Блочно-тематичне планування на тему "Безпека дитини" (пятий тиждень березня)

Опис документу:
Блочно-календарне планування для закладу дошкільної освіти на тему: "Дитина і здоров'я" на пятий тиждень 2020 навчального року, яка розкриває підтеми на кожен день: лікарські рослини, моє здоров'я тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Режимні моменти

Форми та зміст роботи з дітьми

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вічір

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечір

30 березня понеділок

Провести спостереження за одягом дітей. Пояснити, що одяг повинен відповідати сезону і погоді. Пригадати, в якому одязі діти гуляли влітку і в якому взимку.

Дид.гра «Одягни ляльку на прогулянку» - запропонувати дітям одягнути ляльку по погоді, закріпити назви предметів одягу.

Інд.роб. з Яною та Златою – удосконалити мовлення шиплячих звуків шляхом вимовляння чистомовок.

Сюж.-рол.гра: «Лікарня» - розширити знання дітей про професію лікаря та медсестри, бесіда про те, що самотужки лікуватися небезпечно для життя.

Доручити Кароліні та Іллі поприбирати в осередку природи.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «Підбіжи до прапорця» - удосконалювати біг за сигналом, «Хоровод» - удосконалювати рух по колу в різних напрямках.

Удосконалювати культурно-гігієнічні навички: правильно тримаємо ложку.

1.Дитина в соціумі

Тема: Подорож до країни здорових зубів

Мета: дати уявлення дітям про продукти, що є корисними для зубів, і про ті, які є шкідливими та спричиняють різні захворювання зубів, формувати уявлення та навички про правильний догляд за зубами, поповнювати словник словами: зубна паста, зубна щітка, зубна нитка, зубний порошок, виховувати бажання берегти своє здоров’я.

2.Фізична культура

За планом інструктора з фізкультури

Пошуково-дослідницька діяльність. Дослід «Наша шкіра». Пропонуємо дітям простягнути руки вперед і сказати, що діти відчувають. Тепло чи холодно? Дощ на вулиці, чи вітер, чи сніг? Пригадайте, що ви відчували, коли ненароком впали і розбили коліно чи коли вас подряпала за руку кішка? Пояснити, що коли трапилася така ситуація, потрібно обов’язково обробити рану. Екскурсія до кабінету медсестри.

Дид.гра: «Що корисно, а що шкідливо» - вчити дітей визначати, які дії корисні для організму, а які шкідливі.

Інд.роб. з Мариною та Вікою – «Які ти знаєш ліки» - виявити знання дітей про ліки, яким потрібно обробляти рану.

Сюж.-рол. гра «Лікарня» - продовжувати удосконалювати знання дітей про професію лікаря, розповісти, що лікарі бувають різні: стоматологи, терапевти, педіатри, хірурги тощо, і вони лікують різні органи. Удосконалити вміння обмінюватися ролями.

Праця: запропонувати дітям викинути поламані іграшки в павільйоні аби не поранитися ними.

Худ.слово: читання вірша про здоров’я «Полікували» Г.Джемули: Ліна вдарила коліно,

Лікувать ми стали Ліну,

А тепер в зеленці Ліна

Всі – від лоба до коліна.

Рухл.ігри: «Кошенята й мишенята» - удосконалити вміння бігати врозтіч, «Брудне порося» - удосконалювати вміння повторювати рухи за дорослим.

Сон. Посуступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Провести бесіду про пігулки та вітаміни з метою закріпити знання дітей про ліки і про те, що ліки – це не іграшки, що багато хвороб можна лікувати за їх допомогою, але тільки тоді, коли їх припише лікар. Наголосити на тому, що ліки можуть бути небезпечними, якщо неправильно їх приймати.

Дид.гра: «Гігієна» - забезпечити умови для здійснення гігієнічного виховання дітей в умовах садочка та родини.

Інд.роб. з Сонею К. та Ярославою – пригадати правила поводження з побутовими приладами.

Праця: доручити дітям поскладати іграшки в ігровому модулі «Лікарня».

Сюж.-рол. гра: «Лікарня» - пригадати, що таке аптека і чим вона відрізняється від лікарні. Розіграти сюжет: лікар приписав хворому ліки і тепер їх треба купити в аптеці. Удосоналювати знання про професію аптекаря.

Рухл.ігри: «Сонечко» - вправляти дітей у ходьбі по зменшеній опорі, розвивати рівновагу та спритність, «Пташенята і кіт» - удосконалювати біг у різних напрямках.

Правила вуличного руху

Моделювання ситуацій на естакаді, повторити, які діти пам’ятають дорожні знаки. Розмітку на дорозі.

Самостійні ігри за бажанням дітей.

31 березня вівторок

Запропонувати дітям розгляд ілюстрацій з різними ліками, та розповісти дітям про те, що багато ліків роблять із лікарських рослин. Лікарські рослини – це рослини з цілющими властивостями, які допомагають людям і тваринам швидше одужувати від хвороб.

Дид.гра: «Відгадай за описом» - вправляти дітей відгадувати лікарські рослини за описом їх зовнішнього вигляду.

Інд.роб. з Аріною та Святославом – пригадати правила поведінки з газовими приладами.

Сюж.-рол.гра: «Аптека» - бесіда про те, що ліки виробляють на аптечних заводах із лікарських рослин, удосконалити знання про виробництво ліків та шлях їх потрапляння на полиці аптеки.

Пальчикова гімнастика «Бджілка» - повторення рухів кистю руки та пальцями відповідно до змісту художнього твору, рухл.гра «Бджілки» - удосконалювати вміння підлазити під шнур і бігати врозтіч.

Удосконалювати культурно-гігієнічні знання: навіщо мити руки так часто.

1.Музичний калейдоскоп

За планом музичного керівника

2.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: Цілющі рослини

Мета: закріпити і поповнювати знання дітей про лікарські рослини, вчити рахувати в межах 3 та співвідносити число з кількістю предметів у групі предметів, розкривати значення рослин для людини, вчити уважно слухати вихователя та виконувати завдання за його вказівками, розвивати у дітей допитливість та бажання виконувати завдання по сенсориці, виховувати бажання доглядати за рослинами та оберігати їх.

Спостереження за травичкою, яка починає зеленіти під танучим снігом. Як ви гадаєте, травичка – це лікарська рослина? Чи спостерігали ви, що такі тварини як коти та собаки інколи їдять траву? Розповісти, що кожна рослина має свої властивості. Одні можуть бути отруйними, інші лікарські. Якщо у тварини болить живіт – вона їсть пирій, якщо болять зуби – мелісу.

Дид.гра: «Що росте в саду, що на городі» - удосконалити знання дітей про овочі та фрукти.

Інд. роб. з Максимом та Сонею Є. – пригадати правила поведінки із електроприладами.

Сюж.-рол.гра: «Аптека» - продовжувати розігрувати ситуації з життя, наприклад мамі стало зле і потрібно викликати лікаря.

Праця: запропонувати дітям позбирати листочки на клумбі, аби рослинки краще проростали.

Худ.слово: прочитати дітям вірш: Щоб прогнати всі недуги,

Нам за це дякують дуже.

Ми разом – велика сила,

Звуть нас – лікарські рослини.

Рухл.ігри: «»Діти в лісі» - удосконалення навичок ходьби, бігу в певному напрямку, «Заховайся від пташки» - удосконалювати вміння імітувати різних тварин, зокрема метелика.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Спостереження за ілюстраціями, на яких зображено лікарські рослини. Яка кульбаба? Як вона цвіте? Який подорожник? Яке у нього листя? Який плющ? Які в нього листочки?

Дид.гра: «Розкажи, яка рослина» - вправляти дітей описувати рослину за допомогою ілюстрацій.

Інд.роб. з Настею та Златою – пригадати правила поведінки, коли хтось вам пропонує з незнайомців піти з ним.

Праця: запропонувати дітям підпушити земельку у кімнатних рослин.

Сюж.-рол.гра: «Аптека» - закріпити знання про професію аптекаря та лікаря, удосконалювати вміння розігрувати відношення покупець-атекар.

Рухл.ігри: «Кошеня і світлофор» - удосконалювати навички рухатися за сигналом, «Хто нам допомагає» - удосконалювати виконання рухів у супроводі віршованих рядків.

Аплікація

Тема: Кульбабка

Мета: вчити дітей виконувати композицію з максимальною віддачею, виховувати бажання створювати щось красиве, удосконалювати вміння виліплювати різні форми методом скочування, сплющування, вправляти дітей у вмінні складати ціле з частин.

Самостійні ігри за бажанням, рухливі ігри по бажанню.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!