і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Цикл інтегрованих уроків з англійської мови та зарубіжної культури "Світ мистецтва" 10 клас

Цикл інтегрованих уроків з англійської мови та зарубіжної культури "Світ мистецтва" 10 клас

Передплата на журнал
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Бібліотека
матеріалів

Інтегрований урок – екскурсія з художньої культур та англійської мови з використанням ІКТ у 10 класі № 1

Розділ « Світ мистецтва»

Тема «Живопис в Україні»

Тип уроку: інтегрований урок

Вчитель англійської мови Ярова Анастасія Олександрівна, Маріупольська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №51

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів Англійська мова 10-11 клас академічний рівень

Мета: ознайомити учнів з історією мистецтва; відпрацювати ЛО з цієї теми; навчити учнів орієнтуватися в стилях та жанрах мистецтва; виховувати любов до мистецтва; підвищувати загальний культурний рівень учнів; розвивати крос-культурні зв’язки, логічне мислення, вміння виділяти головну інформацію, робити висновки.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, робити логічні та послідовні висновки, закріплять лексико-граматичний матеріал з вивчаємої теми. Ознайомляться з видатними митцями України.

Обладнання: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер з інтернет доступом.

Хід уроку

  1. Привітання. Організаційний момент.

Good morning, children. How are you?

  1. Повідомлення теми та мети уроку. (слайд 1)

Today, I invite you to in art gallery. I’ll be your guide. It’ll be an exhibition of the history of art. We’ll know different styles and genres of art.

  1. Введення в іншомовну атмосфери. Перегляд відео про приклади мистецтва у різних культурах з метою налаштування учнів на сприйняття англомовної інформації та розвитку крос-культурних зав’язків.

Video “History of Art – Presentation” https://youtu.be/WaRrtr4qBb4

  1. Обговорення відео з метою розвитку комунікативних навичок, підвищення загального культурного рівня учнів.

What is the most interesting art? The best-known? The oldest?

  1. Введення нового ЛО. Сторінка 112 Word File.

Write down in your vocabularies, drill them chorally and individually.

  1. Відпрацювання ЛО. «Словниковий дощ» (слайд 2). Поки слово падає треба його перекласти.

  2. Перегляд презентації, її паралельне обговорення та індивідуальне заповнення таблиці учнями у зошиті з метою ознайомлення учнів з історією мистецтва, навчити їх орієнтуватися в стилях та жанрах мистецтва, розвивати вміння виділяти головну інформацію, робити висновки. ( слайди 3 - 49)

Kind of Art

Period

Characteristics

Artist/ works

Your expression

  1. Фізкультхвилинка «Лексиробіка» Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Їжа - Овочі та фрукти»: Bacon, Beans, Biscuit, Apricot, Banana, Avocado, Cake, Cereal, Cheese, Carrot, Coconut, Cucumber, Grapefruit, Chocolate, Dessert, Fast food, Ham, Kiwi, Lemon, Onion, Pepper, Pineapple, Ice cream , Jam, Meat, Porridge

  1. Підбиття підсумків побаченої презентації . Слайд 50 – часова мапа видів мистецтва. Ще раз стисло учні називають проміжок часу, стиль мистецтва та його представників, та висловлюють свої враження від цього стилю, які вони вносили у таблицю під час «екскурсії».

  2. Рефлексія. Метод «Сен кан». У формі Сен кану учні описують один із стилів мистецтва.

«Назва стилю»

2 дієслова пов’язані з ним

3 прикметника пов’язані з ним

4 будь-яких слова які мають до нього відношення

  1. Пояснення домашнього завдання. Прочитати текст с.110-11 та вивчити ЛО

  2. Пояснення довгострокового домашнього завдання. Web-quest

Web-quest

The world of painting”

