частина 2 Тренінг для педагогів "Успішна людина - це я"

Опис документу:
Мета: формування внутрішньої позиції успішного педагога у молодих фахівців. розширення зони особистої упевненості педагогів., прийняття своїх сильних сторін, сприяючих ефективній взаємодії з оточенням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тренінг особистісного зростання для молодих фахівців

"Успішна людина - це я"

Хід тренінгу

1. Повторення правил групи

2. Вітання

-Вдома вам потрібно було виготовити візитки, де вказати своє тренінгове ім’я. Розкажіть про своє ім’я так, щоб учасники тренінгу могли його запам’ятати.

Питання:

* що взнали нового про учасників тренінгу;

* що запам'яталося;

* як себе зараз почуваєте.

-Сьогодні ми зібралися з вами, щоб і далі краще взнати себе, розкрити свої сильні сторони, навчатись досягати успіху в житті та доводити до кінця важкі справи.

3. Вправа «Точка опори»

Обладнання: листи паперу, ручки.

Людина повинна вміти самостійно підтримувати свою мотивацію на належному рівні та спонукати себе до діяльності. Велике значення має вміння схвалювати самого себе, визнавати результати власної діяльності.

- В ситуаціях, в яких добилися успіху, ми почуваємо себе упевнено. А що для вас це означає? (обговорити) Напишіть, що вам для цього необхідно.

- Ми звикли вважати, що робота над собою і самовдосконалення припускають тільки аналіз помилок і боротьбу зі своїми слабкостями. Проте є ще одна важлива сторона роботи над собою, вона полягає у виявленні в собі друга і помічника. У кожного з нас є свої сильні сторони, але виявити їх буває нелегко. Деякі люди навіть вважають, що не мають ніяких якостей, які могли б послужити для них внутрішньою точкою опори.

Хочу звернути вашу увагу, що "сильні сторони" - це не позитивні риси вдачі або гідності.

- Зараз кожен учасник тренінгу впродовж 3-4 хвилин повинен подумати і розповісти про свої "сильні сторони", про те, що дає йому почуття внутрішньої упевненості, що є точкою опори в різних життєвих ситуаціях.

Питання:

* які були відчуття під час виконання вправи;

* що було загального у висловлюваннях учасників.

5. Вправа «Ти молодець тому, що…»

-Розділіться на пари. Одному з вас потрібно сказати 3 фрази, що починаються словами: «Мене не люблять за те, що…» Ваш партнер повинен на кожну з них відповісти фразою: «Усе одно ,ти молодець, тому що…». Потім потрібно помінятися ролями й повторити вправу.

Питання:

*що відчули під час виконання вправи?

*чи всі могли відреагувати на слова партнера?

*чи сподобалось саме так підтримувати людину?

*що ви відчули, коли вас підтримували?

6. Вправа «Відпускання каміння»

-Сідайте зручно. Розслабтеся. Уявіть собі, що ви стоїте у гірській річці з дуже швидкою течією. Щоб вас не відніс стрімкий потік, ви тримаєтеся за великий камінь- схопіть його і напружтеся. Слухайте притчу, намагаючись утриматися за каміння.

Притча.

Один із героїв «Ілюзій» Ричарда Баха розповідає притчу про підводних жителів.

На дні річки з дуже швидкою течією жили істоти, схожі на людей, тільки вони могли дихати під водою. Усе своє життя вони проводили там, чіпляючись за велике каміння, що лежало на дні.

Так, стримуючись від швидкої течії, вони народжувались, їли, кохали та помирали. Вважалося, що той, хто відпустить камінь, обов’язково загине, його понесе стрімкий потік води. Та все ж таки один із них відпустив свій камінь, але не загинув, а поплив за течією. Йому зустрілись інші, такі ж поселення, в яких люди проводили своє життя так, як у його рідному поселенні. Вони дивувалися: «Дивіться! Він літає! Це надлюдина!»

На це «надлюдина» відповідала: «Це не так, я така ж людина, як і ви. Просто відпустіть ваші каменюки, й ми полетимо разом.» Але ніхто не відважився зробити так, як він…

Ваш камінь- це ваш страх. Відпустіть його. Відчуйте легкість і пориньте в небеса. (Всі відпускають свої камені, напруження спадає)

Питання:

*що дає вам ця вправа?

*як ви почуваєтесь?

7. Вправа "Без зайвої скромності"

Обладнання: листи паперу, фломастери.

- Коли ми говоримо про себе добре, це здорово допомагає нам досягати успіху, переживати складні ситуації і доводити до кінця важкі справи.

- Подумайте зараз про три речі, яким ви хотіли б навчитися або хотіли б виконувати їх краще, ніж зараз. Вибравши ці три речі, уявіть собі, що ви вже умієте їх робити. Сформулюйте це в ствердній формі. Наприклад: "Я дуже добре плаваю", "Я пишу цікаві статті". Візьміть аркуш паперу і запишіть ці фрази великими буквами, зробіть рамку.

Покажіть свій плакат усім учасникам, розкажіть, що на ньому написано.

Візьміть ці плакати додому, чим частіше ви дивитиметеся на них, тим легше буде домагатися того, щоб ці слова стали правдою.

8. Рефлексія

-Які знання ви здобули сьогодні?

-Як ці знання використаєте у своєму подальшому житті?

9. Прощання

- Давайте попрощаємося. Встаньте усе в круг, обніміться руками.

- Виберіть одне з достоїнств, яке ви сьогодні відкрили в собі. Зверніть увагу, як це відчувається в усьому тілі, відчуйте цей стан. Відзначте як воно посилюється, запам'ятайте ці відчуття. Подивіться, один на одного, відчуйте підтримку, свою внутрішню силу і будь-якої хвилини, коли це буде необхідно, ви відчуєте цей стан знову.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!