Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Нестандартний підхід до формувального оцінювання: досвід, інструментарій, новації
»
Взяти участь Всі події

Вс/9 Практична робота, стор. 49 (ІІ)

Всесвітня історія

Для кого: 9 Клас

0 проходжень

11 запитань

08.12.2022

69

0

Вміст уроку:

Завдання №1 Вільне введення тексту

Завдання 1

Прочитайте твердження 1–7. Позначте, які явища характеризують до індустріальні часи (ІЧ), а які — період індустріальної революції (ІР).

1. Пару, яку в середині XIX ст. широко використовували в індустрії та транспорті, витісняють електрика й двигуни внутрішнього згоряння.

2. Вищий коефіцієнт корисної дії електричних і дизельних двигунів сприяв підвищенню ефективності промислового виробництва.

3. У виробництві й побуті мільйонів людей з’явилися водогін, парове опалення,  каналізація, електричне  освітлення, газопостачання, телефон, автомобіль, різні електроприлади.

4. Відбулося масштабне будівництво залізниць і парового флоту; зводилися великі споруди — мости, тунелі.

5. Посилилися міграція та еміграція; завдяки поліпшенню матеріальних умов, удосконаленню транспорту, імпорту продовольства, досягненням у медицині зросла народжуваність і збільшилася тривалість життя.

6. У містах з’явилися широкі проспекти, якими їздили автомобілі; електротранспорт та електричне освітлення; багатоповерхові будинки з усіма вигодами.

7. Активізувалася зовнішня торгівля, завдяки чому істотно зросли прибутки підприємців.

Завдання №2 Вільне введення тексту

Завдання 2

Дайте відповіді на запитання:

Які зміни в житло й хатнє начиння принесло європейцям «буржуазне» XIX століття? 

Завдання №3 Вільне введення тексту

Завдання 3: Дайте відповідь на питання:

Які предмети, що були наявні в житлі й хатньому начинні тогочасних європейців, «успадкували» сучасники?

Завдання №4 Вільне введення тексту

Завдання 4

Опрацюйте історичне джерело. Підготуйте усні відповіді на запитання.

З опису подорожнім вигляду Берліна на початку XIX ст.

Більшість вулиць [міста] широкі й обставлені будинками в чотири та більше поверхів. Не бракує також просторих площ. Від цього тут навіть дихається легше, ніж у Відні, Гамбурзі та інших містах, де будинки й люди скупчені на невеликих територіях. Широкі вулиці та взагалі красива архітектура будинків надають Берліну такого вигляду, яким можуть похвалитися небагато великих міст. Вільгельмштрассе, яка майже вся вкрита палацами, Лейпцигерштрассе, Унтер­ден­Лінден, як і надзвичайно гарні площі — Оперна, Вільгельмова та інші, — викликають здивування іноземців…

1. Яке враження справив на автора тогочасний Берлін?

2. Які нові риси міської забудови можна визначити за джерелом?

Завдання №5 Вільне введення тексту

Завдання 5

Проаналізувавши фото, складіть розповідь про вулиці Лондона

Завдання №6 Вільне введення тексту

Завдання 6

Розгляньте ілюстрацію. Поміркуйте, про що свідчить наявність такої професії, як вуличний торговець рибою?

Вуличний торговець рибою.

Лондон, XIX ст..

Завдання №7 Вільне введення тексту

Завдання 7

Опрацюйте самостійно матеріал параграфа та складіть порівняльну таблицю:

Буржуа

Пролетарій

Селянин

Житло

Харчування

Завдання №8 Вільне введення тексту

Завдання 8

Результат пошуку зображень за запитом "мода ампира"Результат пошуку зображень за запитом "мода ампира"

Розгляньте ілюстрації. Визначте за ілюстрацією характерні риси стилю ампір у моді

Завдання №9 Вільне введення тексту

Завдання 9

Проаналізуйте джерела:

А) «Сучасна мода продиктована не індивідуальними, а соціальними мотивами: намаганням вищих класів відокремитися від нижчих… Мода є ніщо інше, як постійне знищення меж. Вона — перегони станової пихи, під час яких повторюється одне й те саме: одні намагаються перегнати своїх переслідувачів, а ті намагаються їх наздогнати» (Юрист Ієрінг).

Про яку рису буржуазного суспільства пише сучасник?

Завдання №10 Вільне введення тексту

Завдання 9

Результат пошуку зображень за запитом "картини буше"Результат пошуку зображень за запитом "Тріумфальна арка в Парижі"

Підпишіть запропоновані ілюстрації

А _______________________     Б _________________________     В ___________________

Завдання №11 Вільне введення тексту

Завдання 11

Хто ця особа та які події історії з ними пов’язані? 

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0