  1. Choose one of these arts

          • The Cape Cod Morning

          • Mona Lisa

          • The triumph of the Republic

          • The Parthenon Frieze

          • Path through trees on Wanderer

          • Allegory of the Planets and Continents

          • Adam and Eve

          • Sistine Chapel

          • The Night Watch

          • Sunflowers

  1. Find out in which museum it is:

  1. http://www.nationalgeographic.com/travel/top-10/museum-galleries/

  2. http://americanart.si.edu/collections/highlights/20th/

  3. http://www.louvre.fr/en/homepage

  4. http://www.theacropolismuseum.gr/en

  5. http://www.britishmuseum.org/

  6. http://www.metmuseum.org/

  7. http://www.museivaticani.va/content/museivaticani/en.html

  8. https://www.rijksmuseum.nl/en/rijksstudio

  9. http://www.vangoghmuseum.nl/en

  1. You must prepare a brochure about this art (with pictures), in which you describe:

          • Name of the art, painter

          • When it was created

          • Where we can find it (museum)

          • Short description of museum

          • Analysis of art

          • Why we should choose it

  1. How to make brochure

https://www.youtube.com/watch?v=bWIFH-tdNg8

Points

Stage

Mark

You choose the art and find out in what museum it is

4p

You describe it according to the plan (III)

5-8p

You make a brochure

9 - 12

Модульний інтегрований урок з художньої культур та англійської мови з використанням ІКТ у 10 класі № 2-3 Дата:

Тема « Світ мистецтва»

Підтема «Живопис у Великобританії. Жанри живопису»

Мета: продовжити знайомити учнів з історією мистецтва; відпрацювати ЛО з цієї теми; навчити учнів орієнтуватися в стилях та жанрах мистецтва; виховувати любов до мистецтва; підвищувати загальний культурний рівень учнів; розвивати крос-культурні зв’язки, логічне мислення, вміння виділяти головну інформацію, робити висновки.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, робити логічні та послідовні висновки, закріплять лексико-граматичний матеріал з вивчаємої теми. Ознайомляться з видатними митцями України.

Обладнання: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер з інтернет доступом.

Хід уроку

  1. Привітання. Організаційний момент.

Good morning, children. How are you?

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Today, we continue learning the theme “ART” (слайд 1)

  1. Введення в іншомовну атмосфери. Актуалізація ЛО. Метод «Словниковий дощ» (слайд 2) та «Склади слово» (слайд 3)

  2. Перевірка Домашнього завдання.

You must read the text p.110-111. And now we’ll know how you understand it.

Метод «Шпаргалка» (учні пишуть на аркушах найважливішу інформацію з тексту за якою вони змогли би переказати його, а потім обмінюються ними і переказують частину тексту, спираючись на чужу шпаргалку). You should write the most important information on the piece of paper. And then you’ll exchange them. Then you must retell the part of the text according to unknown cheat sheet.

  1. Фізкультхвилинка «Лексиробіка» Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики і періодично перериваються зайвими словами, які не відносяться до жодної з тем (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший і періодично переривається одинарними рухами третьої вправи)

«Мандрівка - Позашкільна діяльність»: Bus, Bus station, Conductor, Dining car, Surgery, Go boating, Go swimming, Go canoeing, Luggage, Passenger, Platform, Sleeper, Vaccination, Play football, Play chess, Sing, Do sport, Medicine, Subway, Taxi, Cab, Underground, Ticket, Go fishing, Go camping, Ride a bike, Dance, Bandage, Train, Tram, Trolleybus, Carriage, Airhostess, Ambulance, Play volleyball, Play tennis.

  1. Відпрацьовування ЛО. В.5 с.112 (знайти слова у тексті за визначенням)

You must find the words in the text according to their meaning.

  1. «Художній конфітюр» Перегляд слайдів з зображенням різних стилів картин. Учні повинні назвати стиль та жанр з метою вчитися орієнтуватися у стилях мистецтва. (слайд 4-12)

Now we’ll look in the art gallery again. You must tell me the style and genre of picture.

  1. Відпрацювання ЛО. В.6 с.113. Заповнити словами пропуски у тексті.

You must fill in the gaps in the text with words from the table.

  1. Розвиток комунікативних навичок в.7 с.113. Відповісти на запитання до тексту з метою розвитку навичок мовлення, логічного мислення та художнього виховання.

Answer the questions according to the text.

  1. Фізкультхвилинка «Лексиробіка» Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Погода добра - погана »: Bright, Clear, Cloudless, Cloudy, Chilly, Cold, Drizzle, Dull, Dry, Heat, Hot, Foggy, Frost, Rainy, Snowy, Sunny, Warm, Stormy, Windy, Wet.

