Урок:

«Я люблю країну, де є право на ім’я і на родину»

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Анотація: здобувачі освіти з особливими освітніми потребами (з порушеннями слуху) під час навчання та після закінчення школи отримують нові виклики та потреби в сучасних важких умовах для нашої країни. Ця виховна година, яка об’єднала в собі різноманітні цікаві та доступні види робіт, має на меті формувати саме розуміння особистістю своїх прав, свобод та обов’язків; ознайомлення із законодавчою базою України; забезпечення належного засвоєння основних понять з правознавства та обов’язків дітей та дорослих. Ми, педагоги, повинні вчити дітей оперувати поняттям «право», викликати інтерес до правових знань, вміння застосовувати знання в повсякденному житті.

Цікава побудова зйомки рубрики, де діти проходять крізь «годинник часу», розвиває уяву, логічне мислення, слухо-зорове сприймання, увагу та пам'ять.

Ми, освітяни, покликані виховувати у підростаючого покоління пошану до законів України, почуття обов’язку та відповідальності за власні вчинки, в той же час діти повинні не забувати і вміти визначати свою унікальність та індивідуальність.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Мета: вчити дітей оперувати поняттям «право», формувати розуміння особистістю своїх прав, свобод і обов’язків, вміння визначати свою унікальність та індивідуальність; розвивати слухо-зорове сприймання, логічне мислення, інтерес до правових знань, вміння застосовувати знання в повсякденному житті. Виховувати пошану до законів України, бажання бути свідомим громадянином своєї країни.

Наочне оформлення: плакат «Я люблю країну, де є право на ім’я і на родину»,

національна символіка: Державний прапор та маленькі прапорці (6шт), карта України по областям, макет будинку, макет «Чарівного годинника», надувні кульки з українською символікою, глобус-скринька, булава, бейджики з іменем дитини та його значенням, паспорти-муляжі, робочий зошит по правам дітей (6), «Конвенція ООН по правам дітей», вишитий рушник, напис на дошці словника.

Музичне оформлення: запис співу птахів, пісні: «Воїни Світу» Ляпіс Трубецькій, «Пісня про Україну» О.Пономарьов, «Україна – це ми» Катерина Бужинська.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна дошка, мікрофон, відеокамера на стойці, стелаж виставковий.

Допоміжні матеріали: фотокартки, ручки, таблички, малюнки дітей.

Словник: право, документ, свідоцтво про народження, паспорт, Конвенція ООН, інтерв’ю, рубрика, журналіст.

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

12 з 12 балів
  1. Ігрова вправа «Знайомство»

Ведуча: Зараз ми проведемо вправу: «Знайомство», де кожен назве своє ім’я і розкриє його значення. Але спочатку я пропоную вам оселитися у цьому триповерховому будиночку.

Учні підходять до макету будинку і беруть свої фотокартки. Будинок розфарбований та ілюстрований.

  1. Зараз зробимо вправу: «Встав слова та закінчи речення». Треба в прислів’я про родину вибрати та вставити потрібне слово.

    Інтерактивна робота: на слайдах демонструються прислів’я, де пропущені слова. У дітей на столах лежать таблички з потрібними та зайвими словами. Учні читають прислів’я, пояснюють зміст, вибирають потрібне слово та вставляють.

    • Шануй ………, буде скрізь …… (батька, квітку, цибулю, неньку, гладенько, швиденько,).

    • Які мама і тато, таке й …….. (дитятко, звірятко, зайченятко).

    • Материн гнів, як весняний сніг, рясно впаде та швидко ……. (розтане, згорить, зазеленіє).

    • Яка хата – такий тин, який ……. , такий ……… (батько, ведмідь, сніг, син, внучка, собачка).

    • Який кущ – така й ……., яка мати – така й …….. (калина, річка, зірка, дівчина, кішка, квітка).

Опис, який учні побачать після проходження уроку

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

"ЩО Я ЛЮБЛЮ"

"ЩО Я ЛЮБЛЮ"

556

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
1 клас

44 грн

"ПОДАРУНОК ДЛЯ РОДИНИ"

"ПОДАРУНОК ДЛЯ РОДИНИ"

582

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
1 клас

44 грн

В. Сосюра. «Любіть Україну!».

В. Сосюра. «Любіть Україну!».

232

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

"СЛАВЕТНІ ІМЕНА В МИСТЕЦТВІ"

"СЛАВЕТНІ ІМЕНА В МИСТЕЦТВІ"

657

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
6 клас

44 грн

Україна - багатонаціональна родина

Україна - багатонаціональна родина

990

Аватар профіля Габелко Наталія Володимирівна
Мистецтво
4 клас

19 грн

Схожі уроки

День оптиміста

День оптиміста

1071

Аватар профіля Дирда Валентина Олександрівна
Виховна робота
9—12 клас та дорослі

Безпечна поведінка з незнайомцями.

Безпечна поведінка з незнайомцями.

1723

Аватар профіля Кремінь Вероніка Василівна
Виховна робота
3 клас

Бактерії друзі чи вороги людині?

Бактерії друзі чи вороги людині?

347

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Виховна робота
2 клас

Подорож Україною.

Подорож Україною.

824

Аватар профіля Кремінь Вероніка Василівна
Виховна робота
3 клас

Планети сонячної системи. Цікаві факти про планети

Планети сонячної системи. Цікаві факти про планети

375

Аватар профіля Кремінь Вероніка Василівна
Виховна робота
3 клас