Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Цикл інтегрованих уроків з англійської мови та зарубіжної культури "Світ мистецтва" 10 клас

Цикл інтегрованих уроків з англійської мови та зарубіжної культури "Світ мистецтва" 10 клас

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VZ966050
За публікацію цієї методичної розробки Яровая Анастасия Александровна отримав(ла) свідоцтво №VZ966050
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

Слайд № 30

Слайд № 31

Слайд № 32

Слайд № 33

Слайд № 34

Слайд № 35

Слайд № 36

Слайд № 37

Слайд № 38

Слайд № 39

Слайд № 40

Слайд № 41

Слайд № 42

Слайд № 43

Слайд № 44

Слайд № 45

Слайд № 46

Слайд № 47

Слайд № 48

Слайд № 49

Слайд № 50

Слайд № 51

Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Опис презентації окремими слайдами:
PAST PERFECT SIMPLE VERSUS PAST PERFECT CONTINUOUS
Слайд № 1

PAST PERFECT SIMPLE VERSUS PAST PERFECT CONTINUOUS

PAST PERFECT FORM: had+Ved/V3 USE: one action happened before the other TIME EXPRESSIONS: Yesterday by ___ o’clock Before some time in the past
Слайд № 2

PAST PERFECT FORM: had+Ved/V3 USE: one action happened before the other TIME EXPRESSIONS: Yesterday by ___ o’clock Before some time in the past

She had left when he arrived. had left arrived Past Perfect Past Simple Now
Слайд № 3

She had left when he arrived. had left arrived Past Perfect Past Simple Now

Concept questions Are we talking about the past? How many actions are there in the past? Did both actions happen at the same time? Did one action h...
Слайд № 4

Concept questions Are we talking about the past? How many actions are there in the past? Did both actions happen at the same time? Did one action happen before the other? Which action happened first?

PAST PERFECT CONTINUOUS FORM: had+been+Ving USE: 1) duration of an activity up to a past point in time 2) result of an activity at a past point in ...
Слайд № 5

PAST PERFECT CONTINUOUS FORM: had+been+Ving USE: 1) duration of an activity up to a past point in time 2) result of an activity at a past point in time TIME EXPRESSIONS: Yesterday since _______ For some time in the past

They had been swimming in the water for two hours when they were rescued Swimming for two hours NOW were rescued
Слайд № 6

They had been swimming in the water for two hours when they were rescued Swimming for two hours NOW were rescued

Concept questions How long were they swimming in the water? Did they stop swimming when they were rescued?
Слайд № 7

Concept questions How long were they swimming in the water? Did they stop swimming when they were rescued?

I opened the window and saw the streets were wet. It had been raining. evident result NOW wet streets opened window activity stops raining
Слайд № 8

I opened the window and saw the streets were wet. It had been raining. evident result NOW wet streets opened window activity stops raining

Concept questions Was it raining when I opened the door? Did it stop raining a short time before this? How did I know?
Слайд № 9

Concept questions Was it raining when I opened the door? Did it stop raining a short time before this? How did I know?

Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегрований урок – екскурсія з художньої культур та англійської мови з використанням ІКТ у 10 класі № 1

Розділ « Світ мистецтва»

Тема «Живопис в Україні»

Тип уроку: інтегрований урок

Вчитель англійської мови Ярова Анастасія Олександрівна, Маріупольська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №51

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів Англійська мова 10-11 клас академічний рівень

Мета: ознайомити учнів з історією мистецтва; відпрацювати ЛО з цієї теми; навчити учнів орієнтуватися в стилях та жанрах мистецтва; виховувати любов до мистецтва; підвищувати загальний культурний рівень учнів; розвивати крос-культурні зв’язки, логічне мислення, вміння виділяти головну інформацію, робити висновки.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, робити логічні та послідовні висновки, закріплять лексико-граматичний матеріал з вивчаємої теми. Ознайомляться з видатними митцями України.

Обладнання: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер з інтернет доступом.

Хід уроку

  1. Привітання. Організаційний момент.

Good morning, children. How are you?

  1. Повідомлення теми та мети уроку. (слайд 1)

Today, I invite you to in art gallery. I’ll be your guide. It’ll be an exhibition of the history of art. We’ll know different styles and genres of art.

  1. Введення в іншомовну атмосфери. Перегляд відео про приклади мистецтва у різних культурах з метою налаштування учнів на сприйняття англомовної інформації та розвитку крос-культурних зав’язків.

Video “History of Art – Presentation” https://youtu.be/WaRrtr4qBb4

  1. Обговорення відео з метою розвитку комунікативних навичок, підвищення загального культурного рівня учнів.

What is the most interesting art? The best-known? The oldest?

  1. Введення нового ЛО. Сторінка 112 Word File.

Write down in your vocabularies, drill them chorally and individually.

