і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

День учителя

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №UZ056932
За публікацію цієї методичної розробки Савчук Людмила Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №UZ056932
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

22

День учителя

(На сцену виходить хлопчик і дзвонить у дзвінок)

(Звучить пісня «День учителя» Лєсова Ліля)

(На сцені з»являється Осінь у гарному вбранні з букетом осіннього листя)

Осінь : Жовтневі квітнуть небеса,

Гаптує лист мережний осінь,

А сонце, щиро посміхнувшись,

Голубить тиху, срібну просинь.

Сьогодні якось особливо

Дзвіночок кличе срібнозвучний.

В осінній день усмішок повно,

Видзвонює врочисто й гучно.

(Виходять ведучі)

Вед: На вулиці знову осінь,

Вже не перша неділя її.

На небі з»явилася просинь,

Летять до тепла журавлі.

Вед: А в золоті ореолом

На сторінці календаря

Цифру окреслила колом

Педагогічна зоря.

Вед:Це свято до нас надсилає

Гінців із усіх століть.

Педагог у віках не вмирає –

Він поруч із Богом стоїть.

Вед: Тож дозвольте, любі вчителі,

Зі святом вас сьогодні привітати,

Щастя, здоров»я від всієї душі

На многії роки побажати.

Вед: Учитель,учитель,учитель…

Це – дар, це – хвала,це – талант!

З вас кожен у подумках – лірик,

З вас кожен в душі – музикант.

Ви вмієте грати на струнах,

Ви вмієте серцем співать,

І те, що дано вам від Бога,

Ви прагнули учням віддать.

Вед: Бо вчитель завжди розуміє,

Бо вчитель завжди всіх навчить,

І в скруті він все ж таки мріє,

Як кращим життя це зробить.

Таланти,таланти,таланти…

Шукають серед вчителів,

І скажемо всім: «Нумо , гляньте,

Плід вашої праці – це ми!»

( На сцену виходять 10 учнів)

- Друзі, нас вийшло на сцену десятеро. Цікаво, що сказав би з цього приводу кожний учитель?

- Гадаю, математик дав би нам розв’язати десять прикладів або рівнянь.

- Мовник доручив би скласти зв’язний текст із десяти речень.

- Учитель іноземної мови запропонував би десять речень для перекладу.

- Біолог назвав би десять видів тварин або рослин.

- Учитель географії доручив віднайти на карті 10 європейських держав або назвати 10 річок.

- Історик попросив би назвати 10 найважливіших в історії України дат.

- Учитель фізкультури наказав би виконати 10 вправ.

- Учитель малювання підготував би виставку із 10 найкращих учнівських художніх творів.

- Учитель музики, напевно, зіграв би 10 уривків класичних творів.

- А вчитель праці доручив би дівчатам скласти десять рецептів бутербродів, а хлопцям – забити десять цвяхів.

- Одним словом, кожний вчитель знайшов би застосування числу 10. А

взагалі – то кажучи, шановні й любі освітяни із ніжністю та трепетом ставляться до цього числа.

- Чому?

- Бо «10» - це відмінна оцінка. І вони із таким задоволенням виводять її у журналах та наших щоденниках.

- То ж давайте вчитися і поводитися лише на «відмінно» , щоб наші вчителі завжди перебували у доброму гуморі ,адже вони такі вразливі натури .

А зараз запрошуємо вас у магазин дивовижних винаходів «На допомогу дорогому вчителю».

Завіса відкривається. На сцені стоять столи з розкладеними на них предметами - експериментальним товаром. На стільцях сидять два учня. Вони братимуть участь в експерименті. Біля столів із товаром два продавці активні, веселі, дуже люб'язні.

Перший продавець: (радісно) А ось і перший відвідувач! Проходьте будь ласка!

Вчителька: (боязка, нервова, невпевнена, окуляри на кінчику носа, які вона весь час поправляє; від усього здригається, постійно злякано обертається, щось смикає в руках, говорить тихо і ввічливо) Здрастуйте. Вибачте, я в магазин потрапила?

Другий продавець: (послужливо) Раді служити! Чого бажаєте?

Вчителька: Мені б що-небудь ... в ... по ... допомогу ...

Перший продавець: (широкий жест у бік предметів) Будь ласка! Найширший вибір.

Вчителька: (радісно хапається за першу-ліпшу на очі - мітлу) Може це?

