Батьківські збори у початковій школі "Батьки - партнери".

Опис документу:
Знання – це гість, а розум – це хазяїн, у добрій спілці жити треба їм. Хто має розум і багато знає, – той буде довше сильним і міцним. А сила, що без розуму, – недужа, бо все робити буде навмання. Тож для творіння, друже, виховуй розум і бери знання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

        Батьківські збори

Тема: «Батьки - партнери»

Мета: поєднання зусиль сім’ї та школи та спрямування їх на удосконалення виховання особистості молодшого школяра; формувати провідну національну цінність – родинність; виявляти позитивний досвід сімейного виховання; обговорити проблеми виховання, звернені до джерел народної педагогіки, створити модель спільного дому розуміння, дружби, взаємоповаги, підтримки

Хід зборів

Слово вчителя.

У нас знову нетрадиційні збори. Сьогоднішні збори будуть проведені у вигляді тренінгу, бліц-опитування.

Тема, яку розглядаємо, вічна «Батьки - партнери». (слайд 1)

Вправа на асоціації.

-З чим асоціюється у вас вислів «Батьки - партнери».?(Відповіді батьків).

«Знання – це гість, а розум – це хазяїн,

у добрій спілці жити  треба їм.

Хто має розум і багато знає, –

той буде довше сильним і міцним.

А сила, що без розуму, – недужа,

бо все робити буде навмання.

Тож для творіння, друже,

виховуй розум і бери знання».

 Так говорив Давид Гуліо і з цим не можна не погодитись.

Надто складно передбачити майбутнє  дітей, покладати на школу відповідальність забезпечити їх знаннями і вміннями на все життя. Нестабільність світу, інтенсивність соціально-економічних і технологічних змін зумовлюють потребу вчитися впродовж життя. Тому одне з найважливіших завдань –  навчити дитину вчитися. Світ, у якому доведеться жити сучасним дітям, змінюється вчетверо швидше, ніж наші школи. У класи приходять нові покоління, які живуть в інформаційному суспільстві, в цифровому середовищі, тому необхідно переосмислити самоцінність знань. Бажаючи допомогти дитині у навчанні,  слід запастися терпінням, але щодня діяти наполегливо. Відразу передати дітям зернину своїх знань – неважко і приємно. Разом з цим щоденно привчайте дітей до виконання режиму дня, виховуйте організованість, розвивайте мислення, спостережливість, загартовуйте волю, привчайте піклуватись про свій організм. Адже нерідко буває так: дитина здібна, вміє щось робити, але не хоче, і, навпаки, хоче, але в неї зразу не виходить, вона втрачає інтерес, нагромаджує прогалини, і предмет стає незрозумілим, ненависним.(слайд 2)

Гра «Фантазія і творчість»

Мета: залучити батьків до співпраці в групі, виявити фантазію і творчість готовність до безконфліктного спілкування.

Кожній групі видаються різнокольорові геометричні фігури, за допомогою яких вони створюють композицію.

  • Які фігури переважають?(Круги, квадрати,трикутники поряд із кругами ,закриті прямокутники- готові до співпраці)

  • -Які кольори переважають? (Теплі , світлі - доброзичливість, повага, любов.)

  • -Які предмети ви бачите?(стійкий контакт із дійсністю, потреба у спілкуванні.)

Статистичні данні:

  • Дитина в середньому має в день тільки 12 з половиною хвилин на спілкування з батьками. Із цього часу вісім з половиною хвилин батьки відводять на різноманітні зауваження ,суперечки з дітьми. На довірливе, дружне спілкування залишається 4 хв.

  • У середньому дитина за день одержує 468 негативних зауважень і лише 32 позитивних

  • Є над чим замислитись?

  • (відео https://www.youtube.com/watch?v=NbfvzrbCMKI «Дитячі поради для батьків»)

Про те , як відчуває себе дитина в сім’ї. (Ознайомлення з творами дітей «Моя сім’я»)

-У кого твір викликав почуття гордості і він би хотів поділитися думками дитини з іншими.

Висновок вчителя: більшість сімей мають дружні стосунки, де панує атмосфера довіри, любові, порозуміння,піклування,але є такі моменти , які заважають жити дитині радісно,що засмучує дитину- це сварки батьків, обмаль часу для спілкування з нею.

Бліц – опитування

-У мене гарний настрій, коли......

-Я щаслива, коли..........

-Найбільше мені подобається......

-Я сумую тоді, коли........

-У мене поганий настрій, коли.....

-Я завжди........

-Я задоволена........

- -Я не буду задоволена.......

-Для мене найважливіше....

-Я ніколи.........

-Я намагаюся.....

-Я уникаю...............

Тестування «Чи можете ви?»

На кожне запитання відповідайте «так», «ні» або «не знаю».

Запитання

  1. У будь-який момент залишити всі свої справи і зайнятися дити­ною?

  2. Порадитися з дитиною, незважаючи на її вік?

  3. Зізнатися дитині в помилці, яку ви допустили стосовно неї?

  4. Вибачитися перед дитиною у випадку своєї неправоти?

  5. Стримати себе, якщо вчинок дитини розлютив вас?

  6. Поставити себе на місце дитини?

  7. Повірити хоча б на хвилинку, що ви добра фея?

  8. Розповісти дитині про випадок зі свого дитинства, що показує вас у невигідному світлі?

  9. Завжди утримуватися від слів, здатних боляче вразити дитину?

  1. Пообіцяти дитині, що виконаєте її бажання за гарне поводження?

  2. Надати один день, коли б вона робила все, що їй захочеться і поводила б себе так, як захоче, а ви ні в що не будете втручатися?

  3. Не відреагувати, коли ваша дитина вдарила, брутально штовхнула або просто незаслужено скривдила іншу дитину?

  4. Устояти проти дитячих прохань і сліз, якщо впевнені, що це — примха, швидкоплинне бажання?

Обробка результатів

Підрахуйте бали. Відповідь «так» оцінюється в 3 бали, відповідь «ні» — в 1 бал, відповідь «не знаю» — у 2 бали.

Якщо ви набрали від ЗО до 39 балів, це означає, що дитина — най­більша цінність у вашому житті. Ви прагнете не тільки зрозуміти, але й пізнати її, поважаєте її, дотримуєтесь найбільш прогресивних прин­ципів виховання і постійної лінії поводження. Інакше кажучи, ви дієте правильно і можете сподіватися на гарні результати.

Сума від 16 до ЗО балів: турбота про дитину для вас питання пер­шорядне. Ви маєте здібності вихователя, але не завжди застосовуєте їх послідовно і цілеспрямовано. Часом ви занадто суворі, в інших ви­падках — надмірно м'які, крім того, ви схильні до компромісів, що послабляють виховний ефект. Вам потрібно серйозно задуматися над своїм підходом до виховання дитини.

Менше 16 балів свідчить про те, що перед вами постали серйозні проблеми щодо виховання дитини. Вам бракує або знань, або бажання і прагнення виховувати дитину як особистість, а можливо, і того, й ін­шого. Бажано порадитися і з фахівцями — педагогами і психологами, ознайомитися з літературою з питань сімейного виховання. Не забувайте, що формування особистості дитини — складний і відповідальний про­цес. Ось чому успішне виконання батьківського обов'язку приносить людині моральне задоволення.

Підсумок.

Найкращий спадок для дітей –не золото та маєтки,а гарне виховання і навчання, підтримка дитини, що є найбільшим багатством, головною запорукою життєвих успіхів. Цей вогонь символізує тепло, яке нас об’єднує, все те, що є гарного є в нас.(Вчитель по колу передає свічу. Кожен з батьків висловлює побажання всім присутнім, враження від батьківських зборів).(вчитель читає вірш «Батьки і діти»– слайд 5)

  • 02.01.2020
  • НУШ
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 5849
  • 0
  • 785
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»