  1. Відпрацювання ЛО. «Словниковий дощ» (слайд 2). Поки слово падає треба його перекласти.

  2. Перегляд презентації, її паралельне обговорення та індивідуальне заповнення таблиці учнями у зошиті з метою ознайомлення учнів з історією мистецтва, навчити їх орієнтуватися в стилях та жанрах мистецтва, розвивати вміння виділяти головну інформацію, робити висновки. ( слайди 3 - 49)

Kind of Art

Period

Characteristics

Artist/ works

Your expression

  1. Фізкультхвилинка «Лексиробіка» Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Їжа - Овочі та фрукти»: Bacon, Beans, Biscuit, Apricot, Banana, Avocado, Cake, Cereal, Cheese, Carrot, Coconut, Cucumber, Grapefruit, Chocolate, Dessert, Fast food, Ham, Kiwi, Lemon, Onion, Pepper, Pineapple, Ice cream , Jam, Meat, Porridge

  1. Підбиття підсумків побаченої презентації . Слайд 50 – часова мапа видів мистецтва. Ще раз стисло учні називають проміжок часу, стиль мистецтва та його представників, та висловлюють свої враження від цього стилю, які вони вносили у таблицю під час «екскурсії».

  2. Рефлексія. Метод «Сен кан». У формі Сен кану учні описують один із стилів мистецтва.

«Назва стилю»

2 дієслова пов’язані з ним

3 прикметника пов’язані з ним

4 будь-яких слова які мають до нього відношення

  1. Пояснення домашнього завдання. Прочитати текст с.110-11 та вивчити ЛО

  2. Пояснення довгострокового домашнього завдання. Web-quest

Web-quest

The world of painting”

  1. Choose one of these arts

          • The Cape Cod Morning

          • Mona Lisa

          • The triumph of the Republic

          • The Parthenon Frieze

          • Path through trees on Wanderer

          • Allegory of the Planets and Continents

          • Adam and Eve

          • Sistine Chapel

          • The Night Watch

          • Sunflowers

  1. Find out in which museum it is:

  1. http://www.nationalgeographic.com/travel/top-10/museum-galleries/

  2. http://americanart.si.edu/collections/highlights/20th/

  3. http://www.louvre.fr/en/homepage

  4. http://www.theacropolismuseum.gr/en

  5. http://www.britishmuseum.org/

  6. http://www.metmuseum.org/

  7. http://www.museivaticani.va/content/museivaticani/en.html

  8. https://www.rijksmuseum.nl/en/rijksstudio

  9. http://www.vangoghmuseum.nl/en

  1. You must prepare a brochure about this art (with pictures), in which you describe:

          • Name of the art, painter

          • When it was created

          • Where we can find it (museum)

          • Short description of museum

          • Analysis of art

          • Why we should choose it

  1. How to make brochure

https://www.youtube.com/watch?v=bWIFH-tdNg8

Points

Stage

Mark

You choose the art and find out in what museum it is

4p

You describe it according to the plan (III)

5-8p

You make a brochure

9 - 12

Модульний інтегрований урок з художньої культур та англійської мови з використанням ІКТ у 10 класі № 2-3 Дата:

Тема « Світ мистецтва»

Підтема «Живопис у Великобританії. Жанри живопису»

Мета: продовжити знайомити учнів з історією мистецтва; відпрацювати ЛО з цієї теми; навчити учнів орієнтуватися в стилях та жанрах мистецтва; виховувати любов до мистецтва; підвищувати загальний культурний рівень учнів; розвивати крос-культурні зв’язки, логічне мислення, вміння виділяти головну інформацію, робити висновки.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, робити логічні та послідовні висновки, закріплять лексико-граматичний матеріал з вивчаємої теми. Ознайомляться з видатними митцями України.

Обладнання: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер з інтернет доступом.

Хід уроку

  1. Привітання. Організаційний момент.

Good morning, children. How are you?

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Today, we continue learning the theme “ART” (слайд 1)

  1. Введення в іншомовну атмосфери. Актуалізація ЛО. Метод «Словниковий дощ» (слайд 2) та «Склади слово» (слайд 3)

  2. Перевірка Домашнього завдання.

You must read the text p.110-111. And now we’ll know how you understand it.

Метод «Шпаргалка» (учні пишуть на аркушах найважливішу інформацію з тексту за якою вони змогли би переказати його, а потім обмінюються ними і переказують частину тексту, спираючись на чужу шпаргалку). You should write the most important information on the piece of paper. And then you’ll exchange them. Then you must retell the part of the text according to unknown cheat sheet.