Другий продавець: (намагається відібрати мітлу, вони борються) Та віддайте ж! (Зневажливо) Це застаріла модель ...

Вчителька: (благально) А що ви порадите? Адже ніякого зладу з хлопцями не стало.

Перший продавець: (енергійно) Ось! Спеціально для Вас: акуратні щипчики (показує) для висмикування балакучих язиків.

Вчителька відсахується.

Другий продавець: А ось комплект (показує): молоток і цвяхи для розп'яття на партах самих нестерпних ...

Вчителька: (закатує очі, кричить) Ні! Ні!

Перший продавець: (іншому) Послухай, по-моєму, вона занадто вразлива.

Другий продавець: Такій у школі робити нічого ...

Вчителька: (благально) Будь ласка ... подивіться ... що-небудь інше

Перший продавець: Ну, тоді - ось це: абсолютно невинне і дуже ефективне! (Виставляє рулони туалетного паперу) Зробіть подарунок колезі - вчительці англійської мови.

Вчителька: (з підозрою) Туалетний папір? Вибачте, як це?

Другий продавець: Все дуже просто: відправляєте учня з цим рулоном в туалет, і нехай сидить там, поки всю не використає, вивчаючи англійську мову. Бачите, тут спочатку йде алфавіт, потім слова (відмотуючи папір), потім часи дієслів.

Вчителька: Чудова ідея! А ще з якихось предметів така допомога є?

Перший продавець: Ось, будь ласка: формули з математики, дати з історії, складні теми з української мови ... Поки все, але продовжуємо працювати в цьому напрямку.

Вчителька: (радісно) Беру, беру, беру! (Підставляє сумку і їй починають складати туди рулони) Ой! (Зупиняється) Але якщо все будуть по туалетах сидіти, з ким ми займатися будемо? (Викладає все назад) Можна я ще що-небудь подивлюся?

Другий продавець: (послужливо) Будь ласка, будь ласка!

Вчителька: (озираючись, вишукуючи) Дайте ... мені ... ось цю подушечку.

Перший продавець: (із сумнівом) Ця навряд чи Вам підійде, вона задуш-

лива ...

Вчителька: (з жахом, відштовхуючи, відкидаючи подушку) Ой! Ні! Ні!

Другий продавець: (заспокійливо) Візьміть іншу, ось цю, вона просто заспокійлива. Даєте учням подушку. Ось так (демонструє) - учні засипають. Ось бачите? Вони заснули, і Ви можете своїми справами займатися - книжку читати, кофточку в'язати ...

Вчителька: (із сумнівом) А як же навчальний процес? Програму як виконувати, якщо всі спати будуть?

Перший продавець: Так ... не допрацювали! (Вихоплює подушку; учні ошелешено озираються) Ну, гаразд, будемо думати.

Вчителька: (з розпачем) Що ж робити? Не йти ж мені з порожніми руками? Що-небудь у вас ще є?

Другий продавець: Ось, тільки для Вас (починає діставати з-під прилавка). «Халат гальмівний»! Правда, він йде в комплекті з двома омонівцями. В даний момент вони знаходяться в травматології. Ось! Це краще! Бачите, кляпи різних модифікацій, наприклад, кляп-пустушка. Діє так (починає демонструвати): учень засмоктує його і більше не може базікати - тільки мукає (учні мукають і давляться).

Вчителька: (в жаху) Ой, вони ж задихнуться! Припиніть!

Перший продавець: Не хвилюйтеся! (Плескає учнів по спині, вони випльовують пустушку) Бачите, все в порядку. Ось ще «Сік проносний», «Зашморг цілющий» ...

Вчителька говорити вже не може, тільки мукає і заперечливо хитає головою.

Другий продавець: Ну, тоді ми не знаємо. Вам не догодиш ... Може підійде набір «На допомогу педагогу»?

Вчителька: (з надією) А що в цьому наборі?

Перший продавець: (натхненно) Рушниця для відстрілу самих нахабних, граната для знешкодження самих нестерпних, газовий балончик для самооборони, вудка для вилову ...

Вчителька: (просить) А може ось це - останній зі списку.

Другий продавець: (з готовністю) Вудку? Будь ласка! Вона йде в комплекті з бутербродом. Застосовується для виведення з класу самого нахабного.

Вчителька: (боязко) А ... бутерброд, вибачте, навіщо?

