і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

19 вересня - День Смайлика

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Мета:

  • ознайомлення учнів з історією виникнення смайлика;

  • підвищення інтересу до предмету;

  • розширення кругозору в області інформатики;

  • закріплення знань з предмету;

  • спонукання до систематичного залучення та самостійного вивчення

  • предмета;

  • розвиток асоціативного, образного мислення, уяви, зорової та логічної

  • пам'яті, стимулювання фантазії,

  • виявлення характеру пізнавальних інтересів учнів, оцінювання ступеня

  • творчої обдарованості;

  • розвиток допитливості, уяви, передбачення, сміливості у висуненні гіпотез, вміння приймати нестандартні рішення будити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з інформатики;

Обладнання: презентація ; картки з завданнями, малюнки смайликів.

Світ Інтернету не може ні хвилини обійтися без смайлів – набору знаків. Адже виразити свої почуття, настрій при письмовому спілкуванні дуже важко. 19 вересня народився самий веселий і життєрадісний символ Інтернету - Його Усмішливість Смайлик, і не відзначити цю подію хоча б однією усмішкою просто грішно. Адже без посмішки не може бути свята.

Сталося це подія в далекому 1982 році. Тоді професор Скотт Фалман з Університету Карнегі-Меллона виступив з ініціативою ввести в комп'ютерну листування спеціальний значок, який буде означати посмішку. Новий символ був названий «смайликом», тому що в перекладі з англійської smile означає «посмішка». Його поява дозволила людям краще передавати свої емоції в комп'ютерному листуванні і збагатила електронний лексикон.

Давайте уявимо, що всі смайлики раптом зникли. Будемо рятувати і робити свято веселим!!!

1. Конкурс « Довжина усмішки»

Поміряти посмішки лінійкою дітлахам на початку свята (можна на дошці під кожною фотографією дитини написати довжину посмішки)

"Ніколи ще в історії людства і мистецтва не було жодного творіння, яке б, поширившись настільки широко, приносило стільки щастя, радості і задоволення. Не було нічого, зробленого так просто, але такого ,що стало б зрозумілим для всіх" Харві Белл

Поширення смайлик набув в Інтернеті та SMS, проте останнім часом використовується скрізь.

2. Вікторина «Що хотів зобразити смайлик?»

Дітей ділять на 2 команди. Кожна команда отримує картки із зображенням десяти «смайликів». Потрібно розкласти картки в дві кучки згідно з парним завданням (добрий-злий, веселий-сумний, розчарування-захоплення, ненависть – любов, сонний-бадьорий тощо).

За довгі роки свого існування, цей символ став просто незамінимим при електронному спілкуванні. Ми сьогодні вже практично не можемо уявити собі віртуальний простір без цих симпатичних мордочок. Треба сказати, що з тих пір у «смайлика» з'явилася величезна кількість «нащадків», які дозволяють виражати не лише посмішку, але і найрізноманітніші емоції, аж до злості, смутку чи здивування. Смайлики сьогодні зустрічаються самих різних видів. Це і не дивно, адже вони являють собою систему, яка динамічно розвивається. До їх переваг належать велика естетична цінність і можливість створювати анімовані зображення. Користуватися ними дуже зручно за швидкості вставки їх в текст повідомлення.

Ці значки замінюють собою інтонацію голосу й міміку співрозмовника, яких нам дуже не вистачає під час віртуального спілкування. Адже часом, інтонація і вираз обличчя співрозмовника можуть бути важливіше самих слів. Тому «смайлики» і користуються такою популярністю. Вони дають можливість краще зрозуміти співрозмовника, зрозуміти його настрій. Крім того, самі «смайлики» виглядають досить потішно, що автоматично сприяє підвищенню настрою співрозмовників.

3. Конкурс «Намалюй смайлик»

Запропонувати намалювати на дошці свій «смайлик» на певну тему, наприклад, «хочу з тобою дружити», «мені сумно», «напиши мені», «підемо на пляж», «я в басейні», «підемо поїмо», «підемо гуляти», «я вдома» і т. п.

4. Конкурс « Віднови повідомлення»

Надрукувати повідомлення з соцмереж без смайликів. Діти з жовтих листочків для записів роблять смайли або малюють і прикріплюють. Конкурс командний.

Перша серія смайликів була випущена в якості жовтих значків. Їх роздали співробітникам і клієнтам компанії. Цей логотип користувався чималим успіхом, тому таких значків було наштамповане більше 10 тисяч.

5. Танцюємо зі смайликами (Фізкультхвилинка)

А в 70-х роках до цього графічного зображення було вирішено додати ще і не менш оптимістичний слоган, який в перекладі на російську означає - «Щасливого дня!». Цей слоган був придуманий двома братами з Іспанії.

Посмішку з таким девізом відразу полюбили ще більше. Вона почала з'являтися на різних товарах, що сприяло зростанню їх продажу. Тоді ніхто і не замислювався про авторське право. Американська Поштова служба навіть випустила марку зі смайликом.

Почали з'являтися різні люди, які стали присвоювати собі авторство, вони стверджували, що придумали смайлик. Спочатку Болл ніяк не реагував на такі заяви і не намагався їх оскаржити. Але все ж з часом він втомився від цього і все-таки зареєстрував свою версію посмішки.

6.Конкурс "Хто довше утримає посмішку на обличчі"

Харві Болл закликав людей посміхатися і творити добро. Він навіть став творцем свята - Міжнародного Дня Посмішки, який святкується у світі 1 жовтня. Засновану ним корпорацію очолює його син Чарльз, який дуже ретельно стежить за тим, як використовується ця марка. Дуже важливо відзначити, що весь прибуток, зароблена корпорацією, йде на благодійну діяльність.

7. Конкурс «Покажи емоцію»

Дитина витягує смайлик і зображує його. Якщо смайлик робити на форматі а4 і тримати близько особи, що показує - виходять прекрасні фото на пам'ять.

8.Практична робота за комп’ютером (програма Paint). Намалювати смайлик свого настрою.

Рефлексія «Телеграма». Метою є отримання від кожного учасника короткої інформації про враження від проведеного уроку. Учитель звертається із пропозицією скласти йому телеграму із 11 слів, яка б містила відповіді на такі запитання:

  • Що ви думаєте про проведене урок?

  • Що було для вас важливим?

  • Чому ви навчилися?

  • Що вам сподобалося?

  • Що не вдалося з’ясувати?

Даті він збирає телеграми, прикріплює їх на плакат «Телеграма», і зачитує. Учасники, прослухавши всі телеграми, обирають ту з них, яка їм найбільше сподобалась.

Добродушний-злий

веселий - сумний

розчарування-захват

ненависть-любов

сонний- бадьорий

Добродушний-злий

веселий - сумний

розчарування-захват

ненависть-любов

сонний- бадьорий

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомлення учнів з історією виникнення смайлика; підвищення інтересу до предмету; розширення кругозору в області інформатики; закріплення знань з предмету; спонукання до систематичного залучення та самостійного вивчення предмета; розвиток асоціативного, образного мислення, уяви, зорової та логічної пам'яті, стимулювання фантазії, виявлення характеру пізнавальних інтересів учнів, оцінювання ступеня творчої обдарованості;
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    132
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    QS184141
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання