Урок:

Вивчення таблиці множення на 6

22.03.2023
0 0
Опис уроку (учням цей опис не показується):

2 клас НУШ Математика

Тема. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ВПРАВИ І ЗАДАЧІ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6.

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 6 та її практичним застосуванням; удосконалювати вміння знаходити значення виразів зі змінною, що повторюється; формувати вміння обчислювати вирази і розв'язувати задачі, застосовуючи знання таблиці множення і правила про порядок дій; розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення; виховувати уважність.

Обладнання: комп’ютер, квитки-картки, таблиця множення на 6, цеглинки LEGO, схема до задачі, віршовані задачі, кола для рефлексії.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

1. Хвилинка каліграфії

— Визначте закономірність. Продовжте ряд чисел до 60.

6 12 18 …

2.Гра «Придбай квиток»

- Перш, ніж пограти в цю гру, давайте пригадаємо,

· добуток чисел, яка це дія?

· частка чисел, яка це дія?

· сума чисел, яка це дія?

· збільшити у, яка це дія?

· зменшити у, яка це дія?

v Завдання до гри

- Діти, виберіть квиток, порахуйте і дайте відповідь на запитання

v Знайти добуток чисел 5 і 7

v Знайти частку чисел 36 і 4

v Знайти суму чисел 28 і 4

v Збільшити 4 у 6 разів

v Зменшити 15 у 3 рази

- А це завдання для всіх

v Замінити додавання множенням

4 + 4 + 4 + 4 (червона) 6 + 6 + 6 (зелена)

-Перевіряємо ( цеглинки LEGO)

4 + 4 + 4 + 4 = 4 х 4 6 + 6 + 6 = 6 х 3

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

— Сьогодні на уроці ми складемо таблицю множення числа 6.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

Робота за підручником (с. 105).

1.Підготовча робота

Завдання 1. Письмове виконання.

– Як довести, що 6 х 7 = 42? Якою дією можна замінити дію множення?

2.Пояснення нового матеріалу

Завдання 2. Складання таблиці множення числа 6 (на основі таблиці додавання).

Учні замінюють додавання множенням, коментують, як виконали обчислення.

Висновок: у таблиці множення числа 6 наступний добуток на 6 більший за попередній, а попередній добуток на 6 менший, ніж наступний.

3.Первинне закріплення

Завдання 3. Колективне опрацювання ( біля дошки).

Фізкультхвилинка.

4. Розвиток математичних знань

Завдання 4. Розв’язування задачі.

Короткий запис

Виклики — ? в., 3 машини по 3 виклики

Схема

Описание: http://8next.com/uploads/fotos/4matem/m_shm_03m03.jpg

Розв’язання

3 • 3 = 9 (в.) – всього викликів було за добу

Відповідь: за добу було 9 викликів

Завдання 5. Під час повторення умови один учень робить короткий запис і пояснює розв’язання.

Короткий запис

Чоловіки — 2 особи

Жінки і діти — ?, у 6 разів більше

План розв’язування

1) Скільки було жінок і дітей?

2) На скільки більше було жінок і дітей, ніж чоловіків?

Розв’язання

1) 2 • 6 = 12 (ос.) – жінок і дітей було

2) 12 – 2 = 10 (ос.) – на стільки більше було жінок і дітей, ніж чоловіків

Відповідь: на 10 більше було жінок і дітей, ніж чоловіків

Завдання 6 з логічним навантаженням.

Короткий запис №1 Перед ним — 6 дітей, що у 2 рази менше Після нього — ? Короткий запис №2 Перед ним — 6 дітей Після нього — 12 дітей Хлопчик — 1 дитина Всього — ?

План розв’язування

1) Скільки учнів було після хлопчика?

2) Скільки всього дітей було на огляді?

Розв’язання

1) 6 • 2 = 12 (д.) – дітей було після нього

2) 6 + 12 + 1 = 19 (д.) – всього дітей було на огляді

Відповідь: на огляді було 19 дітей

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ.

1.Розв’язування віршованих задач на закріплення таблиці числа 6

Прийшли до крамниці 4 жуки,

Купили на ніжки собі чобітки.

Ніжок по 6, як відомо, в жуків.

Скільки потрібно всього чобітків? ( 6 х 4=24) – червоний

Біля липи бджіл багато,

Мед збирають волохаті.

6 джмелів між них кружляють,

Теж медок вони шукають.

Менше їх, ніж бджіл, в 3 рази.

Порахуйте бджіл відразу. ( 6 х 3=18) – зелений

Кіт Мусій купив сосиски

І розклав по 6 у миски.

Скільки всіх було сосисок,

Якщо 9 повних мисок? ( 6 х 9=54) – блакитний

Є шість кліток із кролями,

Мені Саша розповів.

Скільки є кролів, дізнайтесь,

Коли в клітці шість кролів? (6 х 6 = 36) – помаранчевий

— Шість днів у тижні я працюю,

— Мені татко розповів, —

Я два тижні на роботі.

Скільки це усього днів? (6 х 2 = 12) – синій

Дятел 7 годин літав,

Шкідників він поїдав.

Щогодини 6 він їв.

Скільки знищив шкідників? (6 х 7 =42) – жовтий

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ.

- Зафарбуйте ту частину кола, з надписом на якій ви погоджуєтеся.

· Було легко та цікаво.

· Було складно, але цікаво.

· Було важко та нецікаво.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

Визначте числа, що не є значенням таблиці множення числа 6.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Модифікація структури таблиць.

Модифікація структури таблиць.

109

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
11 клас

25 грн

Функції в електронних таблицях

Функції в електронних таблицях

164

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

35 грн

Урок математики в 2 класі Тема: Засвоєння таблиці множення числа 2. Розв’язування складених задач, що містять знаходження добутку чисел.

Урок математики в 2 класі Тема: Засвоєння таблиці множення числа 2. Розв’язування складених задач, що містять знаходження добутку чисел.

147

Аватар профіля Нестеренко Ірина Юріївна
Математика
2 клас

133 грн

Множення десякових дробів

Множення десякових дробів

74

Аватар профіля Тодоренко Оксана Василівна
Математика
5 клас

30 грн

Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці. Практична робота 14

Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці. Практична робота 14

241

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

35 грн

Схожі уроки

Порівняння десяткових дробів

Порівняння десяткових дробів

507

Аватар профіля Буланова Валентина Миколаївна
Математика
5 клас

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком.

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком.

721

Аватар профіля Крутоголова Ірина Миколаївна
Математика
1 клас

Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

Усне ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове.

508

Аватар профіля Шандра Алла
Математика
4 клас

6 кл. Додавання від'ємних чисел. Урок 2 (02.02.2022)

6 кл. Додавання від'ємних чисел. Урок 2 (02.02.2022)

277

Аватар профіля Сапко Наталія Олександрівна
Математика
6 клас

Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове

Письмове ділення круглого багатоцифрового числа на одноцифрове

393

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Математика
4 клас