Анотація: здобувачі освіти з особливими освітніми потребами (з порушеннями слуху) під час навчання та після закінчення школи отримують нові виклики та потреби в сучасних важких умовах для нашої країни. Ця виховна година, яка об’єднала в собі різноманітні цікаві та доступні види робіт, має на меті формувати саме розуміння особистістю своїх прав, свобод та обов’язків; ознайомлення із законодавчою базою України; забезпечення належного засвоєння основних понять з правознавства та обов’язків дітей та дорослих. Ми, педагоги, повинні вчити дітей оперувати поняттям «право», викликати інтерес до правових знань, вміння застосовувати знання в повсякденному житті.
Цікава побудова зйомки рубрики, де діти проходять крізь «годинник часу», розвиває уяву, логічне мислення, слухо-зорове сприймання, увагу та пам'ять.
Ми, освітяни, покликані виховувати у підростаючого покоління пошану до законів України, почуття обов’язку та відповідальності за власні вчинки, в той же час діти повинні не забувати і вміти визначати свою унікальність та індивідуальність.