  1. Розвиток навичок письма В.1 с.114. Скласти правдиві речення за таблицею, спираючись на текст з метою закріплення інформації отриманої з тексту.

You must make true sentences according to the text.

  1. В.2 с.114 з’єднати слово з його значенням з метою розвитку логічно-послідовних зав’язків та закріплення ЛО.

Match the word with its meaning.

  1. Рефлексія. Гра «Слабка ламка». Учням по черзі вчитель каже слово на переклад, хто не знає вибуває з гри, а слово переходить наступному учню. Останній учень отримує додаткові бали.

  2. В.3 с.115 усно визначити стиль зображеної картини.

  3. Пояснення домашнього завдання. Підготувати міні-розповідь про улюблену картину та принести її зображення.

Конспект інтегрованого уроку з художньої культури та англійської мови у 10 класі № 4 Дата:

Тема « Світ мистецтва»

Підтема «Розвиток граматичних навичок»

Мета: продовжити знайомити учнів з історією мистецтва; актуалізувати ЛО з теми «Мистецтво»; розвивати комунікативні навички з вивчаємої теми; вивчити граматичний матеріал з теми Past Perfect / Past Perfect Continuous; виховувати любов до мистецтва; підвищувати загальний культурний рівень учнів; розвивати крос-культурні зв’язки, логічне мислення, вміння виділяти головну інформацію, робити висновки.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вивчать ГМ, закріплять ЛМ, вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, робити логічні та послідовні висновки, закріплять лексико-граматичний матеріал з вивчаємої теми.

Обладнання: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер з інтернет доступом, таблиці з ГМ.

Хід уроку:

  1. Актуалізація знань. Гра «Слабка ламка». Учням по черзі вчитель каже слово на переклад, хто не знає вибуває з гри, а слово переходить наступному учню. Останній учень отримує додаткові бали.

  1. Перевірка домашнього завдання. Виступи учнів «Художня галерея» (учні розповідають про улюблені картини та показати їх).

  2. Розвиток комунікативних навичок. Метод «Аукціон». Учні висказуються, яку б з картин вони придбали би та чому.

Which of these paintings would you like to buy? Why?

  1. Введення граматичного матеріалу. Тема Past Perfect / Past Perfect Continuous. (слайд 1 – 9)

  2. Фізкультхвилинка Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Сім’я жінки - чоловіки»: Aunt, Cousin, Daughter, Brother, Father, Grandchild, Granddaughter, Grandma, Mother, Grandson, Grandfather, Son, Sister, Wife, Niece, Ex-wife, Uncle, Husband, Nephew.

  1. Відпрацювання граматичного матеріалу

  • В.1 с.116 доповнити речення наведеними словами

  • В.2 с.116 вибрати правильне речення, спираючись на нові правила

  • В. 5 с.117 доповнити речення наведеними словами

  1. Рефлексія. Метод «Шерлок Холмс» Кожен учень задає одне питання іншому учню за змістом уроку.

  2. Пояснення домашнього завдання. Вивчити новий граматичний матеріал. В.3, 6 с.116-117 вибрати правильний тестовий варіант.

Конспект модульного інтегрованого уроку з художньої культури та англійської мови у 10 класі № 5-6 Дата:

Тема « Світ мистецтва»

Підтема «У мистецькій галереї. Музеї та виставки»

Мета: продовжити знайомити учнів з історією мистецтва; ознайомити учнів з видатними музеями світу; актуалізувати ЛО та ГМ з теми «Мистецтво»; розвивати комунікативні навички з вивчаємої теми; виховувати любов до мистецтва; підвищувати загальний культурний рівень учнів; розвивати крос-культурні зв’язки, логічне мислення, вміння виділяти головну інформацію, робити висновки, розвивати загальний рівень знань учнів, художньо-естетичне виховання.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вивчать ГМ, закріплять ЛМ, вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, робити логічні та послідовні висновки, закріплять лексико-граматичний матеріал з вивчаємої теми.

Обладнання: мультимедійний проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер з інтернет доступом, таблиці з ГМ.

Хід уроку:

  1. Актуалізація знань. Введення в іншомовну атмосфери з метою налаштування учнів на сприйняття англомовної інформації.

