Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток читання у дошкільному віці. Посібники серії «Розглядай та пізнавай»
»
Взяти участь Всі події

Бриколаж - новітня методика в освіті

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Інноваційні технології навчання

Для кого: Дорослі

15.10.2021

106

7

0

Опис документу:

Бриколаж в освіті — це використання будь-яких предметів, крім того, що створено спеціально з метою навчання (посiбники, пiдручники, iнше навчальне обладнання).
Такий пiдхiд розвиває дивергентне мислення (мислення, пов’язане з вирiшенням завдань, що мають багато нестандартних оригінальних рішень), коли один i той самий предмет можна використовувати зовсiм по-iншому.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю, пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна людина, що відстала від свого час...
Слайд № 1

Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю, пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна людина, що відстала від свого часу… А. Дістервег Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation.ru/powerpoint-templates.html Бесплатно и без регистрации.

Бриколаж – новітня методика Бриколаж (від французької – майструвати) передбачає творчу роботу з певними інструментами та ресурсами.
Слайд № 2

Бриколаж – новітня методика Бриколаж (від французької – майструвати) передбачає творчу роботу з певними інструментами та ресурсами.

Бриколаж – це створення нових сенсiв, перетворення значень уже існуючих об’єктів, символів у неочікувано нові. Це нестандартні переробки, це поруше...
Слайд № 3

Бриколаж – це створення нових сенсiв, перетворення значень уже існуючих об’єктів, символів у неочікувано нові. Це нестандартні переробки, це порушення всіх канонів і правил. Це стихія.

Основа технології - повторне використання об’єктів (брати те, що під рукою, і використовувати в іншій якостi). Бриколаж успiшно застосовується у ба...
Слайд № 4

Основа технології - повторне використання об’єктів (брати те, що під рукою, і використовувати в іншій якостi). Бриколаж успiшно застосовується у багатьох сферах дiяльностi людини: мистецтво, ландшафтний дизайн, кулiнарiя, освiта тощо.

Бриколаж в освіті — це використання будь-яких предметів, крім того, що створено спеціально з метою навчання (посiбники, пiдручники, iнше навчальне ...
Слайд № 5

Бриколаж в освіті — це використання будь-яких предметів, крім того, що створено спеціально з метою навчання (посiбники, пiдручники, iнше навчальне обладнання). Такий пiдхiд розвиває дивергентне мислення (мислення, пов’язане з вирiшенням завдань, що мають багато нестандартних оригінальних рішень), коли один i той самий предмет можна використовувати зовсiм по-iншому.

Кажуть, що письменники, якщо відчувають творчу кризу, намагаються прив’язати до теми твору перший-ліпший побутовий предмет. І це справдi приносить ...
Слайд № 6

Кажуть, що письменники, якщо відчувають творчу кризу, намагаються прив’язати до теми твору перший-ліпший побутовий предмет. І це справдi приносить нові ідеї. Тож, не дивно, що звичне навчальне обладнання значно менше розбурхує уяву дитини, ніж реальний предмет «з іншої території».

Чорна скринька У чорній скриньці предмет, що походять від давнього кореня. З’явилося це слово в давньоіндійській мові, звучало приблизно як «шаккар...
Слайд № 7

Чорна скринька У чорній скриньці предмет, що походять від давнього кореня. З’явилося це слово в давньоіндійській мові, звучало приблизно як «шаккара» й означало «пісок». Згодом воно потрапило до Персії, потім до Австралії, звідти до Італії. Потім було запозичене німцями. Від них слово потрапило до поляків, а вже в них запозичили його ми, українці. Що ж у чорній скриньці? Який розділ науки вивчає походження слів?

Правила етикету Як слід себе поводити за столом Сформулюйте у вигляді односкладних речень зауваження, які діти чули найчастіше, коли сиділи за стол...
Слайд № 8

Правила етикету Як слід себе поводити за столом Сформулюйте у вигляді односкладних речень зауваження, які діти чули найчастіше, коли сиділи за столом. Тож пригадаємо з вами основні правила поведінки за столом.

