Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
_____________ _______________________________________
(дата) (Прізвище, ім’я дитини)
Діагностична робота №4
Людина і природа навесні
І варіант
Вибери назви весняних квітів:
А) айстри, тюльпани, конвалія;
Б) тюльпани, конвалія, чорнобривці;
В) тюльпани, конвалія, горицвіт.
Вибери ознаки весни:
А) танення снігу, зникають комахи, прилітають з вирію птахи;
Б) насуваються холоди, яскраве сонячне світло, прокидаються зі сплячки тварини;
В) танення снігу, прилітають з вирію птахи, скресання криги на річках і водоймах.
3. Як рослини весну зустрічають?
А) почався сокорух у ліщини, верби, берези, клена;
Б) з’явилися плоди на деревах;
В) листя у рослин набуло яскравого (червоного, помаранчевого..) кольору.
4. Доповни речення:
Які комахи з’являються навесні першими? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Запиши, хто з птахів належить до осілих, а хто до перелітних : Жайворонок(______________), журавель(_________________), дятел(_________________)
6. Підпиши малюнки:
7. Доповни речення:
Весною у звірів настає час для……………………………………………………………………………….
8. Запиши, назви тварин, яких занесено до Червоної книги України
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу: червоний колір – я маю ще раз повторити вивчене,
жовтий колір – я маю помилки
зелений колір – я впорався(лась).
_____________ _______________________________________
(дата) (Прізвище, ім’я дитини)
Діагностична робота №4
Людина і природа навесні
ІІ варіант
Вибери назви весняних місяців.
А) вересень, квітень, травень;
Б) березень, квітень, травень;
В) березень, квітень.
2.Вибери весняні явища:
А) насуваються холоди, сокорух, цвітіння дерев;
Б) сокорух, набухання бруньок, листопад;
В) сокорух, цвітіння дерев, набухання бруньок,
3. Вибери ознаки весни:
А) танення снігу, зникають комахи, прилітають з вирію птахи;
Б) насуваються холоди, яскраве сонячне світло, прокидаються зі сплячки тварини;
В) танення снігу, прилітають з вирію птахи, скресання криги на річках і водоймах.
4. Доповни речення:
Чому Червону книгу назвали «червоною»? _________________________________________________________________________________
5. Запиши три правила здорового способу життя навесні: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Підпиши малюнки:
7. Доповни речення:
Нерест - це…………………………………………………………………………..………………………… 8. Запиши, назви рослин, яких занесено до Червоної книги України
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу: червоний колір – я маю ще раз повторити вивчене,
жовтий колір – я маю помилки
зелений колір – я впорався(лась).
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»