В.1 с.118 відповісти на питання

  1. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація ГМ. Метод «Вимишлена ситуація». Учні повинні виправити твердження вчителя.

  • The Past Perfect is used to show future action.

  • The Past Perfect is used to show past action that happened after another past action.

  • Past Perfect Continuous is used to show to show action that happened in the past.

  • We make Past Perfect Continuous with have/has +been+Ving

  • After I ate my breakfast, I went to school.

  • He has been running for an hour when he met his friend.

  1. Введення нових ЛО. В.2 с.118. Учні повинні пояснити значення слів.

  2. Запрошуємо на екскурсію до видатних музеїв світу. Щоб орієнтуватися у музеях, вам знадобиться аудіо гід. Розвиток навичок аудіювання.

I invite you to excursion in outstanding world museums. For this you need audio guide. You should listen the record and then answer the question.

В.3,4 с.118 учні прослуховують запис і відповідають на питання.

  1. Фізкультхвилинка Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Їжа - Частини тілу»: Bacon, Beans, Biscuit, Breakfast, Nose, Arm, Face, Leg, Cake, Cabbage, Cereal, Cheese, Ear, Eye, Hair, Chocolate, Dessert, Fast food , Ham, Body, Mouse, Neck, Hand, Ice cream , Jam, Meat, Porridge.

  1. Віртуальна подорож музеями (слайди1-17)

Учні дивляться слайди і заповнюють таблицю з метою розвитку загального рівня знань учнів, художньо-естетичного виховання, розвивати вміння виділяти головне.

You’ll see slides with description of museums. You need to fill in the table.

Museum

Country/ City

When was founded

The most famous arts

  1. В.5 с.119 Метод «Шерлок Холмс» учні читають самостійно текс, а потім ставлять один одному питання до тексту.

  2. Введення нового ЛО. С. 121 Word File. Write down words in your vocabularies, drill them.

  3. Фізкультхвилинка Вчитель читає ряд слів. Слова однієї тематики змінюються на слова іншої тематики (діти виконують один вид фізичних вправ, який переходить в інший)

«Місто - Природа»: Zoo, Church, Circus, Nature, Earth, Thunderstorm, Hospital, Cinema, Theatre, Bridge, Melt, Season, Grass, Museum, Gallery, Tower, Palace, Bus stop, Blossom, Animals, Flowers .

  1. Розвиток комунікативних навичок. В.3 с.120 Робота у парах. Усно доповнити діалог репліками, скласти свій за зразком та інсценувати його.

  2. Рефлексія. Метод «Сенкан»

Назва музею

2 дієслова

3 прикметника

4 будь-яких слова

  1. Пояснення домашнього завдання. В.4 с.121 читати, вибрати один музей та пояснити чому, вивчити ЛО. Творче завдання: знайти в яких фільмах фігурують видатні картини і які.

Список використаної літератури:

  1. Карп’юк О.Д. Підручник Англійської мови 10 клас / О.Д.Карп’юк. – Тернопіль: Астон, 2010. – 223с.

  2. https://youtu.be/WaRrtr4qBb4

Анотація до циклу уроків

Цикл інтегрованих уроків з англійської мови та художньої культури з теми «Світ мистецтва» для 10 класу розроблено з метою ознайомити учнів з історією мистецтва, вивчити ЛМ з цієї теми, навчити учнів орієнтуватися в стилях та жанрах мистецтва, виховувати любов до мистецтва, підвищувати загальний культурний рівень учнів та розвивати крос-культурні зв’язки. Для цього на уроках використовується мультимедійний супровід для більшої наочності, різноманітні дидактичні ігри, індивідуальна, групова робота та довгострокове домашнє завдання у формі веб-квесту.

Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

ART

Слайд № 2

To be influenced Image Artist Masterpiece Scene Scenery Fame Genre Represent Devote Tendency Depict Theme To be inspired Words rain

Слайд № 3

Piinsder tiarts termaseceip maieg ctedip ngeer maef dennecyte hteem orrvdr eescn eeyrncs

Слайд № 4

The Last Supper, 1495-1498 By: Leonardo da Vinci Italian Renaissance Paintings

Слайд № 5

Mona Lisa, c. 1503-1519 By: Leonardo da Vinci Italian Renaissance Paintings

Слайд № 6

The Night Watch 1642 By: Rembrandt van Rijn Baroque Paintings

Слайд № 7

Girl with a Pearl Earring, c. 1665 By: Johannes Vermeer Baroque Paintings

Слайд № 8

Whistler’s Mother, 1871 By: James McNeill Whistler Realism

Слайд № 9

The Starry Night, 1889 By: Vincent van Gogh Post-impressionism

Слайд № 10

Dogs Playing Poker, 1903 By: C.M. Coolidge

Слайд № 11

The Son of Man, 1964 By: Rene Magritte surrealism

Слайд № 12

The Great Wave off Kanagawa, c. 1829-32 By: Katsushika Hokusai printmaker

Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Well come to art gallery!

Слайд № 2

To be influenced Image Artist Masterpiece Scene Scenery Fame Genre Represent Devote Tendency Depict Theme To be inspired Words rain

Слайд № 3

Art is a diverse range of human in creating visual, auditory or performing artifacts, expressing the author's imaginative or technical skill, intended to be appreciated for their beauty or emotional power. What is art?

Слайд № 4

History of art

Слайд № 5

500 AD to 1400 AD

Слайд № 6

Maestra 1311 AD Duccio de Buoninsegna

Слайд № 7

Calling of the apostles peter and andrew 1308 AD Duccio de Buoninsegna

Слайд № 8

The Renaissance is characterized by a focus on the arts of Ancient Greece and Rome, which led to many changes in both the technical aspects of painting and sculpture, as well as to their subject matter. It began in Italy, a country rich in Roman heritage as well as material prosperity to fund artists. During the Renaissance, painters began to enhance the realism of their work by using new techniques in perspective, thus representing three dimensions more authentically. Renaissance late 1300’s to 1600 AD

Слайд № 9

Creation of Adam 1511 AD Michelangelo

Слайд № 10

Moisey 1504 AD Michelangelo

Слайд № 11

Leonardo da Vinci self portrait 1512 AD Leonardo da Vinci or simply Leonardo, was an Italian polymath whose areas of interest included invention, painting, sculpting, architecture, science, music, mathematics, engineering, literature, anatomy, geology, astronomy, botany, writing, history, and cartography. He has been variously called the father of paleontology, ichnology, and architecture, and is widely considered one of the greatest painters of all time. Sometimes credited with the inventions of the parachute, helicopter and tank, he epitomized the Renaissance humanist ideal.

Слайд № 12

Mona Liza The last supper 1519 AD 1498 AD

Слайд № 13

The Baroque is often thought of as a period of artistic style which used exaggerated motion and clear, easily interpreted detail to produce drama, tension, exuberance, and grandeur in sculpture, painting, architecture, literature, dance, theatre, and music. The style began around 1600 in Rome and Italy, and spread to most of Europe.[ Rococo , less commonly roccoco, or "Late Baroque", is an early to late French 18th-century artistic movement and style, affecting many aspects of the arts including painting, sculpture, architecture, interior design, decoration, literature, music, and theatre. It developed in the early 18th century in Paris, France as a reaction against the grandeur, symmetry, and strict regulations of the previous Baroque style, especially of the Palace of Versailles,[1] until it was redone Baroque and Rococo 17th – 18th century

Слайд № 14

Elevation of the cross 1611 AD Peter Paul Rubens

Слайд № 15

David 1624 AD Gian Lorenzo Bernini

Слайд № 16

The swing 1767 AD Jean Honore Fragonard (Rococo)

Слайд № 17

Neoclassicism is the name given to Western movements in the decorative and visual arts, literature, theatre, music, and architecture that draw inspiration from the "classical" art and culture of Ancient Greece or Ancient Rome. Neoclassicism was born in Rome in the mid-18th century, but its popularity spread all over Europe, as a generation of European art students finished their Grand Tour and returned from Italy to their home countries with newly rediscovered Greco-Roman ideals.[2] The main Neoclassical movement coincided with the 18th-century Age of Enlightenment, and continued into the early 19th century, laterally competing with Romanticism. Neoclassicism late 18th –mid-19th century