Перший продавець: Це наживка. Дивіться, як діє - безвідмовно! Надягаємо бутерброд на гачок, підносимо до носа учня (показує) і він іде за Вами, як загіпнотизований!

Вчителька: Дуже заманливо, дуже ... Я, мабуть, візьму ... А з чим бутерброди?

Другий продавець: На будь-який смак! З ковбасою, з шинкою, з сьомгою, з червоною і чорною ікрою ...

Вчителька:( вчителька поступово осідає на стілець.) Мамочка (непритомніє).

Перший продавець: Слухай, що це з нею?

Другий продавець: Кажу, вразлива дуже (обмахує вчительку газетою).

1. Хто на одвічно дитяче питання: "а чому?" вчить нас шукати відповідь самостійно? - УЧИТЕЛЬ - (хором).

  2. Хто, використовуючи весь діапазон своїх голосових зв'язок, намагається вкласти в нас за зміну те, що не вкладалося роками? - УЧИТЕЛЬ.

3. Хто вигадує нам 7-8-годинні домашні завдання, відволікаючи нас від жахливого впливу вулиці і телевізора? - УЧИТЕЛЬ.

4. Хто і дня не може прожити без наших милих батьків, повідомляючи їм про наші найрізноманітніші досягнення? - УЧИТЕЛЬ.

5. Кому за один робочий день доводиться виступати в ролі вихователя, громадського діяча, психолога, художника, космонавта (якщо мова йде про перевантаження)? Кому? - ВЧИТЕЛЮ.

6. І все ж це не заважає нам розглядати в вас розумних і добрих наставників.

Ведучий 1.Все, що пов’язане зі школою, справжній учень повинен поважати. От мені, наприклад, вчителька дала завдання знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую – та тільки круглі попадаються.

Ведучий 2.А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?

Ведучий 3.Монархія – це коли країною править король.

Ведучий 4. А якщо король помирає?

Ведучий.5 Тоді править королева.

Ведучий 1 А якщо королева помирає?

Ведучий.2 Тоді залишається Валет.

Ведучий.3 А я непогано знаюсь на українській мові. От скажіть, слово «штани» - однина чи множина?

Ведучий.4 Зверху однина, знизу множина.

Ведучий5 Друзі, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?

Ведучий 1 Біологія? інформатика? фізика?

Ведучий 5 Та ні. Телевізор. Тому я запрошую ведучу моєї улюбленої передачі «Я сама» - Соломію Дробик. Зустрічайте!

Інтерв’ю у директора

Телеведуча. Доброго дня, дорогі друзі! На вашому екрані телепрограма «Я сама» і я, її ведуча Соломія Дробик. Сьогодні у нас цікава зустріч. Я хочу запросити до нас у студію директора школи. Отож, зустрічаймо його бурхливими оплесками!

Телеведуча. Назвіться, будь ласка. (Директор відрекомендовується, оплески глядачів)

Телеведуча. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій. (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Чи вважаєте ви себе сміливцем, який зважився звалити на себе цей непростий вантаж, - посаду директора? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. А як ви заохочуєте старанних учнів? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. А як ви чините з учнями, які провинилися? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Чи є у вас улюблені учні (відповідь), а вчителі? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. Якби зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати? (Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведуча. І на закінчення, що б Ви побажали своїм колегам в цей святковий день?

Телеведуча. Ось такого директора виростили колектив та учні Новоукраїнської загальноосвітньої школи №6!

А зараз ми хотіли б вручити пам’ятку для вчителів директору школи. Хай висить вона на почесному місці – в учительській.

(Читають, а потім вручають директору)

Учителю, запам’ятай!

  1. Директор правий.

  2. Директор завжди правий.

  3. Якщо директор не правий – дивись пункт перший.

  4. Якщо ти не правий – значить ти не директор.

  5. Директор не спить – він просто закрив очі, не їсть – він набирається сил, не запізнюється, а затримується на діловій зустрічі.

  6. До кабінету директора можна зайти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету – тільки з його.

(Звучить дзвінок)

Сценка «Учнівське самоврядування»

Учительська кімната. За столами сидять вчителі. 
Директор: Вітаю вас, шановні колеги, з Днем учителя! Оголошую день учнівського самоврядування. Сьогодні наші вихованці самостійно проведуть уроки…
Фізрук (перебиває): Урррра!...

Директор: Петре Михайловичу, ви такі емоційні… 
Фізрук: А ще б то! Я такої оказії цілий рік чекав! Ха!
Директор: Цікаво-цікаво…
Фізрук: Дев’ятаки обов’язково підуть до спортивної підсобки за м’ячем. А я зверху на дверях завбачливо старого кеда притулив. І першому ж лусне по лобі! Отоді почнуться емоції (радісно потирає руки)
Директор: (піднесено) Я знала! Я вірила, що не підведете! Мужик!
Математичка: (ображено) Ви ще подумайте, що це тільки ви такі спритні зі своєю фізкультурою! Де наша не пропадала! Ми теж дещо можемо.
Директор: Що, і ви? Олено Володимирівно? Кеда? На дверях?
Математичка: Копайте глибше! Мілкота….
Директор: Невже самостійну у восьмому? Позачергову? Бац!
Математичка: О, вже тепліше…. Майже вгадали. 
Директор: Контрольну? 
Математичка: Та з поглибленим вивченням! Купа одиниць, купа!.. У щоденники! Забезпечена! А я ж тиждень їм у вуха  торохтіла – готуйся!
Директор: Ви талант… Ви справжній талант… Круто підсікли!
Фізичка: Вищий пілотаж! Де наша не пропадала!
Біолог: Хі-хі! З чого ви, Олено Володимирівно, взяли, що восьмий до контрольної готувався?
Математичка: Галино Володимирівно, а щоденник учням нащо?
Біолог: Атстой, Олено Володимирівно, повний атстой! Я не я!
Директор: І ви? Галино Володимирівно! Дорогесенька! І ви з родзинкою?
Біолог: Не треба мене недооцінювати. Я у щоденниках їм…
Всі: Що?
Фізрук: Листки повидирали, ага?
Біолог: Навіщо так жорстоко? Петре Михайловичу, хіба я варвар? Я лише милосердно жуйками між листки  натикала! Тепер не пороздирають! 
Директор: Молодчина! Наша марка! Оригінал! Хай сповна відчують вчительську героїчну невтомну щоденну працю!
Хімік: І особливо своїми штанами!
Директор: А штани ж до чого? 
Хімік: Бо я нахімічила!
Математичка: Що, дірку в штанях? Наскрізь? Кому? Може, старості? Ото буде сміху!
Хімік: Всім!
Директор: Тетяно Сергіївно, ну ви крутизна…
Хімік: Крейдою! Та усі стільці! До вечора вовтузилася! 
Математичка: Герой… 
Директор: А ви, Наталю Іванівно, ніяк не відмітилися? Щоб, так сказати, свято надовго запам’ятали…
Фізичка: А я написала, що Васька – дурак…
Директор: Де?
Фізичка: На його парті…
Біолог: Браво! Наталю Іванівно, браво!
Директор: Особисто-орієнтоване навчання! 
Математичка: Констатація факту! Аксіома! 
Хімік: Індивідуальний підхід! Сьогодні будуть уроки! Супер!
Біолог: Так, як в нас кожен день!
Фізрук: Дайош день самоврядування!
( Дзвенить дзвінок )
Директор: Ну що, шановні колеги, по уроках,нехай наші учні відчують на

собі ,чи легко бути учителем.

(дзвенить дзвінок)

Учитель і учні на уроці. Діти грають в телефони, не слухають вчителя.

Учитель: Хлопці, завтра в школі буде дуже незвичайний день!

Старшокласник 1: Ура !!! Можна в школу не ходити !!!

Старшокласник 2: Пішли в кіно!

Старшокласник 3: Ні, краще на каток!

Учитель: Дайте ж мені договорити! Чи не перебивайте!

Старшокласник 1: А що такого? Нам теж поговорити хочеться!

(Решта учнів кивають)

Учитель: Завтра в школі день самоврядування, вам доведеться побути в ролі вчителів і проводити уроки в п'ятому класі!

Старшокласник 1: Нічого собі! Ось чудово!

Старшокласник 2: Вже ці дітки у мене попляшуть!

Старшокласник 3: Чекаю-не дочекаюся завтрашнього дня!

Учитель: Хлопці, як ви думаєте, чи легко бути вчителем?

Старшокласник 1: Звичайно! Командуй собі, а діти тебе слухаються!

Учитель: А чи легко змусити дітей слухатися?

Старшокласник 2: Легше легкшого !!!

