Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Вправа «Картопля»
Часто буває так, що ми сприймаємо яку-небудь групу, наприклад, етнічну, як ціле і не замислюємося про те, що кожний її представник – зовсім унікальний і неповторний. Наприклад, нам може здаватися, що «всі китайці на одне лице», що всі німці – страшні педанти, а фіни – мовчазні. Однак, якщо ми ближче познайомимося з конкретною людиною з цієї групи, більше дізнаємось про неї, то її індивідуальність та неповторність буде очевидною. Давайте спробуємо проілюструвати унікальність всього існуючого на практиці. Навряд-чи хто-небудь вважає, що кілограм картоплі наповнений індивідуальністю. Візьміть кожен собі по картоплині. Роздивіться її якомога уважніше, з’ясуйте «особливі прикмети». (на це дається 1 хв. Потім картопля змішується. Кожний повинен знайти свою картоплю та описати її.)
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Р.М. Складання допису в соцмережі про важливу подію із шкільного життя з використанням дієслів різних способів