Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Діагностувальна робота з математики «Письмове множення і ділення на одноцифрове число» 4 клас

Математика

Для кого: 4 Клас

21.10.2021

148

31

1

Опис документу:

Діагностувальна робота відповідно до орієнтованої рамки оцінювання результатів навчання. Результатом оцінювання діаностувальної роботи є оцінювальні судження з висновком про сформованість кожного результату навчання, який діагностується на певному етапі навчання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діагностувальна робота з математики

Прізвище, ім’я____________________________________ Дата_________________

Тема: «Письмове множення і ділення на одноцифрове число»

ІНСТРУКЦІЯ

  1. Уважно переглянь всі завдання.

  2. Зроби припущення, чи легко тобі буде виконувати ці завдання?

Так Ні

  1. Деякі завдання тобі здаватимуться легкими, деякі – дещо складнішими. Спробуй виконати кожне завдання.

  2. Налаштуйся на позитивний результат. Ти впораєшся, вір у себе!

Бажаю успіхів!



  1. Поміркуй та розв’яжи задачу разом з Маринкою.

На клумбі Маринка посадила 18 рядів чорнобривців по 7 квіток у кожному, і 6 рядів хризантем по 5 квіток у кожному. Скільки квіток посадила Маринка на клумбі? Які ще квіти можуть рости на клумбі? Запиши.



























































































































































































































































Чи легко було виконувати це завдання?

Так Ні

  1. Обчисли значення виразів разом з Маринкою.

745+174:2= 206·3-109=



























































































































































































































































Чи легко було виконувати це завдання?

Так Ні

  1. Маринка намагається розв’язати рівняння, але в неї не виходить. Підкажи дівчинці!

3 · х = 981









































































































































































































Чи легко було виконувати це завдання?

Так Ні

  1. Маринка накреслила прямокутник зі сторонами 8 см і 2 см. Ти теж накресли цю фігуру і допоможи Маринці обчислити периметр.
















































































































































































Чи легко було виконувати це завдання?

Так Ні

Оцінювання рівня результатів навчання

з/п

Характеристика рівнів навчання

Номер завдання

Максимальний рівень

Рівень

1

Аналізує текст задачі

1

П, С, Д, В


2

Розв’язує задачу

1

П, С, Д, В


3

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення

2

П, С, Д, В


4

Розв’язує рівняння

3

П, С, Д, В


5

Будує геометричну фігуру, обчислює її периметр відомим способом

4

П, С, Д, В




Оцінювальні судження:__________________________________________________

_______________________________________________________________________



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.