частини.

Так, ігри для молодших дітей з пірамідками, мотрійками, а ігри для старших дітей «Якої іграшки не стало», «Лічи далі», «Назви сусідів» та інші дають змогу закріпити, уточнити, активізувати дітей, їх знання. Перевага цього методу в тому, що гра, як правило, викликає підвищений інтерес дітей, вони діють з емоційним підвищенням, значно менше стомлюються. Д/гра передбачає повторення і вправи. Коли д/гра використовується в системі з чітким виділенням специфіки знань, то вони можуть стати ефективним засобом формування знань. Як правило, вихователь на занятті використовує кілька методів. Цілеспрямовано добираючи методи і прийоми навчання дітей на занятті і в повсякденному житті, вихователь забезпечує кращу якість математичних знань, умінь і навичок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.