Батьківські збори у 2 класі

Опис документу:
Нетрадиційні батьківські збори – це новий формат спілкування з батьками. Цікаві тренінги, інтерактивні вправи, ігри, зустрічі з фахівцями за круглим столом допоможуть освітянам і батькам стати партнерами на засадах довіри і поваги.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Батьківські збори № 8

Тема: Підсумки навчального року
Мета: ознайомити батьків з результатами досягнень учнів в поточному навчальному році , стимулювати батьків підтримувати пізнавальну активність дітей, допомогти батькам краще пізнати свою дитину та її потреби, інформувати батьків щодо організації безпечного і корисного відпочинку дітей влітку.

Обладнання: відеопрезентація справ класу, аркуші паперу,ручки, дитячі подяки батькам, тести для батьків, музичне оформлення.

Хід проведення
Звучить пісня "Як здорово, що всі ми тут сьогодні зібралися»
1. Вступне слово вчителя.
От і зустрілися ми знову. Сьогодні ми підведемо деякі підсумки  навчального року.

2. Вправа «Коло емоцій»

 Батьки сідають у коло, а потім кожен по черзі (почати може класний керівник) за допомогою лише однієї міміки передає якусь емоцію, а всі по черзі намагаються її повторити. Вправа закінчується, коли всі учасники передадуть свою емоцію.

Після того, як вправа завершиться, запитайте у батьків, чи легко було відтворити емоцію, яку їм передала інша людина, та що вони при цьому відчували. І які емоції передавати простіше та приємніше – позитивні чи негативні?

3.Очікування

Вправа «Мікрофон»

Чого ви очікуєте від цих зборів?

(Батьки по черзі дають відповідь на запитання)

4. Слово вчителя

Навчальні досягнення учнів в поточному навчальному році (загалом).

Рекомендації щодо підтримання пізнавальної активності учнів.

5. Вправа «Мої відчуття»

Вправа сформована у вигляді короткого бліц-опитування. Класний керівник ставить питання та рандомно обирає когось з батьків, хто буде давати відповідь. Питання можуть бути такими:

  1. Чи подобається вам чути похвалу від інших?

  2. Що саме відчуваєте, коли вас хвалять?

  3. Чи хвалите ви самі себе? Як часто?

  4. Як часто ви хвалите інших людей?

  5. За що можна їх похвалити?

  6. А як часто та за що ви хвалите свою дитину?

  7. Як вона на це реагує?

Після того, як усі відповіді будуть отримані, класний керівник може запитати

в учасників, чи є у них досягнення (великі чи скромні – не має значення), або справи, якими можна пишатися, чи люди, яким вони допомогли. А потім в якості рефлексії

6. Рефлексія

Шановні батьки! Будь ласка, подумайте над тим, щоб змінилося, якби їхні досягнення/справи/допомога не були б оцінені. Щоб вони відчували?

7.Презентація «Наше шкільне життя»

(Світлини цікавих подій, що відбувались у класі)

8.Подяка батькам за допомогу в організації навчально-виховного процесу та активну участь в житті школи і класу. Нагородження батьків

9.Безпечний відпочинок влітку

Рекомендації вчителя щодо організації безпечного відпочинку дітей під час літніх канікул (додаток 1)

10.Відпочинок у пришкільному таборі.

Ознайомити батьків з режимом роботи пришкільного табору, розпорядком дня, організацією дозвілля дітей.

11.Вправа „Дитина очима батьків” або „Бінго”

Кожному учасникові пропонується аркуш паперу А-4. Необхідно скласти аркуш вертикально навпіл, а потім без ножиць, або будь-яких інших ріжучих предметів тільки руками „вирізати” фігурку „Бінго” – силует дитини. Після цього кожен учасник пише на „Бінго” мрію своєї дитини (на голові), захоплення (на руці), улюблену книгу (казку чи оповідання) (на руці), страву (на нозі) та місце відпочинку(на нозі), розставляючи таким чином, як показано на малюнку

Мрія

Захоплення

Улюблена книга

Улюблене місце відпочинку

Страва

На наступному етапі учасники підходять один до одного і мають знайти і записати у відповідних частинах „Бінго” імена тих дітей, з ким у них співпала одна або кілька позицій.

Обговорення:

  • Чи є учасники, у яких співпали всі позиції?

  • У кого співпало декілька позицій?

  • У кого не співпала жодна позиція?

  • Про що ми можемо сказати аналізуючи цю вправу?

12. Тест „Які ви батьки?” (додаток 2)

13. Вправа «Скринька запитань» (спочатку вчитель)

Згодом батьки пишуть запитання та скидать у скриньку запитань. Читаємо та обговорюємо.

14. Презентація дитячих подяк батькам.

На великому аркуші у вигляді серця діти попередньо прикріпили маленькі сердечка-подяки батькам за допомогу у становленні дитячої особистості. Кожен з учасників знімає адресоване йому сердечко і зачитує його.

15.Вправа «Хвалимо правильно»

Хвалити дітей треба правильно, а навчитися цьому зовсім не складно. Саме для цього існує мистецтво якісної похвали. Така похвала складається з трьох частин:

  1. Опис того, що ви бачите.

  2. Опис того, що ви відчуваєте.

  3. Узагальнення (має продемонструвати дитині її сильні сторони).

Потім класний керівник об’єднує учасників у групи по двоє-троє осіб і озвучує проблемну ситуацію. Уявіть, що ваша дитина вперше сама зробила всі уроки/приготувала вечерю/склала іспити на відмінно. Похваліть її саме за цією схемою. А потім подумайте: чи складно це було зробити? А що ви при цьому відчуваєте?

Такі прості на перший погляд вправи допоможуть Вам, шановні батьки, краще зрозуміти дітей, а як наслідок – покращити стосунки не тільки у родині, а й у класі. Спробуйте!

16. Вправа «Аплодисменти»

Додаток 1

Шановні батьки!

Пам'ятайте, що літні канікули для дітей - це можливість набратися свіжих сил, оздоровитися,закріпити набуті знання і використовувати їх у домашніх умовах. Звертаємо увагу на організацію відпочинку Вашої дитини під час канікул

1. Не залишайте дітей без нагляду. Ви повинні знати, де знаходиться ваша дитина протягом дня і ночі.

2. Слідкуйте, щоб діти обережно поводилися з вогнем.

3. Використання піротехнічних засобів небезпечне для життя і здоров’я.

4. Нагадуйте дітям, що необхідно дотримуватись правил дорожнього руху.

5. Не дозволяйте, щоб діти ходили на водоймища.

6. Категорично забороніть дітям грати в недобудованих,зруйнованих, аварійних будівлях або на території поблизу таких об'єктів.

7. Нагадуйте правила поводження з побутовим газом під час користування газовими плитами.

8. Пам’ятайте про правила поводження з бездоглядними свійськими тваринами.

9. Не допускайте, щоб Ваші діти вживали алкогольні напої.

10. В разі необхідності телефонуйте:

- при пожежі - 101

- до міліції - 102

- швидка допомога - 103

- служба газу - 104

Додаток 2

Тест «Які ви батьки?»

Необхідно вибрати одну з трьох відповідей:

А- можу і завжди так роблю (3 бали).

Б- можу, але не завжди так роблю9 2 бали).

В- не можу (1 бал).

Чи можете ви:

-У будь-який момент залишити всі свої справи і зайнятися дитиною?

-Порадитися з дитиною, незважаючи на її вік?

-Зізнатися дитині в помилці, якої ви припустилися в ставленні до неї?

-Вибачитися перед дитиною в разі своєї неправоти?

-Поставити себе на місце дитини?

-Стримати себе, якщо вчинок дитини роздратував вас?

-Повірити хоча б на хвилинку, що ви - добра фея?

-Розповісти дитині про повчальний випадок зі свого дитинства, який показує вас у негативному світлі?

-Завжди стримуватися від слів, здатних боляче вразити дитину?

-Пообіцяти дитині, що виконаєте її бажання за гарну поведінку?

-Надати один день, коли вона робила б усе, що їй заманеться, і поводила б себе так, як схоче, а ви ні в що не втручатиметесь?

-Не відреагувати, коли ваша дитина вдарила, грубо штовхнула або просто незаслужено образила іншу дитину?

-Устояти проти дитячих прохань і сліз, якщо впевнені, що це примха, скороминуча забаганка?

Підрахуйте бали.

Якщо ви набрали 30-39 балів, це означає, що дитина-найбільша цінність у вашому житті. Ви дієте правильно і можете сподіватися на добрі результати.

Сума 16-30 балів: піклування про дитину для вас – питання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.