Платна розробка

арт-терапія як засіб психокорекції емоційних розладів у дітей (Курсова робота)

zip

Педагогіка

Для кого: Дорослі

28.04.2022

92

0

0

Вміст матеріалу: показано 18 з 82 сторінок

+Показати ще (6)
zip
Арт_терапія.zip
89,7 Кб

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Актуальність проблеми обумовлено важливістю вивчення проблеми використання технік арт-терапії як засобу психокорекції емоційних розладів у дітей.

Слід зазначити, що мистецтво і терапія мають спільне коріння. Це стосується не тільки музики, танцю, акторської майстерності, а й образотворчих форм. Арт-терапія - це один з найбільш ефективних способів роботи з клієнтами будь-якого віку і з будь-якими порушеннями, при цьому для особистості - це спосіб саморозкриття, самовираження, розвитку і гармонізації особистості. Кожен з нас творець і творчість приносить нам величезне задоволення. У творчості кожна людина отримує багато можливостей висловитися, виразити свої почуття і емоції.

Арт-терапію можна визначити, як використання мистецтва у якості терапевтичного чинника. Арт-терапія - це простий і ефективний спосіб психологічної допомоги, заснований на творчості і грі. Арт-терапія підходить, як для дорослих, так і для дітей.

Психіка дитини дуже ранима і вимагає дбайливого до себе ставлення, адже малюк тільки починає дізнаватися самого себе і світ навколо. І на своєму шляху діти часто стикаються з серйозними труднощами: в сім'ї, в дитячому садку, в школі, в спілкуванні і на самоті. Коли людина займається творчою діяльністю, вона висловлює через створювані нею образи своє сприйняття світу і своє ставлення до нього.

Будь-яка творча діяльність - терапевтична по суті, тобто є способом, який допомагає людині бути прийнятною в соціумі, зняти напругу, що накопичилася.

Зазначимо, що важливо на етапі дошкільного віку вивчити проблеми розвитку дитини, зокрема емоційної сфери для збереження психічного та психологічного здоров'я, формування повноцінної гармонійно розвиненої особистості.