Атестація педагогів: зразок відгуку атестаційної комісії про роботу вчителя трудового навчання

Опис документу:
Даний матеріал буде корисний як адміністрації закладу загальної середньої освіти, так і членам атестаційної комісії. Зразки відгуків атестаційної комісії про роботу педагогічного працівника у міжатестаційний період.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ВІДГУК

адміністрації Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

про роботу педагогічного працівника у міжатестаційний період _____ рр.

ПІБ вчителя

вчитель трудового навчання;

кваліфікаційна категорія «спеціаліст»,

який атестується атестаційною комісією

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

на присвоєння кваліфікаційної категорії

«спеціаліст другої категорії»

ПІБ вчителя має повну вищу педагогічну освіту (закінчив Слов’янський державний педагогічний інститут в ___ році)за спеціальністю вчитель загальнотехнічних дисциплін і праці та працює за отриманим фахом у Переїзнянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів з ___ року. Загальний стаж педагогічної діяльності __ роки.

ПІБ вчителя має кваліфікаційну категорію «спеціаліст». Не тестувався. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 18 годин на тиждень: 10 годин трудового навчання в 3, 5-9 класах, 4 години основ здоровя в 5-9 класах, 3 години образотворчого мистецтва в 5-7 класах , 1 година художньої культури в 9 класі та 8 годин індивідуального навчання в 5-6 класах.

З 29.10.20__р. по 29.11.20__р. ПІБ вчителя підвищив кваліфікацію у Донбаському державному педагогічному університеті на дистанційних курсах навчання для вчителів трудового навчання, виконав випускну роботу на тему «Інноваційні технології у викладанні трудового навчання» з відміткою «зараховано» (посвідчення 12СПВ №___ від 25.10.20__р).

Під час роботи в навчальному закладі ПІБ вчителя зарекомендував себе як відповідальний педагог, який вдосконалює свій професійний рівень, на уроках використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів,володіє методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи; на середньому рівні застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі; знає основні нормативно-правові акти у галузі освіти; користується авторитетом серед учнів та їх батьків.

На середньому рівні володіє комп’ютером, іноді застосовує комп’ютерний супровід під час проведення уроків. На уроках використовує міжпредметні зв’язки.  П’ятий рік працює над темою «Самоосвітня діяльність учнів на уроках трудового навчання».

ПІБ вчителя бере участь у роботі шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу, виступає з доповідями, проводить відкриті уроки. Під час атестації ним були проведені відкриті уроки:

09.12.__р.- «Види аплікацій (пласка, об’ємна). Об’ємна аплікація,її особливості. Види конструкційних матеріалів. Планування роботи з виготовлення виробу, оздобленого об’ємною аплікацією. Технологія виготовлення об’ємної аплікації» - урок трудового навчання в 6 класі;

29.12.__р. -«Добір матеріалів для виготовлення аплікації, способу кріплення деталей та матеріалів для їх кріплення. Підготовка до роботи матеріалів для аплікації. Копіювання малюнка на основу» - урок трудового навчання в 5 класі;

30.01.__р.- «Умови необхідні для росту і розвитку рослин. Повітряне та кореневе живлення рослин. Фотосинтез. Вимоги рослин до потреб живлення протягом вегетаційного періоду. Чергування культур» - урок трудового навчання в 7 класі;

04.02.__р.- «Елементи автоматики та електроніки (напівпровідникові прилади). Поняття про автоматичні системи. Перша допомога при ураженні електричним струмом» - урок трудового навчання в 9 класі

та позакласний захід

12.02.__р.- «Пустощі і кримінальна відповідальність».

На уроках ПІБ вчителя завжди панує творча, доброзичлива атмосфера, але не всі учні беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Досяг належного рівня засвоєння учнями навчального матеріалу та якості їх знань з предмету на достатньому рівні.

Приділяє увагу роботі з обдарованими учнями, готує учнів до участі в учнівських олімпіадах, конкурсах.

Вчитель займається самоосвітою, постійно підвищує свій фаховий рівень.

ПІБ вчителя була проведена у міжатестаційний період наступна методична робота:

  • участь у роботі шкільного МО вчителів природничо-математичного циклу (виступи);

  • участь у роботі районного журі;

  • участь у районних семінарах;

  • участь у професійних конкурсах: «Учитель року-2015» в номінації «Учитель образотворчого мистецтва» та «Класний керівник року-2014» на шкільному рівні.

ПІБ вчителя – працьовитий та творчий вчитель, його розробка уроку увійшла до збірки «Уроки на біс».

Шкільна атестаційна комісія вважає, що ПІБ вчителя відповідає займаній посаді та може бути атестований на кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

Директор школи _________________

Ознайомлений:  _________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!