Блочно-тематичне планування на тему "Безпека дитини" (третій тиждень березня)

Опис документу:
Блочно-тематичне планування на третій тиждень березня 2020 року на тему: "Дитина серед людей", яка розкриває підтеми на кожен день: я сам, я загубився, незнайомці і дитина, дитина в дитячому салочку тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Режимні моменти

Форми та зміст роботи

з дітьми

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Вечірні години

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

16 березня Понеділок

Провести бесіду з дітьми на тему «Будинок – наша фортеця» з метою повідомити дітям про правила безпечної поведінки в домі. Розповісти, що будинок дуже складно влаштований, що в ньому є і гаряча вода, і холодна, є опалення тощо.

Дид. гра: «Мікрофон» - розвиток мовлення та актуалізація знань дітей, коли в яких ситуаціях діти залишаються самі вдома.

Інд.роб. з Яною та Настею – удосконалити вміння розпізнавати по ілюстраціях місто та село.

Доручити Кароліні повитирати пил на поличках в осередку природи.

Сюж.-рол. гра: «Бібліотека» - провести бесіду з дітьми про те, що називають бібліотекою, що в нас в групі також є маленька бібліотека, розповісти хто працює в бібліотеці та які в них обов’язки.

Ранкова гімнастика

Рухл.ігри: «У ведмедя у бору» - удосконалення бігу в різних напрямках, «Каруселі» - біг та ходьба по колу в різному темпі.

Розвиток культурно-гігєнічних навичок під час сніданку: сидимо правильно на стільчику.

1.Дитина в соціумі

Тема: Мій будинок – моя домівка (правила безпеки вдома)

Мета: формувати уявлення дітей про елементарні основи безпечної поведінки в побуті; вправляти у вживанні слів-ознак, слів-дій, в умінні розрізняти безпечні дії від небезпечних, розвивати дбайливе ставлення до себе, свого життя та здоровя, виховувати слухняність та повагу до дорослих.

2.Фізична культура

За планом інструктора з фізкультури

Провести бесіду про ляльку Марійку, яка залишилася сама вдома. Розповісти дітям, що батьки не повинні їх залишати, бо вони ще маленькі, але якщо є крайній випадок, то діти повинні знати, що можна робити, а що не можна.

Дид.гра: «Можна\неможна» - закріпити знання дітей про правила поводження на дорозі.

Інд.роб.з Іллею Б та Максимом Б.- розвиток мовлення за рахунок логопедичних вправ.

Сюж.-рол. гра: «Бібліотека» - продовжити вчити дітей злагодженій грі, вчити дітей будувати шлях до бібліотеки, правильно переходити дорогу.

Праця: запропонувати дітям посортувати іграшки у павільйоні та поскладати на полички.

Худ.слово: відгадування загадок про автомобілі.

Рухл.ігри: «Літачки» - удосконалення бігу та ходьби, «Кинь далі» - удосконалити вміння метати горизонтально м’яч.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Спостереження за нашою групою. Чи багато у нас в групі діток? Хто ще є в групі? Чи залишаєтеся ви одні в групі? Розповісти, що в такому віці діток самих залишати не можна, адже у приміщенні є багато небезпек.

Дид.гра «Закінчи віршик» - розвиток мовлення, вчити логічно закінчувати строфу.

Інд.роб.з Святославом та Сашею – удосконалювати мовленнєві навички за рахунок логоритмічних вправ.

Сюж.-рол.гра: «Бібліотека» - удосконалення знань про те, де живуть книжки, книжки також живуть у домі.

Праця: запропонувати дітям допомогти вихователю поскладати іграшки на килимкові.

Рухл.ігри: «По рівненькій доріжці» - удосконалювати вміння ходити по обмеженій площині, «Каруселі» - удосконалювати ходьбу та біг у різному темпі по колу.

Правила вуличного руху

Повторити з дітьми правила поводження на проїжджій частині. Закріпити знання про світлофор та зебру.

17 березня Вівторок

Бесіда з дітьми «З незнайомими людьми – обережний будь завжди». Розповісти, що діток в садочок приводять і забирають із нього рідні люди: мами, бабусі, дідусі тощо. Це все – рідні нам та знайомі люди. А які ще бувають люди? Правильно – незнайомі нам люди.

Дид.гра: «Як кого звати» - вправляти дітей у запам’ятовуванні імен своїх рідних.

Інд.роб. з Кірілом та Сашею Щ. – пригадати, що дітки повинні робити, коли залишаються самі вдома?

Сюж.-рол.гра: «Поліція» - бесіда про тих людей, які нас охороняють, закріплювати знання про професію полісмена.

Доручити Яні К. повитирати листочки на спатіфіліумі.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «Скаче-скаче колобок» - удосконалювати стрибки на обох ногах, «Горобці і кіт» - біг врозтіч.

1.Музичний калейдоскоп

За планом музичного керівника

2.Дитина в сенсорно-пізнавальному середовищі

Тема:Ми усі – маленькі люди

Мета: вчити дітей ділити людей на своїх та чужих за допомогою фотографій всіх тих, хто відноситься до нашої групи: дітки, вихователі, няня, закріплювати знання про правила поведінки з чужими людьми, вправляти у рахуванні до 3, вміти групувати предмети за кількістю, виховувати почуття самозахисту та вчити просити допомогу.

Бесіда про те, що небезпека може чекати на нас навіть на вулиці – незнайомець може підійти до нас і заговорити, або попросити допомоги, запропонувати покататися на машині, подивитися кіно тощо. Як ви вчините в даній ситуації? Пояснити, що дорослі повинні просити допомоги у дорослих і що з незнайомцями говорити неможна взагалі.

Дид.гра: «Дзвінок по телефону» - вправляти дітей у правильній розмові по телефону.

Інд.роб. з Кароліною та Златою – удосконалити знання про природні стихійні лиха.

Сюж.-рол.гра: «Поліція» - удосконалювати знання про професію полісцема, його обов’язки, вправляти дітей у злагодженій грі.

Праця: запропонувати дітям позамітати попід бордюрами.

Худ.слово: бесіда про казку «Колобок» - чому з Колобком трапилася біда? Що він зробив не так? Чи правильно він вчиняв, що розмовляв з незнайомцями і довірився лисиці?

Рухл.ігри: «Хто швидше добіжить» - удосконалення бігу, «У ведмеді у бору»: удосконалення навичок бігу та ходьби.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Аплікація:

Тема: Мій будинок – моя фортеця

Мета: викликати у дітей емоційний відгук, бажання вдосконалювати свої вміння та творчу роботу, вчити наклеювати готові форми (прямокутник, трикутник різної форми), розвивати інтерес до виконання роботи, виховувати бажання наполегливо виконувати аплікацію.

Продовжити бесіду про безпечне перебування на вулиці поряд з чужими людьми, з метою закріплення знань про правила поводження з незнайомими людьми.

Рухливі ігри за бажанням дітей.

Самостійна діяльність дітей за бажанням.

18 березня Середа

Спостереження за дітками, які приходять вранці. Хто їх приводить? Зробити зауваження хлопчику із старшої групи, який біля хвірточки втік від мами і побіг у свою групу без неї. Чи правильно вчинив той хлопчик? Чому? Пояснити, які можуть бути наслідки від такої поведінки.

Дид.гра: «Коли це буває» - удосконалити знання про різні ситуації, які можуть трапитися з людиною.

Інд.роб. з Святославом та Софією Є. – пригадати, що потрібно робити, коли на вас може напасти собака.

Сюж.-рол. гра «Сімя їде в автобусі» - закріпити правила поведінки в громадському транспорті, що можна, а що не можна робити в салоні автобуса.

Доручити Іллі С. полити дендрофіл та повитирати на ньому листочки.

Ранкова гімнастика

Рухл.ігри: «Вийшла дівчинка із двору» - імітація рухів за послідовністю слів, «Хто прийшов» - удосконалення швидко реагувати на слова-сигнали.

1.Мовлення дитини

Тема: Я загубився

Мета: вчити дітей адекватно реагувати на різні ситуації, в тому числі і коли дитина загубилася на вулиці чи в магазині, заучувати кілька фраз, які допоможуть дитині звернутися до незнайомця за допомогою або до полісмена, поповнити словник словами: допоможіть будь ласка, я загубився, відведіть мене в поліцію, виховувати в дітях почуття впевненості в собі та зібраність.

2.Фізкультура

За планом інструктора з фізкультури

Цільова прогулянка до саду. Чи багато там росте дерев? Великий у нас садок чи маленький? А як називається великий сад, де росте багато різних дерев? – Правильно, парк, ліс. Що потрібно знати, аби не загубитися в лісі? Розповісти дітям про правила поведінки в лісі та парку.

Дид.гра: «Правильно-неправильно» - удосконалити знання розрізняти ситуації, в яких небезпечно знаходитися.

Інд.роб. з Яною та Матвієм – удосконалити вміння рахувати до 3.

Сюж.-рол. гра: «Сімя їде в автобусі» - продовжувати вивчати правила поведінки в салоні автобуса, поповнювати сюжет власними пропозиціями, наприклад – створюємо аварію.

Праця: запропонувати дітям разом з вихователем насипати зерняток у годівничку для птахів.

Худ. Слово: прочитати дітям вірш К.Перелісної «Не загублюся».

Рухл.ігри: «Поспішай» - удосконалення швидкості руху, «З купини на купину» - удосконалити стрибки на одній нозі.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Спостереження за кицькою та кошенятами. Погляньте, кошенята ні на крок не відходять від мами-киці, щоб не загубитися. Отак і дітки повинні в незнайомих місцях триматися завжди за руку мами чи тата.

Дид.Гра: «Кому що потрібно для роботи» - узгоджувати предметні картинки.

Інд.роб. з Ярославом та Златою – пригадати, що ми повинні відповідати незнайомцям, які нам пропонують цекерку.

Праця: доручити дітям підпушити зимовий город.

Сюж.-рол.гра: «Сімя їде в автобусі» - продовжувати розігрувати сюжет, вчити дітей обмінюватися ролями.

Рухл.ігри: «Хоровод» - удосконалення руху по колу, «Сонце і дощ» - вправляти дітей в умінні бігати врозтіч.

Пожежна безпека

Поговорити з дітьми про те, що інколи при необережності в домі чи деінде може трапитися пожежа. Завчити з дітьми номер 101.

19 березня Четвер

Провести з дітьми ігрову вправу-етюд «Хлопчик-забіяка». Хто такий забіяка? Розповісти дітям, хто це такий з метою формування у них позитивних рис характеру та добрих стосунків з однолітками.

Дид.гра: «Розкажи про себе» - вчити дітей розповідати про себе та описувати себе.

Інд.роб. з Ізабеллою та Маринкою – розвивати вміння узгоджувати числа з кількістю предметів.

Сюж.-рол.гра: «Дитячий садок» - спостереження за іграми дітей інших груп, бесіда про те, що в дитячому садочку є правила поведінки.

Доручити Кароліні погодувати рибок в куточку природи.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «У лісочку на горбочку» - удосконалювати навички ходьби по колу, «Прокоти м’яч» - удосконалювати вміння прокочувати м’яч.

Удосконалити культурно-гігієнічні навички: правильно миємо ручки.

1.Музичний калейдоскоп

За планом музичного керівника.

2.Дитина в природному довкіллі

Тема: Осередок природи в дитсадку

Мета: формувати елементарні уявлення про найближче – живих мешканців осередку природи; вчити правильно та обережно поводитися в куточку природи, адже там є скляний акваріум, корм, які можуть нашкодити при неправильному поводженні, продовжувати знайомити дітей з правилами догляду за акваріумом, равликами, поглиблювати знання щодо облаштування осередку природи, закріплювати знання щодо зовнішнього вигляду живих істот і нашому осередку природи, розвивати інтерес до спостереження за тваринами, виховувати доброзичливе та бережливе ставлення до природи та мешканців нашого осередку природи, бажання їх оберігати та піклуватися, внести слова в активний словник: гупі, корм, равлики, годування.

Спостереження за приміщенням нашого дитсадка. Як він називається? Які є правила поведінки в дитсадку? Як неможна себе поводити в садочку? Чому? Наголосити на тому, що тут немає батьків, але тут є люди, які оберігають дітей, піклуються про них та переживають, вчать і доглядають.

Дид.гра: «Добре-погано» - вправляти дітей в умінні розпізнавати добрі і погані вчинки, описувати та давати їм оцінку.

Інд.роб. з Ярославою та Златою – удосконалювати вміння правильно відповідати незнайомцям.

Сюж-рол. гра: «Дитсадок» - ініціювати дітей добирати нові ролі, імітуючи дорослих, працівників садочка, виховувати основи безпечної поведінки.

Худ.слово: прочитати вірш Л.Яковенка:

Цуценя і цапеня

Бігли полем навмання,

Бігли, бігли – заблукали.

Цілий день ми їх шукали.

Праця: запропонувати дітям позбирати суху травичку на клумбі.

Рухл.ігри: «Діти біля клумби» - вдосконалювати вміння ходьби на бігу, «Влуч у серединку» - вдосконалювати вміння метати торбинку.

Сон.Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Провести бесіду про іграшки. Які бувають іграшки, з якого матеріалу? Чим небезпечні поламані іграшки? Пояснити, що поламані іграшки потрібно лагодити, а ті, які неможна полагодити потрібно викидати.

Дид.гра: «Нагодуй ляльку» - розширювати знання дітей про продукти харчування та правила їх вживання.

Інд.роб. з Софією Ш. та Вікою – удосконалювати вміння чітко розповідати віршик.

Праця: запропонувати дітям поскладати іграшки на килимку.

Сюж.-рол.гра: «Дитячий садок» - поглибити знання дітей про працівників садочку, про поведінку в садочку та правила безпеки, які потрібно дотримуватися.

Рухл.ігри: «Не наступи» - вдосконалювати ходьбу, «Соц і дощ» - вчити дітей ходити та бігати врозтіч.

Театральна мозаїка

«Звіриний дитсадок» - запропонувати дітям поімпровізувати з пальчиковим театром на тему, як потрібно безпечно поводитися в садочку.

20 березня П’ятниця

Провести бесіду на тему «Моя улюблена казка» з метою активізувати знання дітей про казки. Яка ваша улюблена казка? Чому саме ця казка? Розповісти, що народ здавна придумував казки, аби убезпечити своїх дітей від небезпек.

Дид.гра: «З якої казки» - пригадати, яких казках є той чи інший герой, удосконалювати мовлення.

Інд. роб.з Іллею та Настею – вправляти в узгодженні іменників з прикметниками.

Доручити Софії Ш. оросити листя кімнатних рослин в осередку природи.

Сюж.-рол. гра: «Дитсадок» - бесіда про те, що в садочку працює багато людей, у яких є своя робота і обов’язки.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «Зайчик сірий» - удосконалювати наслідування дій у віршикові, «Каруселі» - удосконалення руху по колу в різному темпі.

Продовжувати формувати вміння правильно тримати ложку під час сніданку.

  1. Літературна скринька

Тема: Казка навчить, як безпечно жить

Мета: вчити дітей доброзичливо реагувати на народні казки, вчити взаємоповязувати ситуації казок із справжнім життям, продовжувати формувати правила поведінки в різних ситуаціях на прикладі казок, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я та життя, словник: незнайомці, чужий, обережно.

2.Малювання

Тема: колобок котиться по доріжці

Мета: вправляти дітей у малювання фарбами круглих форм методом намотування, використовуючи три кольори у своєму малюнку, вчити раціонально використовувати робочу поверхню та симетрично розміщувати малюнок на аркуші, виховувати самостійність та старанність.

Спостереження за декорацією на майданчику до казки «Зайчикова хатка» з метою закріпити знання про те, що не можна пускати до свого дому незнайомців, адже може трапитися біда.

Дид.гра: «Можна-неможна» - удосконалити знання про отруйні та їстівні гриби.

Інд.роб.з Ярославою та Святославом – пригадати, які це отруйні рослини та ягоди.

Сюж.-рол.гра «Дитсадок» - продовжувати вчити дітей вправляти у імітуванні дій дорослих, формувати вміння обмінюватися ролями.

Праця: запропонувати дітям перебрати іграшки та повикидати у смітник зламані машинки.

Худ.слово: прочитати дітям казку Червона Шапочка та обговорити її.

Рухл.ігри: «Зупинися біля квітки» - вчити орієнтуватися в просторі, «Не наступи» - вдосконалювання навичок ходьби.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Моделювати з дітьми різні ситуації задля закріплення правил поведінки в них. «Ти потрапив у складну ситуацію», «До тебе заговорив незнайомець», «Ти ненадовго залишився сам удома», «Постукали у двері…».

Дид.гра: «Що ти скажеш» - закріпити знання дітей фраз, які потрібно використовувати з незнайомими людьми.

Інд. роб. з Максимом та Іллею – логоритмічні вправи для удосконалення мовлення.

Праця: запропонувати дітям поремонтувати разом з вихователем ляльок із лялькового театру.

Сюж.-рол. гра: «Дитсадок» - продовжувати знайомити дітей з професіями дорослих, обігрувати різні ситуації із садочка у грі.

Рухл.ігри: «Підкинь м’яч вище» - удосконалювати вміння підкидати м’яч, «У ведмедя у бору» - удосконалювати вміння бігати врозтіч.

Привчаємо працювати

Запропонувати дітям поприбирати в осередку книги, посортувати казочки народні і літературні.

Самостійна діяльність за бажанням дітей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!