Блочно-тематичне планування на тему "Безпека дитини" (четвертий тиждень березня)

Опис документу:
Блочно-календарне планування на четвертий тиждень на тему: "Дитина у побуті", яка розкриває підтеми на кожен день: дитина і пожежа, дтина і побутовий газ, дитина і побутова техніка, такі різні предмети тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Режимні моменти

Форми та зміст роботи

з дітьми

Ранковий прийом

Дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом

Дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом

Організована та самостійна діяльність дітей

Др.половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом дітей

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

Ранковий прийом

Організована та самостійна діяльність дітей

Перша прогулянка

Друга половина дня

Друга прогулянка

Вечірні години

23 березня понеділок

Провести з дітьми бесіду біля осередку пожежників. Що в нас стоїть в осередку пожежників? Хто такі пожежники? Навіщо їм пожежна машина? Яка вона? Що вона робить? Чим гасять пожежу пожежники?

Сюж.-рол.гра: «Пожежники» - розповісти про особливості професії пожежника, як він працює, яка в нього форма, показати ляльку пожежника, описати його.

Дид. гра: «Маленький пожежник» - закріплювати знання про працю пожежників, виховувати бажання дотримуватись правил безпеки.

Інд.роб.з Каролінкою та Златою – пригадати інвертар пожежника для розвитку мовлення.

Доручити Іллі с. погодувати рибок в акваріумі.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «Драбинка» - пальчикова гімнастика, «Біжіть до мене» - вдосконалювати вміння дітей виконувати рухи за сигналом і біг по прямій.

Удосконалення правильного миття рук.

  1. Дитина в соціумі

Тема: Правила поводження вдома, аби не було біди.

Мета: продовжувати виховувати у дітей розуміння цінності

свого життя та здоров’я, збагачувати знання про пожежного працівника, якими інструментами він працює, збагачувати словниковий запас словами: дзвін, номер телефону, вогнегасник, виховувати позитивне ставлення до професії пожежника, поповнювати знання дітей про правила поведінки вдома.

2.Фізкультура

За планом інструктора з фізичного виховання

Цільова прогулянка до пожежного дзвону у садочку. Розповісти, що таке дзвін, з чого він складається, для чого він потрібний, як він працює.

Дид.гра: «Не помилися» - пригадати предмети, які знаходяться в осередку пожежника в групі.

Інд.роб.з Яною та Ярославом – пригадати знання про гриби.

Сюж.-рол.гра: «Пожежники» - продовжувати вивчати правила поводження з предметами, які можуть викликати пожежу.

Праця: запропонувати дітям позривати біля клумби сухі рослини.

Худ.слово: прочитати віршик В.Гладкевича

Я сиджу в кутку та плачу:

Обпекла я трішки пальчик.

Брат несе мені олію,

Я ж в воді тримать волію.

Вибирай між ним та мною –

Між олією й водою.

Бесіда за сюжетом.

Рухл.ігри: «Сонце і дощ» - біг врозтіч, «Будь обережним» - удосконалити вміння переступати через перешкоди.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Провести з дітьми бесіду про те, які предмети небезпечні у користуванні, які не можна брати дітям.

Дид.гра: «Можна-не можна» - закріпити знання про небезпечні предмети.

Інд.роб. з Матвієм Д. та Сонею К. – пригадати, чи можна далеко відходити від майданчика і чому.

Сюж.-рол.гар: «Пожежники» - продовжувати органічно розподіляти ролі та обмінюватися ними, удосконалюючи знання про професію пожежника.

Праця: продовжувати прибирати біля клумби на території садочка.

Рухл.ігри: «Біжіть до мене» - вдосконалювати вміння дітей виконувати рух за сигналом, «Хто далі кине» - удосконалювати вміння метати торбинку.

Правила вуличного руху

Розгляд картинок про правила вуличного руху. Закріплювати вміння правильно переходити дорогу.

24 березня вівторок

Провести дітям бесіду про те, що кожного дня мама готує на кухні сніданок, обід і вечерю, а кухарі на кухні теж готують діткам в садочку смачну їжу. На чому вони всі готують їжу? Які бувають плити? Розповісти, що вони є електричні і газові. Розповісти, що газові плити працюють від газу.

Дид.гра: «Безпечно-небезпечно» - удосконалити знання про небезпечні прилади в домі.

Інд.роб. з Беллою та Вікою – пригадати правила поведінки в лісі.

Сюж.-рол.гра: «На кухні» - бесіда про кухню, як потрібно поводитися на кухні, розповісти про професію кухаря.

Доручити Яні полити спатіфіліум та протерти його листочки.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «Хто далі кине» - удосконалювати вміння метати м’яч на дальність, «Знайди прапорець» - вчити швидко орієнтуватися в просторі.

1.Музичний калейдоскоп

За планом музичного керівника

2.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: У мами на кухні

Мета: уточнити уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити дітей із цифрою 2, її графічним зображенням, вчити дітей співвідносити цифри з певною кількістю предметів, продовжувати вправляти дітей у кількісній лічбі, формувати навички навчально-пізнавальної діяльності, удосконалювати вміння визначати предмети за формою, вживаючи слова: великий, маленький, менший, більший, круглий, квадратний тощо, розвивати зорову пам'ять, виховувати організованість та бажання допомагати дорослим.

Спостереження за газовою трубою, яка веде до будинків. Розповісти дітям про те, що по цій трубі біжить газ, а потім потрапляє у котел та плиту, газ допомагає нам готувати їжу та зігріватися взимку.

Дид.гра: «Що буває навесні» - закріпити знання дітей про пори року, розвивати мислення, пам'ять, увагу.

Інд.роб. з Кірілом та Святославом – вправляти у звуконаслідуванні свійських тварин.

Сюж.-рол.гра: «На кухні» - продовжувати поповнювати знання про кухню та газ, професію кухаря, удосконалювати знання правил поведінки з різними приладами.

Праця: запропонувати зібрати іграшки після гри.

Худ.слово: прочитати дітям віршик О.Лупія «рано-вранці сонце встало».

Рухл.ігри: «Не спізнись» - вчити ходити врозтіч, розвивати спритність, «Бджоли» - удосконалювати вміння підлазити.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Бесіда на тему: «Небезпечний газ». Розповісти, що з газом треба бути дуже обережними, адже ним можна отруїтися.

Дид.гра: «Коли це буває» - удосконалювати знання дітей про частини доби.

Інд.роб.з Сашею та Ярославом – розвивати мовлення за допомогою логоритмічних вправ.

Сюж.-рол гра: «На кухні» - продовжувати удосконалювати знання про прилади, якими користуються на кухня, яким потрібен газ для роботи.

Праця: продовжувати складати іграшки в груповій кімнаті.

Рухл.ігри: «Через струмок» - удосконалювати вміння стрибати через перешкоди, «Сірий кіт» - вправляти вміння бігати в розтіч та ходити за сигналом.

Ліплення

Тема: прикрасимо тарілочку

Мета: вчити дітей створювати різні прикраси для посуду різними методами, викликати бажання утворювати художню роботу, виліплюючи різні форми, виховувати бажання працювати самостійно.

Самостійна діяльність дітей за бажанням.

25 березня середа

Спостереження за нашою груповою кімнатою. Що із побутової техніки в нас є? Як працює побутова техніка? Як потрібно себе поводити з побутовою технікою?

Дид.гра: «Від чого працює предмет» - вправляти знання дітей про побутові прилади та від чого вони працюють.

Інд.роб. з Софією П. та Настею – вправляти у мовленні сонорного звука /л/ за допомогою чистомовок.

Сюж.-рол.гра: «В магазині побутової техніки» - вправляти у вмінні грати та розігрувати сюжетні ситуації на прикладі магазину, де продають побутову техніку, удосконалювати знання про відносини продавця та покупця.

Доручити Яні повитирати пил на поличках осередку природи.

Ранкова гімнастика.

Рухл.ігри: «Ми веселі діти» - вдосконалювати навички ритмічної ходьби та бігу, виховувати рішучість та вміння орієнтуватися в просторі.

Удосконалювати культурно-гігієнічні навички: правильно сидимо на стільчику під час сніданку.

1.Мовлення дитини

Тема: Побутова техніка

Мета: збагачувати знання дітей про побутові прилади, вчити відповідати на запитання, підтримувати діалог, збагачувати словник словами-антонімами, розвивати мовленнєве дихання, продовжувати вчити узгоджувати слова у реченні та роді, числі і відмінку, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та правил техніки безпеки.

2.Фізкультура

За планом інструктора з фізкультури

Провести екскурсію на кухню дитячого садочку. Що тут є із побутової техніки? Що кухарі роблять із електроплитою? Чиє на кухні холодильник? А морозильна камера? Чи є тут іще якась побутова техніка?

Дид.гра: «Правильно-не правильно» - удосконалювати знання про правила поводженя в лісі.

Інд.роб. з Сонею К. та Сашею Щ. – пригадати правила поводження із бродячими тваринами.

Сюж.-рол.гра: «В побутовому магазині» - продовжувати вчити дітей правилам поводження з побутовою технікою та з електроприладами.

Праця: доручити дітям запропонувати дітям підмести у павільйоні.

Худ.слово: запропонувати дітям послухати та прокоментувати прислів’я.

Рухл.ігри: «Влуч у коло» - удосконалення вміння метати м’яч в коло, «З купини на купину» - вправляти дітей у стрибанні на двох ногах.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Спостереження за ЛЕП. Що передають лінії електропередач? Де береться струм? Чим небезпечний струм? Чи можна торкатися проводів? Чому? Пояснити дітям чому.

Дид.гра: «Маленькі майстри» - продовжувати вчити складати ціле з частини, вправляти у користуванні узагальнювати групи предметів.

Сюж.-рол.гар: «В побутовому магазині» - продовжити вправляти дітей у наслідуванні дорослих, їхніх професіях.

Праця: продовжувати залучати дітей до праці. Запропонувати дітям по групувати помиті іграшки на зони в груповій кімнаті.

Рухл.ігри: «Хто збере більше стрічок» - вдосконалювати навички ходьби та бігу, «Хто покликав» - виховувати увагу та витриманість.

Пожежна безпека

Розповісти дітям, що деякі пожежі можуть викликати електроприлади, якими неправильно користувалися.

26 березня четвер

Провести бесіду з дітьми на тему: «Такі різні предмети» з метою пригадати, які бувають предмети вжитку у наших будинках. Чи бувають серед них небезпечні?

Дид.гра: «Що буває навесні» - закріпити знання дітей про пори року, розвивати мислення, пам'ять, увагу.

Інд.роб. з Кароліною та Беллою – удосконалювати вміння правильно поводитися на вулицях міста.

Сюж.-рол.гра: «Пікнік з родиною» - бесіда про те, що таке пікнік, що туди треба з собою брати? Навіщо? Чи є предмети, які брати з собою на пікнік недоцільно?

Доручити дітям погодувати рибок в акваріумі?

Ранкова гімнастика

Рухл.ігри: «Підкинь м’яч вище» - вдосконалювати вміння підкидати м’яч якнайвище, «По рівненькій доріжці» - формувати вміння стрибати на обох ногах.

1.Музичний калейдоскоп

За планом музичного керівника

2.Дитина в природному середовищі

Тема: Праця на городі

Мета: вчити дітей впізнавати знаряддя праці, якими люди працюють на городі та в саду, правила поводження з ними, словник: лопата, сапа, граблі, вила, формувати вміння правильно використовувати ці предмети та за призначенням, виховувати дбайливе ставлення до предметів праці та до свого здоров’я.

Бесіда з дітьми про те, чи можна підбирати на вулиці незнайомі предмети? Чому? Що може бути в іншому випадку? Розповісти, що на вулиці є багато різного сміття, предметів, яке ні в якому разі не можна брати в руки.

Дид.гра: «Що це» - продовжувати розширювати знання про весняні явища природи.

Інд.роб. з Яною та Матвієм – удосконалити мовлення за допомогою чистомовок.

Сюж.-рол. гра: «Пікнік з родиною» - продовжувати вчити дітей правильно поводитися з різними предметами вжитку, розіграти ситуацію – під час гри в м’яч у сестрички порвалося платтячко і його треба зашити.

Праця: запропонувати дітям поприбирати у павільйоні та біля нього.

Худ.слово: запропонувати дітям повідгадувати загадки.

Рухл.ігри: «Пташки і кіт» - удосконалювати навички ходьби та бігу, «Упізнай пташку» - виховувати спостережливість.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Спостереження за предметами, які розташовані біля садочка. Чи можна близько підходити до цегли? Чому? Пояснити, що цегла може впасти і це може бути небезпечним.

Дид.гра: «Чий будиночок» - удосконалити знання про птахів і тварин та їхні будиночки.

Інд.роб. зі Златою та Софією – пригадати, що таке світлофор та зебра.

Сюж.-рол. гра: «Пікнік з родиною» - продовжувати вчити дітей поводитися із різними предметами, наголосити на тому, що колючі, ріжучі предмети брати діткам в руки не можна.

Праця: доручити дітям погодувати птахів – насипати корм в годівничку.

Рухл.ігри: «Дістань калач» - розвивати окомір, впевненість, спритність, «Птахи і автомобіль» - вправляти дітей в орієнтуванні в просторі.

Театральна мозаїка

Запропонувати дітям ляльковий театр про Котигорошка. Бесіда про те, якими предметами він користувався.

27 березня п’ятниця

Спостереження за тим, що знаходиться у нашому магазині. Що там продається? Чи є там побутова хімія? Що це таке? Розповісти дітям, що все, чим перуть речі, миють посуд, вікна, тощо – це все побутова хімія.

Дид.гра: «Маленький світлофор» - вправляти у реагуванні на кольори світлофора.

Інд.роб. з Матвієм Б. та Кароліною Б. – вправляти у правильному поводженні в ситуації «я загубився».

Сюж.-рол. гра: «Прибираємо домівку» - провести бесіду про те, що наш дім чистий завдяки побутовій хімії, воді і праці людей.

Доручити Софії Ш повитирати листочки кордиліни та полити її.

Ранкова зарядка

Рухл.ігри: «Діти біля клумби» - вдосконалювати навички ходьби та бігу в різному темпі, «Веселі пальчики» - пальчикова гімнастика.

1.Літературна скринька

Тема: Читання скоромовки

Мета: ознайомити дітей із таким жанром як скоромовка, вчити уважно слухати художній текст, емоційно його сприймати, закріплювати вміння відповідати на запитання по змісту твору, збагачувати словниковий запас словами: рама, мило, вчити запам’ятовувати твір та повторювати деякі строфи, розвивати інтонаційну виразність, виховувати бажання слухати художні твори.

2.Малювання

Тема: чисте віконечко

Мета: вчити дітей малювати квадратну форму олівцями, вправляти у зафарбовуванні, не заходячи за контури, розвивати вправність в малюванні олівцями, удосконалити знання про правила поводження з ними, виховувати бажання працювати старанно.

Спостереження за нашими іграшками. Як ви гадаєте, чому вони такі чисті? Пояснити дітям, що іграшки кожен миються вихователями в спеціальному розчині, який дезінфікує їх та очищає.

Дид.гра: «Що потрібно робити» - удосконалювати вміння підбирати побутову хімію для тої чи іншої роботи.

Інд.роб. з Яною та Сонею – пригадати, який транспортний засіб називається вантажним.

Сюж.-рол.гра: «Прибираємо домівку» - продовжувати розігрувати сюжет гри, використовуючи ігровий модуль для прибирання, вчити дітей професіям дорослим.

Праця: запропонувати дітям допомогти двірнику підмести доріжку до павільйону.

Худ.слово: прочитати вірш «В небі пташечки літали».

Рухл.ігри: «Шпак гуляє» - вправляти в орієнтуванні у просторі, «Ведмедики гуляють» - вправляти у ходьбі.

Сон. Поступовий підйом. Гімнастика пробудження. Загартовуючі процедури.

Спостереження за помічником вихователя. Що вона робить? Чим вона миє посуд? Розповісти, що сода – це миючий засіб, який дуже гарно відмиває посуд та дезінфікує його.

Праця: запропонувати дітям допомогти помічникові вихователя накрити на стіл до вечері.

Дид.гра: «Розглянь і порахуй» - вправляти дітей у лічбі предметів.

Інд.роб. з Мариною та Ярославом – пригадати правила поводження з газом та газовими приладами.

Рухл.ігри: «Стрибки до дерева» - вправляти у стрибках на обох ногах, «Біжіть до мене» - вдосконалювати вміння дітей виконувати рухи за сигналом.

Привчаємо працювати

Запропонувати дітям допомогти вихователю помити іграшки та поскладати їх стікати.

Самостійні ігри за бажанням дітей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!