Учитель: Ну, добре, завтра подивимося! Урок закінчено, можете бути вільні.

(дзвінок) титри - НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ

(Старшокласник 1 входить в клас, п'ятикласники грають, б'ються, галасують)

Старшокласник 1: Тихо, діти!

П'ятикласник 1: А ще чого!

(Всі сміються)

Старшокласник 1: Я кому сказав тихо!

П'ятикласник 2: Кому Ви сказали? (Дивиться на всі боки)

Старшокласник 1: Сьогодні я ваш учитель історії, і хочу розповісти вам про те, як жили люди в Стародавньому Римі.

П'ятикласник 3: Нормально жили, не турбуйтеся!

(Всі троє грають в ігри намобільних телефонах)

Старшокласник 1: Приберіть телефони !!!

П'ятикласники (хором всі): Шкода, чи що ?!

Старшокласник 1 (розводячи руками): Ну, гаразд. Слухайте. У Стародавньому Римі люди ...

(Діти починають розмовляти між собою)

Старшокласник 1: ТИХО !!!

П'ятикласник 4: А що такого? Нам теж поговорити хочеться!

Старшокласник 1: Який жах! Ну, гаразд, ідіть, урок закінчено! (дзвінок)

Титри - НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ

Учитель і три старшокласника зібралися на уроці.

Учитель: Ну, як хлопці, сподобалося вам бути вчителями?

Старшокласник 1: Жахливо! Говорити зовсім не давали! Я так старався, готувався три години до цього заняття, а їм взагалі все одно було!

Старшокласник 2: А у мене на географії ці п'ятикласники весь урок в телефони грали!

Старшокласник 3: А на моєму уроці співу вони кидалися папірцями і їли чіпси під партою. А під кінець уроку взагалі бійку влаштували!

Учитель: Хлопці, а ось тепер подумайте, як вашим учителям, коли ви себе на уроках точно так ведете!

(Учні мовчать)

Учитель: Чи легко бути вчителем, хлопці?

Старшокласник 1: Я зрозумів, якщо ми не слухаємо на уроці - ми не отримуємо знання!

Старшокласник 2: Я зрозумів, що якщо ми перебиваємо вчителя - ми не поважаємо його.

Старшокласник 3: Я зрозумів, нелегко бути вчителем. Це, виявляється, велика праця. І тепер хочу вести себе по-іншому.

Учитель: Ось так-то хлопці. Радий, що ви це зрозуміли, і, сподіваюся, тепер ваше ставлення до навчання і вчителів зміниться. Урок закінчено, до побачення.

2-й ведучий

Є дні врочисті, дні святкові,

Коли йде радість по землі.

Сьогодні щире наше слово

Для вас, молоді учителі.

1-й ведучий

Набравшись в вузах знань, наснаги,

В учительські ряди бадьорими прийшли,

Щоб сіяти розумне, добре, вічне.

Щасти вам, молоді учителі!

1-й ведучий

Вас сьогодні діти щиро привітають від душі

Й побажають вам, молодим вчителям:

Не лінуйтесь, будьте жваві,

Будьте завжди моложаві.

2-й ведучий

Впроваджуйте на уроках інновації,

Щоб уроки ваші йшли без катавасії,

Щоб слово ваше віще у зерна проростало

І слід у школярських душах по собі лишало.

(Привітання дітей.)

  1. Сьогодні в школі так святково,

Такі прекрасні вчителі!

До них вітальне наше слово

Й найкращі квіти на землі!

  1. Ми усі так хвилювались,

Та у мам своїх питались,

Чи на місці банти ,стрічки,

Чи рум»яні у нас щічки,

Чи ви скажете про нас:

«Наші діти - просто клас!»

  1. Нам казали учні школи,

Що проблем у вас доволі.

І педради, і наради,

І об»їзд із районо.

  1. А ще у вас атестації,

Курси підвищення кваліфікації.

Знаємо: всього доволі,

Знаємо вимоги в школі.

  1. Бажаємо всім і здоров»я , і сили,

Щоб до вас з перевірками менше ходили,

Щоб завжди ви мали час для відпочинку,

Щоб мали за що ви купляти на ринку.

  1. Щоби Міністерство всіх вас розуміло

Й полегшити працю усім вам хотіло.

Щоб учні всіх вас поважали і любили,

Щоб міцно в польоті тримали вас крила.

