Бібліотека

Дидактичні ігри патріотичного спрямування "Україна вишивана"

Опис документу:
Дидактична гра — один із поширених методів ігрового навчання дітей. Проте дидактичні ігри патріотичного спрямування мають більше виховного значення, ніж звичайні ігри. Запропоновані дидактичні ігри можна починати проводити з дітьми молодшого дошкільного віку, дещо спростивши зміст. Майстерність вихователя та чітко продумана методика проведення дидактичних ігор патріотичного змісту забезпечать не тільки виховний, а й пізнавальний, освітній ефект.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тематичні дидактичні ігри «Україна вишивана» . Практичне застосування

День вишиванки відзначають не лише в Україні, а й у більш, ніж 50 країнах світу. У 2014 році свято вийшло за межі нашої країни і стало Всесвітнім Днем Вишиванки. Пізнавальний захід "Україна вишивана" містив кілька розвивальних завдань для малят. Кошичок із сюрпризами (полунички,бджілка та метелик ) дивував дітей завданнями-загадками та цікавими тематичними головоломками. З яким завзяттям команди дітлахів (на швидкість та вправність) відтворювали паперовий орнамент вишивки, складали пазл сорочки-вишиванки, самі створювали неповторний образ України-вишиванки...а ще відзначили  на карті місце,де народилися і живемо  Цінуймо свої традиції, гордімося своєю державою, пам'ятаймо свою історію! Педагогічний колектив дитячого садка забезпечує природне входження діточок у світ духовності, культури рідного народу через звернення до народних джерел, українського мистецтва, рідної природи, що допомагає сформулювати у дітей той корінь духовності, який не можна замінити жодним іншим корінням. Найважливіші завдання – виховати (зростити) покоління за поколінням – гідних, розумних українців, патріотів своєї держави.

Національна самосвідомість й гідність, дбайливе ставлення до державної та рідної мови, історії, культури й традицій свого народу і держави, любов до малої батьківщини, інтерес до міжнаціонального спілкування та інші основи формуються за допомогою цілеспрямованого педагогічного впливу на дитину в умовах дошкільного закладу.

 Виховати громадянина України, який знає, любить, поважає культуру свого та інших народів, проявляє ціннісне ставлення до них- ось мета дошкільної устнови..

Виходячи з цієї мети, можна сформулювати і завдання програми, а отже, й національно – патріотичного виховання загалом:

  • формування у дітей основ духовності, необхідних для розвитку внутрішнього світу особистості;

  • формування позитивного ціннісного ставлення дитини до себе. своїх рідних і близьких, до працівників дитячого садка, друзів, відомих працівників дитячого садка, друзів. відомих співвітчизників, суспільства, до рідного етносу. а також толерантності до етносів – сусідів;

  • ознайомлення з історією краю, життям і побутом народів України, з рідною культурою і культурами інших народів;

  • формування почуття любові до Батьківщини, ціннісного ставлення до українського народу, держави, нації;

  • навчання державної мови.

Шлях до мети полягає у створенні та постійному поповненні освітнього середовища, як підґрунтя національно-патріотичного виховання;

створенні гуманної та патріотичної поведінки всіх учасників освітнього процесу в днз.

Дидактична гра — один із поширених методів ігрового навчання дітей. Проте дидактичні ігри патріотичного спрямування мають більше виховного значення, ніж звичайні ігри.

Запропоновані дидактичні ігри можна починати проводити з дітьми молодшого дошкільного віку, дещо спростивши зміст. Майстерність вихователя та чітко продумана методика проведення дидактичних ігор патріотичного змісту забезпечать не тільки виховний, а й пізнавальний, освітній ефект; сприятимуть залученню дошкільнят до витоків національної культури та духовності, зроблять освітній процес насиченим та яскравим.

Дидактична гра «Орнамент» полягає в тому,щоб діти відтворили запропонований орнамент із паперових квадратиків.

Дидактична гра «Мамина сорочка» .Пропонуємо дітям скласти паперові відрізки так,щоб отримати малюнок сорочки-вишиванки (пазл)

ДИДАКТИЧНА ГРА «Пташечка». Відтворити запропонований малюнок орнаменту зі смужок паперу ,які містять елементи малюнка.

Завдання «Україна-вишиванка». На контурній карті України створюємо орнамент вишивки із паперових квадратиків (запропонований,або створений самостійно). Сердечком позначаємо місце,де ми живемо (Захід).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.