  1. Фізкультхвилинка «Лексиробіка» Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики і періодично перериваються зайвими словами, які не відносяться до жодної з тем (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший і періодично переривається одинарними рухами третьої вправи)

«Мандрівка - Позашкільна діяльність»: Bus, Bus station, Conductor, Dining car, Surgery, Go boating, Go swimming, Go canoeing, Luggage, Passenger, Platform, Sleeper, Vaccination, Play football, Play chess, Sing, Do sport, Medicine, Subway, Taxi, Cab, Underground, Ticket, Go fishing, Go camping, Ride a bike, Dance, Bandage, Train, Tram, Trolleybus, Carriage, Airhostess, Ambulance, Play volleyball, Play tennis.

  1. Відпрацьовування ЛО. В.5 с.112 (знайти слова у тексті за визначенням)

You must find the words in the text according to their meaning.

  1. «Художній конфітюр» Перегляд слайдів з зображенням різних стилів картин. Учні повинні назвати стиль та жанр з метою вчитися орієнтуватися у стилях мистецтва. (слайд 4-12)

Now we’ll look in the art gallery again. You must tell me the style and genre of picture.

  1. Відпрацювання ЛО. В.6 с.113. Заповнити словами пропуски у тексті.

You must fill in the gaps in the text with words from the table.

  1. Розвиток комунікативних навичок в.7 с.113. Відповісти на запитання до тексту з метою розвитку навичок мовлення, логічного мислення та художнього виховання.

Answer the questions according to the text.

  1. Фізкультхвилинка «Лексиробіка» Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Погода добра - погана »: Bright, Clear, Cloudless, Cloudy, Chilly, Cold, Drizzle, Dull, Dry, Heat, Hot, Foggy, Frost, Rainy, Snowy, Sunny, Warm, Stormy, Windy, Wet.

  1. Розвиток навичок письма В.1 с.114. Скласти правдиві речення за таблицею, спираючись на текст з метою закріплення інформації отриманої з тексту.

You must make true sentences according to the text.

  1. В.2 с.114 з’єднати слово з його значенням з метою розвитку логічно-послідовних зав’язків та закріплення ЛО.

Match the word with its meaning.

  1. Рефлексія. Гра «Слабка ламка». Учням по черзі вчитель каже слово на переклад, хто не знає вибуває з гри, а слово переходить наступному учню. Останній учень отримує додаткові бали.

  2. В.3 с.115 усно визначити стиль зображеної картини.

  3. Пояснення домашнього завдання. Підготувати міні-розповідь про улюблену картину та принести її зображення.

Конспект інтегрованого уроку з художньої культури та англійської мови у 10 класі № 4 Дата:

Тема « Світ мистецтва»

Підтема «Розвиток граматичних навичок»

Мета: продовжити знайомити учнів з історією мистецтва; актуалізувати ЛО з теми «Мистецтво»; розвивати комунікативні навички з вивчаємої теми; вивчити граматичний матеріал з теми Past Perfect / Past Perfect Continuous; виховувати любов до мистецтва; підвищувати загальний культурний рівень учнів; розвивати крос-культурні зв’язки, логічне мислення, вміння виділяти головну інформацію, робити висновки.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вивчать ГМ, закріплять ЛМ, вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, робити логічні та послідовні висновки, закріплять лексико-граматичний матеріал з вивчаємої теми.

Обладнання: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер з інтернет доступом, таблиці з ГМ.

Хід уроку:

  1. Актуалізація знань. Гра «Слабка ламка». Учням по черзі вчитель каже слово на переклад, хто не знає вибуває з гри, а слово переходить наступному учню. Останній учень отримує додаткові бали.

  1. Перевірка домашнього завдання. Виступи учнів «Художня галерея» (учні розповідають про улюблені картини та показати їх).

  2. Розвиток комунікативних навичок. Метод «Аукціон». Учні висказуються, яку б з картин вони придбали би та чому.

Which of these paintings would you like to buy? Why?

  1. Введення граматичного матеріалу. Тема Past Perfect / Past Perfect Continuous. (слайд 1 – 9)

  2. Фізкультхвилинка Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Сім’я жінки - чоловіки»: Aunt, Cousin, Daughter, Brother, Father, Grandchild, Granddaughter, Grandma, Mother, Grandson, Grandfather, Son, Sister, Wife, Niece, Ex-wife, Uncle, Husband, Nephew.

  1. Відпрацювання граматичного матеріалу

  • В.1 с.116 доповнити речення наведеними словами

  • В.2 с.116 вибрати правильне речення, спираючись на нові правила

  • В. 5 с.117 доповнити речення наведеними словами

  1. Рефлексія. Метод «Шерлок Холмс» Кожен учень задає одне питання іншому учню за змістом уроку.

  2. Пояснення домашнього завдання. Вивчити новий граматичний матеріал. В.3, 6 с.116-117 вибрати правильний тестовий варіант.