Як слід себе поводити за столом 1.Коли їси, сиди прямо. 2.Не клади лікті на стіл, не гойдайся на стільцях, не смикай скатертини. 3.Ніколи не бери н...
Слайд № 9

Як слід себе поводити за столом 1.Коли їси, сиди прямо. 2.Не клади лікті на стіл, не гойдайся на стільцях, не смикай скатертини. 3.Ніколи не бери ножа в рот, бо можеш поранити язика та губи. 4.Котлети, тюфтельки, рибу, варені овочі ніколи не ріж ножем. 5.Своєю виделкою, ложкою, ножем не бери їжу зі спільних тарілок, мисок, ваз. 6.Не плямкай губами, не брязкай ложкою, не сьорбай суп так, щоб усі за столом чули. 7.Їж спокійно, неквапливо пережовуй їжу. Дайте характеристику реченням: односкладні вони чи двоскладні, прості чи складні. Визначте вид односкладних речень. Сформулюйте правило «Написання не з дієсловами». Який розділ науки вивчає речення?

Гра «Лінгвістичний м’яч Учні кидають одне одному м’яку іграшку, називаючи при цьому слова, які пишуться з апострофом. Наприклад: риб’ячий, в’юн, мі...
Слайд № 10

Гра «Лінгвістичний м’яч Учні кидають одне одному м’яку іграшку, називаючи при цьому слова, які пишуться з апострофом. Наприклад: риб’ячий, в’юн, міжгір’я, від’ємний, Лук’ян, сузір’я, дит’ясла, роз’яснення, під’їхати, бур’ян, пам’ятник, м’язи, солов’їний, ін’єкція, ад’ютант, В’єтнам. Учень, який зловив іграшку, але не назвав слово, виходить з гри. Урешті-решт залишається один переможець. Який розділ науки вивчає написання слів з апострофом?

Оголошення Прочитайте уважно цi 10 слiв: квітка собака сонце цукерка парта мистецтво лампа вiкно машина вогонь. Виберiть з них три, якi вам найбiль...
Слайд № 11

Оголошення Прочитайте уважно цi 10 слiв: квітка собака сонце цукерка парта мистецтво лампа вiкно машина вогонь. Виберiть з них три, якi вам найбiльше до вподоби. Увага! Завдання: придумайте оголошення, використовуючи обранi три слова й метод бриколажу. 😉

Оголошення Дорогі діти!!! Гурток театрального мистецтва запрошує вас на навчання. З нами ви матимете чудову нагоду подорожувати машиною часу, позна...
Слайд № 12

Оголошення Дорогі діти!!! Гурток театрального мистецтва запрошує вас на навчання. З нами ви матимете чудову нагоду подорожувати машиною часу, познайомитесь з цікавими особистостями. З нами відчинете вікно в нове й незвідане! Чекаємо на вас в актовій залі 31 березня о 15 годині.

Гра – казка «5 предметів» На уроках української мови і літератури в 5,6 класах ми складаємо казки. Сьогодні я пропоную вам скласти новорічну казку,...
Слайд № 13

Гра – казка «5 предметів» На уроках української мови і літератури в 5,6 класах ми складаємо казки. Сьогодні я пропоную вам скласти новорічну казку, використовуючи 5 предметів.3 предмети знаходяться в нашій кімнаті. Наприклад, світильник, вазон і шибка. 2 предмети ви витягнете з чарівної новорічної торбини. У тексті повинні бути звертання, вставні слова.

Твір-роздум на тему “Подобається – не подобається” 1. Яка реклама вам подобається більше? 2. Здалася вона вам цікавішою? 3. Що в ній приваблює? 4. ...
Слайд № 14

Твір-роздум на тему “Подобається – не подобається” 1. Яка реклама вам подобається більше? 2. Здалася вона вам цікавішою? 3. Що в ній приваблює? 4. Які почуття, емоції викликає візуальне джерело особисто у вас?

Дякую за співпрацю!!! Здоров’я й весняного настрою всім!!!
Слайд № 15

Дякую за співпрацю!!! Здоров’я й весняного настрою всім!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.