Слайд № 18

Oath of the Horatii 1784 AD Jacques Louis David

Слайд № 19

The intervention of the Sabine women 1795 AD Jacques Louis David

Слайд № 20

Romanticism was an artistic, literary, musical and intellectual movement that originated in Europe toward the end of the 18th century and in most areas was at its peak in the approximate period from 1800 to 1850. Romanticism was characterized by its emphasis on emotion and individualism as well as glorification of all the past and nature, preferring the medieval rather than the classical Romanticism

Слайд № 21

Ninth wave 1850 AD Aivazovsky

Слайд № 22

The nightmare 1781 AD Henry Fuseli

Слайд № 23

Wanderer above the sea of fog 1818 AD Caspar David Friedrich

Слайд № 24

Realism in the arts is the attempt to represent subject matter truthfully, without artificiality and avoiding artistic conventions, implausible, exotic and supernatural elements. Realism 1848 AD – 1900 AD

Слайд № 25

The cleaners 1857 AD Jean François Millet

Слайд № 26

Bonjour monsieur Courbet 1854 AD Gustave Courbet

Слайд № 27

Impressionism is a 19th-century art movement characterized by relatively small, thin, yet visible brush strokes, open composition, emphasis on accurate depiction of light in its changing qualities (often accentuating the effects of the passage of time), ordinary subject matter, inclusion of movement as a crucial element of human perception and experience, and unusual visual angles. Impressionism originated with a group of Paris-based artists whose independent exhibitions brought them to prominence during the 1870s and 1880s. Impressionism 1865 AD – 1885 AD

Слайд № 28

Woman with a parasol 1875 AD Claude Monet

Слайд № 29

Paris street, rainy day 1877 AD Gustave Caillebotte

Слайд № 30

Children on a farm 1887 AD Camille Picasso

Слайд № 31

Post-Impressionism (also spelled Postimpressionism) is a predominantly French art movement that developed roughly between 1886 and 1905, from the last Impressionist exhibition to the birth of Fauvism. Post-Impressionism emerged as a reaction against Impressionists' concern for the naturalistic depiction of light and colour. Due to its broad emphasis on abstract qualities or symbolic content Post-Impressionism 1885 Ad – 1910 AD

Слайд № 32

Scary night 1889 AD Van Gogh

Слайд № 33

A Sunday afternoon on the island of la Grande Jatte 1886 AD Georges Seurat

Слайд № 34

Expressionism was a modernist movement, initially in poetry and painting, originating in Germany at the beginning of the 20th century. Its typical trait is to present the world solely from a subjective perspective, distorting it radically for emotional effect in order to evoke moods or ideas.[Expressionist artists sought to express the meaning of emotional experience rather than physical reality Expressionism 1890 AD – 1935 AD

Слайд № 35

Scream 1893 AD Edward Munch

Слайд № 36

Слайд № 37

Слайд № 38

Woman with a guitar 1913 AD Georges Braque

Слайд № 39

Слайд № 40

Слайд № 41

Слайд № 42

Слайд № 43

Persistence of memory 1931 AD Salvador Dali

Слайд № 44

The Elephant Celebes 1921 AD Max Ernst

Слайд № 45

Слайд № 46

Drowning girl 1963 AD Roy Lichtenstein

Слайд № 47

Слайд № 48

Слайд № 49

Слайд № 50

Слайд № 51

«Назва стилю» 2 дієслова пов’язані з ним 3 прикметника пов’язані з ним 4 будь-яких слова які мають до нього відношення «Сенкан»

Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

National Gallery, London

Слайд № 3

The National Gallery houses the national collection of paintings in the Western European tradition from the 13th to the 19th centuries. It is on show 361 days a year, free of charge.

Слайд № 4

Tokyo National Museum

Слайд № 5

Established 1872, the Tokyo National Museum is the oldest and largest museum in Japan. The museum’s collections focus on ancient Japanese art and Asian art along the Silk Road. There is also a large collection of Greco-Buddhist art.

Слайд № 6

National Museum of Anthropology

Слайд № 7

The Museo Nacional de Antropología (or National Museum of Anthropology) in Mexico City contains archaeological artifacts from the pre-Columbian heritage of Mexico. Opened in 1964 by, the museum has a number of significant exhibits, such as the giant stone heads of the Olmec civilization and the Sacred Cenote from Chichen Itza. The most famous artifact however is the Stone of the Sun which was actually not used as a calendar but does contain 20 day signs and the 4 era’s of suns that preceded the current 5th sun.

