Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Артзаняття як засіб самовираження
»
Взяти участь Всі події

: Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка.

Математика

Для кого: 2 Клас

0 проходжень

1 запитання

18.01.2022

49

0

Опис уроку:

Обладнання: слайди із зображенням учнів лісової школи та геометричними фігурами із завданнями, картки з «Чарівними трикутниками» , таблиця з планом роботи над задачею, схеми задач, лего червоного та зеленого кольору для гри «Так чи не так» , загадки.

Хід уроку

І. Вступна частина.

1. Організація класу

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати,

На уроці не дрімати,

Щоб нам не було мороки,

Всі готові до уроку?

Тож тепер часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

ІІ. Контроль, корекція знань учнів.

1.Гра «Так чи не так» (за допомогою лего)

а) 99 – найменше двоцифрове число;

б) записи виду 33+4, 77-65 називаються числовими виразами;

в) різниця – це коли до числа додають інше число;

г) ширина прямокутника завжди менша його довжини;

д) квадрат – це прямокутник.

2.Каліграфічна хвилинка

Кіт на прізвисько Матроскін

Сир на ринку продавав.

30 гривень та ще 40

Наш господар вторгував.

От задача всім проста:

Скільки гривень у кота?

( учні записують число 70, потім дають йому характеристику)

ІІІ. Актуалізація знань учнів

  • Сьогодні до на завітали учні лісової школи із книги «Незвичайні пригоди в лісовій школі» В.Нестайка, яку ми читаємо та обговорюємо на уроках позакласного читання. Вони принесли вам свої цікаві математичні завдання і хочуть дізнатися, як ви впораєтесь. Найактивніші виконавці завдань будуть нагороджені фішками.

1. Першим до нас завітав

Гостроносий і малий ,

Сірий, тихий і незлий.

Вдень ховається. Вночі

Йде шукать собі харчі.

Весь із тонких голочок.

Як він зветься? (Їжачок).

Колько Колючка. Він проведе «Розумову розминку»

На столі вчителя лежать незвичайні геометричні фігури, на яких написані приклади ( зображення фігур додається). Учні за бажанням підходять і розв’язують приклади . Розв’язавши всі приклади розміщують фігури в порядку збільшення відповідей (обов’язково необхідно назвати кожну фігуру), записують на дошці і в зошити утворений ряд чисел-відповідей.

  • На які три групи можна розподілити числа, записані в даному ряду?

  • Яке число в ряду найбільше7 найменше7

  • Назвіть числа – круглі десятки.

  • Назвіть сусідів числа 39..До нас завітав ще один гість. Відгадайте, хто це?

  • Він із казки, він із пісні, капустинку він гризе. Зветься звір на букву Зе?



  1. Коська Вухань. Він приніс на урок цікаві вправи.

  • Як називаються числа при додаванні ?

  • Як називаються числа при відніманні ?

  • Прочитайте різними способами приклади: 13 – 7 4 + 8

- Чудово. А ще Коська Вухань підготував для вас «Чарівні трикутники». Треба вставити в порожні кружечки числа так, щоб сума всіх чисел на одному боці трикутника дорівнювала 20.



ІV. Розвиток математичних умінь

Диктор лісового радіо Сорока Білобока пропонує вам показати, як ви вмієте розв’язувати приклади з підручника:

  1. приклади – самостійно із взаємоперевіркою.

  2. Завдання 2 – 1 стовпчик – з коментуванням ,

3 - по двом варіантам із взаємоперевіркою.

3. Завдання 4 – використовуючи дужки, записати приклади та розв’язати їх ( Один учень виконує завдання за закритою дошкою, а інші – в зошитах).

Перевірка – порівняння із записом на дошці.

V. Руханка

Завдання від Мавпочки Чічі: виконайте вправи.

Руки в сторони та вгору-

На носочки піднялись,

Підійми голівку вгору -

Й на долоньки подивись.

Присідати ми почнемо,

Добре ноги розімнемо.

Раз — присіли, руки прямо.

Встали — знову все так само.

Повертаємося вправно,

Все виконуємо гарно.

Вліво-вправо повернулись

І сусіду усміхнулись.

VІ. Робота над задачами .

До нас завітав ще один гість, а хто , відгадайте.

Полюбляю їсти мед,

Звуся, звісно, я... (Ведмідь)

- Так, Михайло Потапич пропонує вам розв’язати задачі.

1. Повторення плану роботи над задачею:

а) Уважно прочитати умову

б) З’ясувати, про що йдеться в задачі

в) Назвати опорні слова

г) Назвати числові дані

д) Визначити, якою дією розв’язується задача

е) Розв’язати задачу

2. Розв’язування задачі усно ( Творча робота над задачею.)

І - 40 моркв.

ІІ - 30 моркв. 90 морквин

ІІІ - ?

  • Про що можна дізнатись, обчисливши такий вираз? ( 40 – 30)

  • Про що можна дізнатись, обчисливши такий вираз? ( 40 + 30)

  • Який вираз відповідає скороченому запису задачі?

  1. Розв’язування задачі записаної на дошці.

  2. Діти обирають із запропонованих вчителем схему умови задачі.

  3. Розв’язують задачу самостійною. Перевірка – фронтально.

    Логічні задачі.

  1. МаленькийбратикМихайла Потапича - Топтань приніс нам непрості завдання , а хитрі задачі:

    • З однієї берези зірвали 14 яблук, а з другої – 10, скільки всього яблук зірвали?

    • На свій день народження Пончик запросив 6 коротунчиків. На скільки частин розрізали пиріг, якщо кожен гість з’їв по 1 шматочку, а Пончик з’їв стільки, скільки всі гості разом?

    • Маса цуценяти, коло воно стоїть на двох задніх ногах, 3 кг. Яка його маса, якщо воно стоїть на 4 ногах?

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія

Наша зустріч із учнями Лісової школи добігла до кінця. Ви, дітки молодці. - Яким для вас був цей урок?

-Що нового дізналися?

- Чого навчилися?

- Що сподобалося?

- Що здалося складним?

На прохання учнів Лісової школи всі ви за роботу отримуєте фішки – наклейки.

Ось і пролунав дзвінок - закінчився наш урок.

За роботу по заслузі щиро дякую вам, друзі.

Завдання №1 Вільне введення тексту

1.Гра «Так чи не так» (за допомогою лего)

а) 99 – найменше двоцифрове число;

б) записи виду 33+4, 77-65 називаються числовими виразами;

в) різниця – це коли до числа додають інше число;

г) ширина прямокутника завжди менша його довжини;

д) квадрат – це прямокутник.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0
Нещодавно скористалися