( Пісня « Вчителька» 3 класи)

  1. Сегодня мы вас посвящаем
    В сан педагога, важный сан.
    Сначала немного поможем,
    А дальше все делайте сами.
    Сюрпризы готовят ребята.
    Отныне вы – жрецы добра.
    Вы будете, словно котята,
    Искать в них росточки ума.

  2. Учить, развивать и воспитывать,
    И нету другого пути.
    А нервы, и силы рассчитывайте,
    Кто в школу пришел – из нее не уйти!

Сейте разумное, доброе, вечное,
В школу  пришел – и ты наш.
Слава вас ждет бесконечная,
Вместо зарплаты – мираж!

Вед Отже,  в Царстві Розумного  Учительства, скорочено ЦРУ, з»явились нові особи, і здійснилася їх коронація та реєстрація.

 

Звучить музика, выходить реєстратор.

 

Реєстратор. Сьогодні, напередодні Дня Учителя, ви вступаєте в ЦРУ.
Кожен ,хто вступає в ЦРУ, зобов»язаний :

I

Озброїтися планами і конспектами, списками та іншими паперами для доказів свого професіоналізму.

II

Пам»ятайте , що здавна говорили на Русі: «Талант повинен бути голодним». Тому махнути рукою на все и харчуватися виключно духовною їжею.

III

Вражати себе й інших власною видумкою, фантазією, талантом, энтузіазмом, а також скромністю і ввічливістю.

Вед: А вот это вам на память.

В жизни будет свет и тень,

Но подольше постарайтесь

Этот важный помнить день.

(Вручаються дипломи «Молодому вчителеві»)

Вед Ви почули вітання і жарти,

Щоб створити вам настрій святковий .

Та спинятись на цьому не варто.

Закружляє нас танець чудовий!

(танець )

Вед 1 Педагогічний талант — який він? Ми сьогодні не готові дати вичерпну відповідь на це запитання. І все-таки зрозуміло, що основними складниками учительського хисту є любов до дітей.

Є вчителі, яких не забуваємо,
Вони лишають у душі глибокий слід,
Їх мудрістю дітей своїх навчаємо,
Самі мудріємо через багато літ

Спасибі вам, мої учителі,
Що ви були і є в моїй душі -
Такі ласкаві, як осінні квіти.
Ми любим вас, ми – ваші учні й діти

Саме для люблячих, терпеливих, добрих і справедливих ветеранів педагогічної праці прозвучить пісня

Вед.2 Перший рік у школі чи понад 45 років. Чимала різниця. 45 років у школі? Багато? Це й справді багато. Щоразу на тебе дивляться гарні, до болю наївні обличчя старшокласників, пустотливі, наївні очі п»ятикласників. .. Всі вони чекають, яким буде сьогодні урок, що триває аж 45 хвилин. І так понад 45 років.

Вед 1 У нашій школі працює 57 вчителів . У кожного з них чималий стаж роботи , але перемогу вибороли трійка найвитриваліших ,саме їх ми запрошуємо на цю сцену. Соколовська Наталія Миколаївна та Заворотній Петро Михайлович - 46років стажу вони розділили почесне друге місце , а на першому місці - Шерер Лідія Миколаївна - стаж роботи – 51рік. Давайте привітаємо їх гучними оплесками.

Я запрошую на сцену голову шкільного парламенту Кузьмовича

Богдана , який вручить грамоти переможцям у номінації «Акули педпраці».

( Вручення грамот )

В 2016-2017 навчальному році усім педагогам бажаю 12 місяців без хвороб,53 тижні всього хорошого, 365 днів щастя, 8760годин успіху, 525600 хвилин любові та 31536000 секунд приємних моментів! 

Пісня «Вчителеві»--далі квіти вчителям

2. Вед Дійсно , наші вчителі - самовідданий народ.

1. Вед У мене таке враження, що вчителі постійно знаходяться в школі. Приходиш вранці в школу - вони вже там, йдеш зі школи - вони ще там. Але ж у кожного з них є сім'я, власні діти.

Вед 2 Як ти думаєш , як поводять себе вчителі вдома зі своїми рідними , своєю сім»єю?

Вед 1А й справді, цікаво , вони вдома лагідні й милі чи суворі і вимогливі як у школі?

Вед 2 Зараз дізнаємося…

(Жартівлива сценка "Сім'я вчительки")

Голос за кадром: Уявіть собі сім'ю, в якій мама понад 30 років пропрацювала в школі вчителькою.