Слайд № 8

Hermitage Museum

Слайд № 9

Founded in 1764 by Catherine the Great, the Hermitage Museum in Saint Petersburg, Russia is a massive museum of art and culture showing the highlights of a collection of over 3 million items spanning the globe. A popular tourist attraction, the Hermitage is truly one of the best museums in the world, with an imposing setting displaying priceless works by Rembrandt, Da Vinci, Michealangelo, Reubens and more. The collections occupy a large complex of six historic buildings including the Winter Palace, a former residence of Russian emperors.

Слайд № 10

British Museum

Слайд № 11

Established in 1753, the British Museum in London is a museum of human history and culture. Its collections, which number more than seven million objects, are amongst the largest and most comprehensive in the world and originate from all continents, illustrating and documenting the story of human culture from its beginnings to the present. Objects include the Rosetta Stone, the key to the deciphering of hieroglyphs, and the largest collection of mummies outside of Egypt. Its one of the top destinations in London.

Слайд № 12

Vatican Museums

Слайд № 13

Founded by Pope Julius II in the 6th century, the Vatican Museums inside the Vatican City in Rome are among the best museums in the world. The museums are most famous for the spiral staircase, the Raphael Rooms and the exquisitely decorated Sistine Chapel. Under the patronage of Pope Julius II, Michelangelo painted the chapel ceiling between 1508 and 1512. Today the ceiling, and especially The Last Judgment, are widely believed to be Michelangelo’s crowning achievements in painting.

Слайд № 14

Egyptian Museum

Слайд № 15

Home to at least 120,000 items of ancient Egyptian antiquities, the Egyptian Museum in Cairo is one of the world’s best museums. There are two main floors of the museum, the ground floor and the first floor. On the ground floor there is an extensive collection of papyrus and coins used in by the ancient Egyptians. On the first floor there are artifacts from the final two dynasties of Ancient Egypt and also many artifacts taken from the Valley of the Kings. Highlights include the objects from the Tomb of Tutankhamen and the Royal Mummy Room containing 27 royal mummies from pharaonic times.

Слайд № 16

Louvre

Слайд № 17

The Louvre in Paris is one of the world’s largest and most visited art museums in the world. The museum opened in 1793 and is housed in the Louvre Palace, a former royal palace. The famous glass pyramid which in the main courtyard of the Louvre Palace was added in 1989 and serves as the main entrance to the museum. Its exhibits come from such diverse origins as ancient Egypt, classical Greece and Rome, medieval Europe and Napoleonic France. Its most famous exhibit, of course, is Leonardo da Vinci’s painting of the Mona Lisa, generally to be found surrounded by hordes of camera-flashing tourists.

Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

PAST PERFECT SIMPLE VERSUS PAST PERFECT CONTINUOUS

Слайд № 2

PAST PERFECT FORM: had+Ved/V3 USE: one action happened before the other TIME EXPRESSIONS: Yesterday by ___ o’clock Before some time in the past

Слайд № 3

She had left when he arrived. had left arrived Past Perfect Past Simple Now

Слайд № 4

Concept questions Are we talking about the past? How many actions are there in the past? Did both actions happen at the same time? Did one action happen before the other? Which action happened first?

Слайд № 5

PAST PERFECT CONTINUOUS FORM: had+been+Ving USE: 1) duration of an activity up to a past point in time 2) result of an activity at a past point in time TIME EXPRESSIONS: Yesterday since _______ For some time in the past

Слайд № 6

They had been swimming in the water for two hours when they were rescued Swimming for two hours NOW were rescued

Слайд № 7

Concept questions How long were they swimming in the water? Did they stop swimming when they were rescued?

Слайд № 8

I opened the window and saw the streets were wet. It had been raining. evident result NOW wet streets opened window activity stops raining

Слайд № 9

Concept questions Was it raining when I opened the door? Did it stop raining a short time before this? How did I know?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Цикл містить 6 послідовних інтегрованих уроків з англійської мови та зарубіжної культури з теми "Світ мистецтва" у 10 класі до підручника Карп'юк О.Д. з повним мультимедійним супроводом
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    213
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    VZ966050
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти