Атестаційна характеристика діяльності вчителя зарубіжної літератури

Опис документу:
Даний матеріал буде корисний як адміністрації закладу загальної середньої освіти, так і членам атестаційної комісії. Зразок атестаційної характеристики про роботу педагогічного працівника у міжатестаційний період.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Характеристика діяльності учителя

зарубіжної літератури

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

ПІБ вчителя

ПІБ вчителя має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література» та здобула кваліфікацію вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, працює за отриманим фахом у Переїзнянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів з ___ року. Загальний стаж педагогічної діяльності __ років.

ПІБ вчителя має кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії відділу освіти Артемівської районної державної адміністрації від 06 квітня 20__ року. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 24 години на тиждень.

У 20__ році ПІБ вчителя підвищила кваліфікацію у Донбаському державному педагогічному університеті на курсах з питання «Удосконалення фахових компетентностей вчителя української мови і літератури, зарубіжної літератури».

Вчитель має достатній рівень науково-теоретичної та практичної підготовки. Досконало володіє сучасними формами, методами організації освітнього процесу. Впроваджує інтерактивні методи навчання, використовує групову та колективну форми роботи.

Постійно працює над розвитком пізнавальної та творчої активності учнів, уміло керує їх самостійною діяльністю. Її учні – активні учасники шкільних та районних етапів Всеукраїнських предметних олімпіад з зарубіжної літератури, а також Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник».

Працюючи над проблемою «Використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури», широко застосовує буктрейлери, інтерактивні плакати, скапбукінги. Організовує додаткові індивідуальні заняття з учнями, які мають прогалини в знаннях. Успішно впроваджує індивідуально-диференційований підхід до учнів. З метою саморозвитку та самоосвіти, в 20__ році брала участь в авторських вебінарах весняної та осінньої сесій онлайн-проекту видавництва «Ранок» «Інтерактивна школа творчого вчителя», за що отримала сертифікати.

Учитель є членом шкільної творчої групи, систематично організовує відкриті заходи, на яких ділиться педагогічним досвідом. Неодноразово виступала на педагогічних та методичних нарадах з проблеми «Роль класного керівника у формуванні життєвих компетентностей учнів».

У 20__-20__ навчальному році її учні брали участь в обласному інтернет-конкурсі літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості із зарубіжної літератури, російської мови та інтегрованого курсу «Література» «Створи шедевр» та обласному конкурсі ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив».

ПІБ вчителя постійно працює над своїм фаховим самовдосконаленням та ділиться педагогічним досвідом. Друкує власні педагогічні роботи в фаховому журналі «Учительський журнал он-лайн», за що отримала сертифікати від видавництва.

ПІБ вчителя бере активну участь у роботі шкільного та районного методичних об'єднан­ь вчителів суспільно-гуманітарного циклу, передає свій педагогічний досвід молодим вчителям, висту­пає з доповідями, проводить відкриті уроки.

Має активну життєву та громадську позицію.

Ініціативна, вимоглива до себе та учнів. Має високий рівень відповідальності. Користується повагою серед колег, учнів та батьків.

ПІБ вчителя відповідає займаній посаді та претендує на присвоєння кваліфікаційної категорії  «спеціаліст першої категорії».

Директор Переїзнянської ЗОШ І-ІІ ступенів __________

З характеристикою ознайомлений __________

27 лютого 20__ року

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!