Конспект модульного інтегрованого уроку з художньої культури та англійської мови у 10 класі № 5-6 Дата:

Тема « Світ мистецтва»

Підтема «У мистецькій галереї. Музеї та виставки»

Мета: продовжити знайомити учнів з історією мистецтва; ознайомити учнів з видатними музеями світу; актуалізувати ЛО та ГМ з теми «Мистецтво»; розвивати комунікативні навички з вивчаємої теми; виховувати любов до мистецтва; підвищувати загальний культурний рівень учнів; розвивати крос-культурні зв’язки, логічне мислення, вміння виділяти головну інформацію, робити висновки, розвивати загальний рівень знань учнів, художньо-естетичне виховання.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вивчать ГМ, закріплять ЛМ, вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, робити логічні та послідовні висновки, закріплять лексико-граматичний матеріал з вивчаємої теми.

Обладнання: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер з інтернет доступом, таблиці з ГМ.

Хід уроку:

  1. Актуалізація знань. Введення в іншомовну атмосфери з метою налаштування учнів на сприйняття англомовної інформації.

В.1 с.118 відповісти на питання

  1. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація ГМ. Метод «Вимишлена ситуація». Учні повинні виправити твердження вчителя.

  • The Past Perfect is used to show future action.

  • The Past Perfect is used to show past action that happened after another past action.

  • Past Perfect Continuous is used to show to show action that happened in the past.

  • We make Past Perfect Continuous with have/has +been+Ving

  • After I ate my breakfast, I went to school.

  • He has been running for an hour when he met his friend.

  1. Введення нових ЛО. В.2 с.118. Учні повинні пояснити значення слів.

  2. Запрошуємо на екскурсію до видатних музеїв світу. Щоб орієнтуватися у музеях, вам знадобиться аудіо гід. Розвиток навичок аудіювання.

I invite you to excursion in outstanding world museums. For this you need audio guide. You should listen the record and then answer the question.

В.3,4 с.118 учні прослуховують запис і відповідають на питання.

  1. Фізкультхвилинка Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Їжа - Частини тілу»: Bacon, Beans, Biscuit, Breakfast, Nose, Arm, Face, Leg, Cake, Cabbage, Cereal, Cheese, Ear, Eye, Hair, Chocolate, Dessert, Fast food , Ham, Body, Mouse, Neck, Hand, Ice cream , Jam, Meat, Porridge.

  1. Віртуальна подорож музеями (слайди1-17)

Учні дивляться слайди і заповнюють таблицю з метою розвитку загального рівня знань учнів, художньо-естетичного виховання, розвивати вміння виділяти головне.

You’ll see slides with description of museums. You need to fill in the table.

Museum

Country/ City

When was founded

The most famous arts

  1. В.5 с.119 Метод «Шерлок Холмс» учні читають самостійно текс, а потім ставлять один одному питання до тексту.

  2. Введення нового ЛО. С. 121 Word File. Write down words in your vocabularies, drill them.

  3. Фізкультхвилинка Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Місто - Природа»: Zoo, Church, Circus, Nature, Earth, Thunderstorm, Hospital, Cinema, Theatre, Bridge, Melt, Season, Grass, Museum, Gallery, Tower, Palace, Bus stop, Blossom, Animals, Flowers .

  1. Розвиток комунікативних навичок. В.3 с.120 Робота у парах. Усно доповнити діалог репліками, скласти свій за зразком та інсценувати його.

  2. Рефлексія. Метод «Сенкан»

Назва музею

2 дієслова

3 прикметника

4 будь-яких слова

  1. Пояснення домашнього завдання. В.4 с.121 читати, вибрати один музей та пояснити чому, вивчити ЛО. Творче завдання: знайти в яких фільмах фігурують видатні картини і які.

Список використаної літератури:

  1. Карп’юк О.Д. Підручник Англійської мови 10 клас / О.Д.Карп’юк. – Тернопіль: Астон, 2010. – 223с.

  2. https://youtu.be/WaRrtr4qBb4

Анотація до циклу уроків

Цикл інтегрованих уроків з англійської мови та художньої культури з теми «Світ мистецтва» для 10 класу розроблено з метою ознайомити учнів з історією мистецтва, вивчити ЛМ з цієї теми, навчити учнів орієнтуватися в стилях та жанрах мистецтва, виховувати любов до мистецтва, підвищувати загальний культурний рівень учнів та розвивати крос-культурні зв’язки. Для цього на уроках використовується мультимедійний супровід для більшої наочності, різноманітні дидактичні ігри, індивідуальна, групова робота та довгострокове домашнє завдання у формі веб-квесту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Цикл містить 6 послідовних інтегрованих уроків з англійської мови та зарубіжної культури з теми "Світ мистецтва" у 10 класі до підручника Карп'юк О.Д. з повним мультимедійним супроводом
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    382
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    8
  • Номер матеріала
    VZ966050
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VZ966050
За публікацію цієї методичної розробки Яровая Анастасия Александровна отримав(ла) свідоцтво №VZ966050
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти