Урок:

Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування

28.11.2023
0 0
I курс

4

16

34

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Тема: «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування»

Мета: розширити знання про закономірності формування адаптації у тварин і рослин до середовищі їх існування; встановити зв’язок між життєвою формою організму та умов середовища;

розвивати вміння логічно мислити та знаходити зв’язки між особливостями будови та адаптаціями до умов довкілля;

виховувати розуміння значення адаптації до умов середовища для збереження власного здоров’я

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Життєві форми організмів

Живі організми адаптуються до певних умов існування незалежно від свого систематичного положення. Часто адаптація до однакових умов існування стає причиною появи схожих морфологічних форм різних організмів. Схожі морфологічні

Ж

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

2:

Вільне введення тексту

3:

Теоретичний блок

4:

Вільне введення тексту

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

4 0

Потрібні роз'яснення:

4 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Рослини і тварини прісних водойм.

Рослини і тварини прісних водойм.

690

Аватар профіля Любчич Валерія Володимирівна
Природознавство
2—3 клас

30 грн

Погода. Спостереження за рослинами і тваринами: які рослини і тварини передбачають погоду. Причиново-наслідкові зв'язки в природі.

Погода. Спостереження за рослинами і тваринами: які рослини і тварини передбачають погоду. Причиново-наслідкові зв'язки в природі.

83

Аватар профіля Боброва Олена Володимирівна
Я досліджую світ
3 клас

25 грн

Практична робота. Порівняльна характеристика порід тварин (сортів рослин)

Практична робота. Порівняльна характеристика порід тварин (сортів рослин)

124

Аватар профіля Галинський Сергій Федорович
Біологія
11 клас

33 грн

Узагальнення до розділу 4. Клітини, бактерії, віруси, гриби, рослини і тварини

Узагальнення до розділу 4. Клітини, бактерії, віруси, гриби, рослини і тварини

632

Аватар профіля Бадак Максим Станіславович
Пізнаємо природу
5 клас

25 грн

ОРГАНІЗМ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ МЕШКАННЯ

ОРГАНІЗМ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ МЕШКАННЯ

57

Аватар профіля Лугова Тамара Олексіївна
Біологія
11 клас

33 грн

Схожі уроки

Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи.

Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи.

505

Аватар профіля Янченко Віктор Григорович
Біологія
7 клас

Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

639

Аватар профіля Лохвицька Марія Федорівна
Біологія
9 клас

Функціональна роль популяцій в екосистемах. Біогеоценоз та його структура

Функціональна роль популяцій в екосистемах. Біогеоценоз та його структура

1262

Аватар профіля Чернишова Світлана Володимирівна
Біологія
11 клас

Властивостi та характеристики екосистем.

Властивостi та характеристики екосистем.

266

Аватар профіля Цуркан Неля Михайлівна
Біологія
11 клас

Закони Менделя, їх генетичні основи.

Закони Менделя, їх генетичні основи.

265

Аватар профіля Шимон Анжеліка Омелянівна
Біологія
9 клас