 (В цей час виходять учасники сценки, розсідаються за столом)

Мама: Отже, почнемо вечеряти.

(Батько і бабуся починають їсти).

Мама: Перевіримо відвідуваність.

(Бабуся і батько кидають ложки)

Мама: А - Антон. Де Антон?

Батько: Відсутній.

Мама: Б - бабуся.

Бабуся: Я тут.

Мама: Я бачу, що ви тут. Ви пропустили дві вечері, де ви були?

Бабуся:Хворіла.

Мама: Може у вас і довідка є?

Бабуся: Цілий комод.

(Входить Антон).

Мама: О! Антон! І де ж ми були?

Антон: З собакою гуляв.

Мама: Ну, все! Мені це набридло. Давай щоденник.

(Антон дає щоденник, мама пише зауваження.)

Мама: І тільки спробуй не передати батькам!

(Антон передає щоденник батькові)

Батько: Ех, Антон, Антон! Що ж ти мене ганьбиш!

(Передає щоденник мамі)

Мама: Ех, Антон, Антон. Все, сьогодні ти залишаєшся без вечері.

Антон: Ну, мам.

Мама: Не мамкай, вийди з кухні.

А у мене питання - хто піде виносити сміття?

(Батько відвертається, бабуся хапається за серце)

Мама: Я бачу ліс рук, ліс рук!

(Дзвонить телефон)

А ось і дзвінок!

(Всі учасники сценки йдуть за куліси).

Вед 1 А ти помічала, якою плавною ходою йдуть на роботу наші вчителі?

Вед 2Та якось не помічала, бо сама лечу на реактивній швидкості, не помічаючи нікого й нічого навкруги.

Вед1 Дарма. Треба не поспішати, насолоджуючись життям, вальсуючи із посмішкою на вустах.

Вед 2 Ну звісно, тоді і настрій буде класний.

Вед 1 От я знаю : наші вчителі напевно люблять вальс.

Вед 2 Ми це передбачили, адже сьогодні їх день - насолоджуйтесь вальсом у виконанні старшокласників.

( танець 11 – А «Вальс»)

Вед 1. Любі наші наставники! Обіцяємо вам бути гідним вашої мужності і мудрості, старатимемось надалі дарувати вам тільки радість. Свято вчителя припадає на саму щедру пору року. Тож будьте й Ви щедрими на посмiшки, оцінки, як та золота осiнь.

Пісня …..

А зараз до вашої уваги гороскоп для вчителів

Учень 1 .

Багато в світі гороскопів є

І кожен сам себе впізнає

Ну я гадаю, час уже наспів

Щоб скласти гороскоп для вчителів.

Учень 2

Якщо щось втнув,

То близнюки побачать

Їх не один, не два

А сто неначе!

Якщо ваш вчитель овен,

Треба знати

Ні бекати не дасть,

А ні мовчати

Учень 3

Як раки раптом

Клешнями впіймають

Від дошки довго

Вже не відпускають.

Хоч лев довкола столу грізно ходить

Та за знання він щедро нагородить

Для діви акуратність, вправність

Важливіші ніж відповідей зміст

Учень 4

Для терезів важлива рівновага

І знання потрібно і увага!

Якщо ти не довчив урок хоч трошки,

Відчує скорпіон -

І йди до дошки.

Кидає зауваження стрілець.

Хто уникнув,

Той справжній молодець

Учень 5

Із козерогом буцатись не варто

Пояснить все, коли треба, докладно.

Дзвінок з уроку легко пропустити,

Як водолій почне розмови лити.

Хоч риби люблять часто помовчати,

Тобі не вдасться в рот води набрати.

Учень 6

Отож, про вчителів ми все дізнались,

І цей напам’ять вивчим гороскоп.

Дорогі вчителі. Я думаю, що після всіх цих привітань прийшов час фізкультхвилинки, так як всі ви втомились.

Фізкультхвилинка

Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились,

Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

Молодці! А в дарунок для вас танець

Хай життя ваше буде і з цукром, і з перцем!

Кольори веселкові у ньому буяють.

Ви ж бо школи душа , і ви її серце!

І наші артисти вас ще раз вітають!

Пісня «Любі вчителі»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    2510
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    UZ056932
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №UZ056932
За публікацію цієї методичної розробки Савчук Людмила Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №UZ056932
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти