Біологічний квест для учнів 7-8 класів

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
КВЕСТ ( з англ. quest - «пошук») - пошукове, спортивне або інтелектуальне змагання (гра), основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. Участі у екологічному квесті приймають команди учнів 7-8 класів. До складу команди входить 4 учні. Учасники придумують назву команди, емблему і девіз.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Біологічний квест для учнів 7-8 класів

КВЕСТ   ( з англ. quest - «пошук») - пошукове, спортивне або інтелектуальне змагання (гра), основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.

Участі у екологічному квесті приймають команди учнів

 7-11 класів. До складу команди входить 4 учні. Учасники

 придумують назву команди, емблему і девіз.

Після вступного слова ведучий роздає командам маршрутні листи.

Завдання - послідовно виконуючи завдання, знайти кабінети, в яких містяться конверти із наступними завданнями, виконавши які учні зможуть скласти ключове слово. Переможе та команда, яка першою правильно виконає усі завдання і відгадає ключове слово.

Під час того, як учасники команд шукають і виконують завдання,відбувається гра з глядачами - проводяться такі конкурси.

(бали за правильні відповіді зараховуються на рахунок команди додатково)

Добрий день вам, любі учні —

І дівчата, і хлоп'ята!

Ви прийшли на нашу зустріч,

І ми раді вас вітати!

Є наука природнича —

і цікава, й таємнича,

З нею будеш йти готовий

У природи світ чудовий.

Пропонуємо сьогодні      

Вам, залишивши уроки,  

На шляхах цих природничих,

Теж нові зробити кроки.

Від мікроба до людини,

Всі знання про речовини

Нас веде і там, і тут

Про природу знань маршрут

Щоб обізнаними бути,

Пропонуємо відчути

До гри нової інтерес –

Екологічний квест!

Є питання і серйозні,

Є питання й жартівливі,

Тому будьте ви уважні,

Тому будьте ви кмітливі.

І яка з команд сильніша —

Це покажуть нам змагання.

Хто з вас справиться спритніше

Ті й отримають вітання!

В. - 1: Мережиться між травами струмок,

Рясна калина гронами барвиться,

  Пливе туман, сріблястий, як димок,

Долина самоцвітами іскриться.

В. - 2:  Як диво це нащадкам зберегти?

І гай, і річку, повну прохолоди.
Бо в царстві цих прадавніх ще святинь

Довічна мудрість матері – природи !  

 І конкурс  «Що ми викидаємо, або золоті розсипи смітників»

Команди отримують таблички-вказівки з буквами А, Б, В. На кожне запитання ведучий дає три варіанти відповідей. За сигналом ведучого команди піднімають відповідну табличку.

(За правильну відповідь 1 бал)

Запитання

1. Екологія - це:

а) наука про життя на Землі;

б) наука про забруднення;

в) наука про довкілля.

2. Надходження в середовище шкідливих речовин, які призводять до порушення функціонування екологічних систем, називають:

а) забрудненням;

б) екологічною кризою;

в) інтродукцією.

3. Більшу частину сміття, що забруднює Землю, становить:

а) пластмаса;

б) скло;

в) метал.

4. Рекордсменами за кількістю побутових відходів є мешканці:

а) Москви;

б) Лондона;

в) Нью-Йорка.

5. Яка галузь промисловості у Франції вважається найактивні­шою і прибутковою:

а) виробництво пакувальних матеріалів;

б) переробка сміття;

в) виробництво автомобілів?

6. Перед початком утилізації відходів їх необхідно:

а) розсортувати;

б) зібрати в одному місці;

7. Поява несанкціонованих звалищ тягне за собою:

а) забруднення ґрунту;

б) спотворення ландшафту;

в) зміну кліматичних умов (температура, вологість).

8. Пляшка чи банка з пласт­маси, залишена в лісі, пролежить без змін:

а) 10 років;

б) 50 років;

в) 100 років і більше.

9. Викинутий папір «з'їдять» невидимки-мікроби за:

а) 1–2 роки;

б) 2–5 років;

в) 20 і більше років.

10. Першочергове завдання під час вибору місця звалища:

а) захист поверхні землі і ґрун­тових вод;

б) огородження місця звалища;

в) укомплектування певною технікою.

11. Найстрашніший «додаток» до води:

а) побутове сміття;

б) пестициди;

в) мінеральні добрива.

12. Найефективніший шлях боротьби із все більшою кількістю відходів, які потрапляють у навко­лишнє середовище:

а) їх захоронення;

б) розробка правових механізмів регулювання процесу;

в) рециркуляція (повторне використання).

13. Перше місце за сумарним обсягом: викидів шкідливих речовин в атмосферу займає:

а) теплоенергетика

б) нафто- і газопереробка

в) автотранспорт

14. Які з радіоактивних відходів цілеспрямовано розсіюються у нав­колишнє середовище:

а) гази;

б) рідини;

в) тверді речовини?

15. Що таке вермікультура:

а) систематизована збірка даних про водні ресурси країни;

б) спеціальне розведення дощових черв яків (для переробки органічних відходів і підвищення родючості ґрунту);

в) ступінь визначення чистоти води?

16 . Гарбологія – це:

а) наука про дім, місцеперебу­вання;

б) наука, яка вивчає ґрунти;

в) сміттєзнавство.

ІІ конкурс  «Біологічна пантоміма»

На картках записані назви тварин. Один учасник із команди пантомімно зображує тварин, вболівальники відгадують. За кожну вгадану відповідь – 1 бал.

1. Заєць

2. Слон

3. Лисиця

4. Журавель

5. Кенгуру

6. Метелик

7. Кактус

8. Кобра

9. Кіт

10. Мишка

1. Жирафа

2. Страус

3. Корова

4. Собака

5. Крокодил

6. Верблюд

7. Пінгвін

8. Курка

9. Квітка

10. Мавпа

ІІІ конкурс  «Екологічні анаграми»

З переплутаних літер гравці мають зібрати певні терміни з теми «Охорона природи». За правильну відповідь – 1 бал. На ви­конання завдання – 1 хв, але якщо команда не в змозі скласти це слово, то надається підказка і додаткові 30 с. Але тоді команда отримує лише 0,5 бала.

Завдання

Для команди 1

П, І, Н, Д, К, И, З, О, В, А.

Підказка: природоохоронна територія   або акваторія, на якій зберігається в природному стані весь її природний комплекс, і перебувають під охороною держави.Відповідь. Заповідник.

Для команди 2

О, Д, Д, Е, А, К, Р, Р, П, Н.

Підказка: природоохоронна територія , на якій на відкритому ґрунті культивуються деревні рослини. Парк з колекцією різних порід дерев.

Відповідь. Дендропарк.

Для команди 3

А, З, З, И, А, К, К, Н.

Підказка: природоохоронна територія, де можливе часткове взяття під охорону тварин, рослин, а також дозволене часткове використання природних ресурсів .

Відповідь. Заказник

ІV конкурс  «Термінологічний»

( За 2 хв. кожна з команд повинна записати  якнайбільше назв рослин і тварин, що починаються з букв слова «біосфера» )

(береза, акація,амброзія, ірис, осока, осина, смородина, сон-трава,адоніс,ромашка, редька;  білка, барсук, іволга, оса, орлан, сурок, сова, фазан, ропуха,)

V конкурс  «Чорна скринька»

(За правильну відповідь 2 бали)

1. Її батьківщина – Африка, а точніше – Ефіопія. У Європу її завезли турки. Хоча   зараз    її   асоціюють   переважно  з  двома  країнами  Південної

Америки. За однією з легенд людство зобов'язане її використанню спостережливому пастуху, який помітив, що кози, споживши її, почували себе краще, були більш жваві і не втомлювалися. За іншою версією, честь відкриття належить настоятелю одного монастиря, який да­вав споживати її своїм «братам», щоб вони не засинали під час довгих нічних богослужінь. Про що йдеться?

Відповідь. Про каву, найпопулярніший тонізуючий напій людства. Хоча вона походить з Аф­рики, набула широкої популяр­ності в країнах Сходу, проте зараз її вирощують у Бразилії та Колумбії.

2. Багато хто вважає її найкращою у своїй категорії не лише через виняткову красу та витонченість, а й за здатність захища­ти себе. Вона походить із Персії. Вже в епоху Парфянського цар­ства були відомі майже всі її кольорові різновиди. Вона зіграла видатну роль у середньовічній історії Англії. За кольором її різновидів було названо найтривалішу в історії Британії громадянську війну за корону Англії, її, як правило, дарують коханій людині.

Відповідь. Йдеться про троянду, улюблену для багатьох на­родів декоративну рослину, яка має шипи. Відома в культурі з часів персидського царства, звідки і потрапила в Європу (че­рез Грецію і Рим). Війну в Англії за престол країни було названо війною червоної та білої троянд за кольором цих рослин на гербах  Йорків  та  Ланкастерів. У  багатьох  країнах  червоні  троянди – символ кохання.

3. Цю рослину вперше знайшли іспанські конкістадори в Перу. В XVI столітті при королів­ських дворах Європи вважалося особливим шармом прикрашати її скромними білими, рожевими чи фіолетовими квітами зачіски при­дворних дам. У Франції її поширенням займався дворянин, який, вирощуючи її, поставив на полі варту, якій було дано наказ не чіпати злодіїв. У Росію її привіз цар, проте довгий час люди відмов­лялися її вирощувати, вважаючи     отруйною.    Вони    замість   підземної   частини  вживали плоди. Особливо активно протистояло цьому духів­ництво, що називало її яблуком. Про що йдеться?

Відповідь. Про картоплю.

В. - 1:     Природа завжди чарувала і чарує,

               Хвилювала і хвилює людину.

               Тож вмійте природу любити,

               Кожній стеблинці радіти.

В. - 2 :    Цвіту не вирви задаром,

               Гілки не вткни для забави,

               Оберігайте ж повсюди

               Шлях і стежиночку в гаї.

               Все те красою буде

               Нашого рідного краю!

Підбиття підсумків, оголошення переможців.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!