Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Дидактичні ігри на уроках інформатики

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №CQ131795
За публікацію цієї методичної розробки Семенова Ірина Василівна отримав(ла) свідоцтво №CQ131795
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Розробила вчитель інформатики Лубенської ЗОШ №2 Семенова Ірина Василівна Використання дидактичних ігор на уроках інформатики
Слайд № 1

Розробила вчитель інформатики Лубенської ЗОШ №2 Семенова Ірина Василівна Використання дидактичних ігор на уроках інформатики

"Учитися можна тільки весело... Щоб переварити знання, треба поглинати їх з апетитом". Анатоль Франс
Слайд № 2

"Учитися можна тільки весело... Щоб переварити знання, треба поглинати їх з апетитом". Анатоль Франс

Гра – це складне, багатогранне явище. Вона забезпечує прагнення учнів до новизни, до здіснення рухової активності з метою опанування новими знанням...
Слайд № 3

Гра – це складне, багатогранне явище. Вона забезпечує прагнення учнів до новизни, до здіснення рухової активності з метою опанування новими знаннями, до ефективного освоєння матеріалу. Найбільш дієвими для формування внутрішньої мотивації учнів до вивчення інформатики, за дослідженнями, є дидактичні ігри.

Основна мета гри - підняти інтерес учнів до навчання, і тим самим підвищити ефективність навчання. Урок-гру можна розглядати як одну з форм активно...
Слайд № 4

Основна мета гри - підняти інтерес учнів до навчання, і тим самим підвищити ефективність навчання. Урок-гру можна розглядати як одну з форм активного навчання, такі уроки припускають творчий підхід з боку вчителя й учнів, освоєння вмінь учнями в процесі активної пізнавальної діяльності.

Для учнів урок-гра - перехід в інший психологічний стан, це інший стиль спілкування, позитивні емоції, відчуття себе в новій якості  - такий урок -...
Слайд № 5

Для учнів урок-гра - перехід в інший психологічний стан, це інший стиль спілкування, позитивні емоції, відчуття себе в новій якості  - такий урок - це можливість розвити свої творчі здібності й особистісні якості, оцінити роль знань і побачити їхнє застосування на практиці, відчути взаємозв'язок різних наук.

Для вчителя урок-гра, з одного боку - можливість краще зрозуміти учнів, оцінити їхні індивідуальні особливості, з іншого боку, це можливість для са...
Слайд № 6

Для вчителя урок-гра, з одного боку - можливість краще зрозуміти учнів, оцінити їхні індивідуальні особливості, з іншого боку, це можливість для самореалізації, творчого підходу до роботи, здійснення власних ідей.

Специфіка дидактичної гри полягає в тому, що вона має свою стійку структуру: ігрова задумка, правила гри, ігрові дії, дидактичні завдання, обладнан...
Слайд № 7

Специфіка дидактичної гри полягає в тому, що вона має свою стійку структуру: ігрова задумка, правила гри, ігрові дії, дидактичні завдання, обладнання, результат

Гра стимулює краще запам'ятовування й розуміння матеріалу, а також сприяє підвищенню мотивації й дозволяє тому, кого навчають, комплексно використо...
Слайд № 8

Гра стимулює краще запам'ятовування й розуміння матеріалу, а також сприяє підвищенню мотивації й дозволяє тому, кого навчають, комплексно використовувати органи почуттів при сприйнятті інформації, а також самостійно й неодноразово відтворювати її в нових ситуаціях.

Слайд № 9

Ділову гру можна проводити:  - з метою мотивації вивчення нового матеріалу та актуалізації знань і вмінь учнів; - під час вивчення нового матеріалу...
Слайд № 10

Ділову гру можна проводити:  - з метою мотивації вивчення нового матеріалу та актуалізації знань і вмінь учнів; - під час вивчення нового матеріалу;   - після вивчення теоретичного матеріалу; - протягом декількох уроків теми на основі довготривалої ділової гри.

Для того щоб створити рольову гру, потрібно мати чітке уявлення про складові частини гри: • рольове моделювання; • алгоритм рольової гри; • етика м...
Слайд № 11

Для того щоб створити рольову гру, потрібно мати чітке уявлення про складові частини гри: • рольове моделювання; • алгоритм рольової гри; • етика майстра гри; •стандарти правил і використання їх у грі.

В залежності від кількості учасників дидактичні ігри можуть бути: Одиночні Парні Групові Колективні
Слайд № 12

В залежності від кількості учасників дидактичні ігри можуть бути: Одиночні Парні Групові Колективні

А. С. Макаренко писав: “Гра має важливе значення в житті дитини … Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання м...
Слайд № 13

А. С. Макаренко писав: “Гра має важливе значення в житті дитини … Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі …” Отже, гра, її організація – ключ в організації виховання.

Дякую за увагу !!!
Слайд № 14

Дякую за увагу !!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Дидактичні ігри спрямовані на досягнення якісного формування системи знань, умінь і навичок, їх застосування у практичній діяльності, розвитку інтелектуальних здібностей у легкій, цікавій, доступній формі.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    125
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    CQ131795
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №CQ131795
За публікацію цієї методичної розробки Семенова Ірина Василівна отримав(ла) свідоцтво №CQ131795
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти