Блочно-тематичне планування на тему "Безпека дитини" (другий тиждень березня)

Опис документу:
Блочно-тематичне планування на другий тиждень березня 2020 року на тему "Дитина на вулиці" та розкриває такі підтеми на кожен день як: транспорт світлофор, зебра, вулиці міста і села та діти-пішоходи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Режимні моменти

Форми та зміст роботи

з дітьми

1.Ранковий прийом

Дітей

2.Організована

та самостійна діяльність дітей

3.Перша прогулянка

4.Друга половина дня

5.Друга прогулянка

6.Вечірні години

Організована та

самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина

Дня

Вечірні

години

Ранковий прийом

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

9 березня

Підвести дітей до вікна та провести спостереження за рухом транспорту на дорозі. Що ми можемо там побачити? Що їздить на дорозі? А на чому приїхали дітки до садочка? Закріпити знання дітей про проїжджу частину.

Сюж.-рол.гра «Пасажири» - бесіда про те, що всі люди в транспорті діляться на водіїв та пасажирів.

Дид.гра: «Світлофорчики» - вчити дітей прикладати кольорові кружечки на контури відповідних кольорів.

Інд.роб. з Настею та Софією – складання пазлу «Автобус».

Доручити діткам допомогти вихователю посортувати та підготувати гру «Світлофор-моргайчик».

Ранкова зарядка.

Рухл.ігри : «Веслі трійки» - біг галопом, «Не наступи» - вдосконалювати вміння ходити, переступаючи через перешкоди.

Удосконалення культурно-гігієнічних навичок під час миття рук.

1.Дитина в соціумі

Тема: У гості до бабусі

Мета: продовжувати знайомити дітей із проїжджою частино, з чого вона складається, що таке розмітка та дорожні знаки, ввести в активний словник дітей слова світлофор, можна їхати, зупинись, зачекай, дорожній знак, проїжджа частина, вчити правильно поводитися на дорозі, з машинами на пішохідному переході, виховувати вміння дотримуватися правил під час переїзду чи переходу через дорогу.

2.Фізична культура

За планом інструктора з фізкультури

Пригадати з дітьми правила поведінки на дорозі. Коли можна переходити через дорогу? А якщо немає зебри? Що таке світлофор? Навіщо він потрібен? Показати дітям ілюстрації, які бувають світлофори та їх видозміни.

Дид.гра «Світлофор» - закріплювати з дітьми сигнали світлофора та їх значення, розвивати уважність, вміння швидко реагувати на різні сигнали.

Ін.роб. з Іллею та Яною – «Світлофорчик»: вчити прикладати кольорові кружечки до потрібного кольору.

Сюж.-рол.гра «Пасажири» - продовжити удосконалювати знання про вулицю та транспорт, злагоджено розподіляти ролі між собою.

Праця: запропонувати дітям посипати піском доріжки до майданчика, аби вона не була слизькою.

Худ.слово: читання вірша «Вовчик-пасажир»

Вовк в автобусі усівся

На сидінні примостився.

Із кишені ручку взяв –

Спинку всю розмалював.

Ще посунувся на крок –

Написав – тут їхав Вовк.

  • Чим ти, Вовчику гордуєш,

Ти псуєш, а не малюєш.

Рухл.ігри: «Веселі пасажири» - імітація рухів за вихователем, «Автомобілі» - біг, та ходьба за командою вихователя.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Показати дітям ілюстрації із зображенням транспорту, який забруднює довколишнє середовище. Який транспорт не забруднює повітря? Велосипед. А чи є велосипед транспортом? А чи діють на нього ті правила дорожнього руху, що і на автомобілі?

Дид.гра: «Весела прогулянка» - закріпити знання про дорогу, та дорожні знаки.

Інд.роб з Аріною та Максимом – удосконалювати знання про те, що світлофор регулює рух на дорозі.

Праця: запропонувати дітям прибрати та акуратно поскладати одяг у шафах.

Сюж.-рол. Гра «Пасажири» - продовжувати вивчати дорожній рух та види регулювання руху.

Рухл.ігри : «Рейки-рейки, шпали-шпали» - вправляти кисті рук та пальці дітей у іграх із кінетичним піском.

Правила дорожнього руху

Читання віршів про Водія:

На машині підвезу,

Я пісок і глину.

Допоможу розгрузити

Я свою машину.

Бесіда за змістом віршика.

Самостійна діяльність за бажанням дітей.

10 березня Вівторок

Показати дітям ілюстрації із зображенням зебри на дорозі. Провести бесіду, що це таке, навіщо це потрібно? Чи важко переходити дорогу без зебри? Чому? Що нам може її замінити?

Дид.гра: «Розмісти зебру» - дітям пропонується розмістити зебру на перехрестях (використовуються ілюстрації).

Інд.роб. з Вікою та Сонею – пригадати, як ми повинні поводитися у автобусі.

Сюж.- рол.гра: «Покатаємо ляльку» - вчити брати активну участь у розігруванні сюжету та розв’язанні проблемних ситуацій.

Доручити дітям погодувати рибок у акваріумі.

Ранкова зарядка

Рухл.ігри: «Веселі пасажири» - вправляти в імітуванні їзди в трамваї, «Каруселі» - біг та ходьба по колу.

1.Музичний калейдоскоп

За планом музичного керівника

2.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема:Смугаста зебра

Мета: продовжувати знайомити дітей з поняттям «товщина предметів»; вчити порівнювати предмети, однакові і різні завширшки та завтовшки, позначати свої результати порівнянням поняттями тонкий, товстий, рівні, однакові, розвивати логічне мислення, увагу, виховувати самостійність та організованість.

Піший перехід до автомістечка. Спостереження за зеброю на перехресті. Що це, дітки? Навіщо вона тут? Якого вона кольору? Якого ще кольору буває зебра? Пояснити, на стільки важлива зебра при переході дороги.

Дид.гра «Світлофор-моргайчик» - закріпити знання про світлофор та його функції.

Інд.роб. з Іллею та Максимом – закріпити знання про послідовність виконання аплікації.

Сюж-рол.гра «Покатаємо ляльку» - продовжувати вчити дітей розподіляти ролі між собою та обмінюватися ними, розігруючи ситуації на дорозі.

Праця:прочистити стежечку від снігу та сміття.

Худ.слово: Я проспект перетинаю,

Зовсім я не поспішаю.

І машини всі мені

Абсолютно не страшні.

Переходом довгим йду я,

Так поважно я крокую.

Можна йти сміливо тут —

Вільний шлях, безпечна путь.

Не турбуйтеся даремно,

Я — зразковий пішохід.

Знаю я, найкращий, певно, -

Цей підземний перехід.

Провести бесіду про те, що таке підземний перехід.

Рухл.ігри: «Будь спритним» - удосконалення в бізі та ходьбі, «Світлофорчик» - гра на уважність.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Ліплення

Тема: Дорога з розміткою та зеброю

Мета: продовжувати вчити дітей виконувати плоску аплікацію, розмазуючи виліплені елементи на площині, вправляти у ліпленні плоских фігур методом розкачування та сплющення; виховувати спокій та злагоджену зосереджену роботу.

Показати дітям настільний театр для всебічного розвитку на тему «Спогади про зиму на гірку».

Самостійна діяльність за бажанням.

11 березня середа

Спостереження за ілюстрацією «Місто». Що ми можемо побачити на цій ілюстрації? Які автомобілі там їздять? Як ми одним словом називаємо автомобілі?

Дид.гра «Де безпечно» - закріпити знання про поняття «вулиця».

Інд.роб. зі Златою та Яною – пригадати, що таке зебра та для чого вона потрібна.

Сюж.-рол.гра «Регулювальники» - бесіда про те, що коли на дорозі не працюють світлофори, зявляється регулювальник.

Доручити Максиму допомогти помічнику вихователя почергувати до сніданку.

Ранкова зарядка

Рухл.ігри: «Горобці й автомобіль» - біг врозтіч, «Сніжинки та вітер» - біг та хода за командою в різних напрямках.

Удосконалювати культурно-гігієнічні навички: правильно миємо ручки.

1.Мовлення дитини

Тема: Транспорт

Мета: уточнити знання дітей про пасажирський та вантажний транспорт, вчити дітей відповідати на запитання, підтримувати діалог, продовжувати формувати вміння вжити узагальню вальні слова: транспорт, вантажний, пасажирський тощо, вчити узгоджувати іменники з прикметниками та числівниками, вчити правильно договорювати приголосні та голосні звуки в кінці слова, вчити правил поведінки на дорозі та в пасажирському транспорті, виховувати уважність та самодисципліну.

2.Фізична культура

За планом інструктора з фізкультури

Спостереження за вулицею. Як потрібно поводитися на вулиці? Що потрібно робити, коли їде автомобіль? Чи можна виходити на дорогу без батьків?

Дид.гра «Вгадай за описом» - вправляти дітей у знаннях зовнішнього вигляду автомобілів.

Інд.роб. з Кароліною та Матвієм – вправляти у звуковикові сонорних звуків /л/,/л’/ за допомогою чистомовок.

Сюж.-рол.гра «Регулювальники» - продовжувати удосконалювати знання про професію регулювальника, особливості його професії, вправляти дітей у правильному побудуванні сюжету гри.

Праця: запропонувати дітям насипати зерна у годівничку.

Худ.слово: прочитати вірш А.Камінчука «Сів ведмедик у машину».

Рухл.ігри: «Влуч у коло» - вправляти у метанні м’яча, «Біжіть до прапорця» - біг.

Сон. Поступовий підйом. Загартовуючі процедури. Гімнастика пробудження.

Бесіда про транспорт. Розповісти, що велосипед – це також транспорт. Він також може бути небезпечним, якщо неправильно з ним поводитися.

Дид.гра «Пригостимо птахів» - удосконалити знання про те, чим готують птахів.

Інд.роб. з Вікою та Софією – вправляти у вимові логоритмічними вправами.

Сюж.-рол.гра «Регулювальники» - продовжувати удосконалювати знання про транспорт та дорожній рух.

Праця: Запропонувати дітям залити льодяну доріжку.

Рухл.ігри: «Літаки» - біг та ходьба за командою, «Санний потяг» - ходьба та біг один за одним.

Пожежна безпека

Розповісти дітям про правила поводження вдома, коли дитина залишилася одна вдома.

12 березня четвер

Провести бесіду з дітьми на тему: «Чи бували у місті?» - чи знають діти, як називаються міста, в яких вони бували? Чим відрізняється місто від села?

Дид.гра «Безпечно чи небезпечно» - закріпити знання про види транспорту.

Інд.роб. зі Златою та Кароліною – пригадати правила переходу вулиці за відсутності світлофора.

Сюж.-рол. гра: «Селянка і міщанка» - провести бесіду дітям про те, що є дві ляльки – одна із села, а інша із міста, і та, що з села, не знає як поводитися на вулицях міста.

Доручити Іллі С. допомогти виховател. Полити та повитирати від пилу кротон.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «Світлофор» - удосконалювати вміння рухатися за сигналом, «Бджоли» - під лазіння.

Удосконалювати культурно-гігієнічні навички під час миття рук, «мильна рукавичка».

1.Музичний калейдоскоп

За планом музичного керівника

2.Дитина в природному середовищі

Тема: Звірі в місті

Мета: продовжувати вчити правила дорожнього руху, пригадати найважливіші дорожні знаки, функції світлофора та зебри, удосконалити вміння реагувати на кольори світлофора, вміти розрізняти вулиці міста та села візуально,виховувати бажання допомагати та любов до тварин.

Провести спостереження за ґрунтовою вулицею села та асфальтованою оживленою вулице. Яка між ними різниця? Як, на вашу думку, де безпечніше – в селі чи в місті? Пояснити, що потрібно бути обережними і там і там, але в місті потрібно бути більш уважним.

Дид.гра: «Легковий чи вантажний» - удосконалити знання про види автомобілів.

Інд.роб. з Матвієм та Іллею Б. – закріпити вміння стрибати на обох ногах.

Сюж.-рол. гра: «Селянка і міщанка» - вчити дітей розігрувати сюжет гри, імітувати та наслідувати поведінку дорослих на вулиці.

Праця: запропонувати дітям позбирати папірці та сміття у павільйоні.

Худ.слово: запропонувати дітям повідгадувати загадки про транспорт.

Рухл.іги: «Літаки» - удосконалювати біг та ходьбу за сигналом, «Горобці й автомобіль» - удосконалювати біг врозтіч.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Показ ілюстрацій аварій та ДТП на вулицях міста ф села. Розповісти, як небезпечно не знати правил дорожнього руху, ігнорувати кольори світлофора.

Дид. гра: «Коли це буває» - закріпити знання дітей про правила дорожнього руху.

Інд.роб.з Настею К. та Кірілом К. – пригадати, яка послідовність виконання обривної аплікації.

Праця: продовжувати прибирання у павільйоні, складаємо та миємо іграшки.

Сюж.-рол.гра: «Міщанка та селянка» - продовжувати вивчати вулиці міста та села, вчити пояснювати, узгоджувати у грі свої дії, обмінюватися ролями.

Рухл.ігри: «По рівненькій дорозі» - удосконалювати вміння тримати рівновагу, «Не наступи» - удосконалювати вміння переступати через перешкоди.

Театральна мозаїка

Розповідання казки-імпровізації «Колобок на дорозі».

Самостійна діяльність дітей та ігри за бажанням.

13 березня П’ятниця

Провести з дітьми бесіду за ілюстраціями «Дорожній рух». Хто зображений на ілюстраціях? Пояснити дітям, що люди, які ходять пішки по вулицях – це пішоходи.

Дид.гра: «Що в селі, а що у місті» - закріпити знання про вулиці міста та села, та різницю між ними.

Інд.роб. з Максимом та Іллею – удосконалити вміння правильно тримати олівець у руці.

Сюж.-рол.гра «Ми маленькі пішоходи» - розповісти дітям, що сьогодні заключний день роботи над правилами дорожнього руху, тому ми повинні закріпити наші знання про те. Як повинні поводити себе пішоходи на дорозі.

Доручити Кароліні почергувати в куточку природи: полити квіти та погодувати рибок.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «Спіймай комара» - удосконалювати вміння стрибати на двох ногах, «Каруселі» - удосконалювати вміння рухатися по колу в різному темпі.

1.Літературна скринька

Тема:читання казки «Пригоди кози, що правил дорожнього руху не вчила» Надії Красоткіної.

Мета: продовжувати знайомити дітей з правилами дорожнього руху, формувати вміння слухати і розуміти віршовані твори, запам’ятовувати їх сюжет, спонукати давати чітку відповідь на запитання вихователя, вчити відповідати на запитання за змістом твору, розвивати пам'ять та мислення, виховувати інтерес до слухання поетичних творів.

2.Малювання

Тема: Пригоди в країна Світлофорії

Мета: виявити рівень знань про правила дорожнього руху, вчити застосовувати раніше отримані знання, закріплювати знання дітей про світлофор та зебру, активізувати словник дітей словами: проїжджа частина, магістраль, світлофор, тротуар, вчити зображувати уявну країну, активізувати фантазію та уяву, виховувати бажання піклуватися про себе та ближніх.

Провести спостереження за дітьми з інших груп та їхніми вихователями. Хто вони – водії чи пішоходи? Так, правильно, пішоходи. А чому ви так вирішили?

Дид.гра: «Легковий чи вантажний» - вправляти дітей у відгадуванні машин за описом.

Інд.роб. з Сашею Щ. та Сашею М. – пригадати, чим відрізняється пішохідний перехід із зеброю та світлофором.

Сюж.-рол.гра: «Ми маленькі пішоходи» - продовжувати вчити правила дорожнього руху, удосконалювати знання правильно проводити гру, обмінюючись ролями та злагоджено гратися.

Праця: доручити дітям позамітати у павільйоні.

Худ.слово: «Сів ведмедик у машину» - повторити лічилку.

Рухл. Ігри: «Сірий котик» - розвиток бігу, «Літаки» - біг та ходьба в довільному напрямку.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Спостереження за розміткою в автомістечку на перехресті. Навіщо вона потрібна? Для кого вона? Хто по ній повинен переходити дорогу?

Дид.гра: «Упізнай за описом» - закріпити знання розпізнавати вулиці міста і села за описом.

Інд.роб. з Матвієм та Кароліною – удосконалити вміння підлазити під дугами.

Сюж.-рол. гра: «Ми маленькі пішоходи» - удосконалювати знання про те, хто такі пішоходи, як вони повинні вести себе на дорозі, контролювати хід гри, гратися злагоджено та дружно.

Праця: запропонувати дітям допомогти помічнику вихователя почергувати та накрити на стіл.

Рухл.ігри: «Не наступи» - удосконалювати вміння переступати через перешкоди, «Машина і горобці» - удосконалювати біг врозтіч.

Привчаємо працювати

Запропонувати дітям поскладати в осередку правил дорожнього руху, акуратно порозкладати книжечки та атрибути.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!