Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Техніки релаксації для дітей та підлітків: як навчити знімати стрес через рух і звук
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон». Динаміка образу Елізи Дулітл.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

.............Назва п’єси свідчить про те,

що за основу твору взято

античний міф

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

.............Назва п’єси свідчить про те,0300dwvn-b4e8-236x288.jpg

що за основу твору взято

античний міф про

скульптора Пігмаліона,

який створив статую

морської богині Галатеї.

............Уражений красою

власного витвору, він закохався в Галатею та звернувся до богині кохання

Афродіти з проханням оживити її. Статуя ожила й, перетворившись на

прекрасну жінку, стала дружиною Пігмаліона.


.............У ролі всемогутнього творця 0300dwvs-eade-200x150.jpg

Пігмаліона в п’єсі Б. Шоу виступає

видатний фонетист —

професор Генрі Гіггінс,

.............А в ролі Галатеї —

бідна квіткарка Елайза Дулітл, з якої Гіггінс обіцяє зробити «герцогиню».


.............Однак драматург «перевертає» (а точніше, «повертає до сучасності») античний міф за допомогою парадоксу.

.............Генрі Гіггінс, за задумом Шоу, мав продемонструвати суспільству, на що здатна талановита людина, до того ж реаліст.


...............«Історія Елайзи названа романом, оскільки її перетворення здається неймовірним. Але такі перетворення відбуваються із сотнями цілеспрямованих честолюбних молодих жінок». Б. Шоу

..............В образі квіткарки драматург розкрив страшну безодню, у якій перебувала тоді більшість англійського населення.


Водночас в образі Елайзи Дулітл, сучасної Галатеї, автор показав
- величезний творчий потенціал народу,

- його прагнення до культури,

- морального вдосконалення,

- кращої долі.


З допомогою Генрі Гіггінса Елайза Дулітл навчилася

правильно говорити,

гарно одягатися,

поводитися у вишуканому товаристві згідно з етикетом того часу.

Якщо спочатку вона сприймала навчання тільки як зовнішні зміни,

то поступово в ній відбуваються вн зміни її характеру

Однак дуже швидко через пізнання мови й культури

Елайза

- відкриває в собі невичерпний творчий потенціал
- і постає у фіналі п’єси духовно багатою й цілком сформованою особистістю.


.......................................До вашої уваги ........................................

2:

Тестування

.............................Пройдіть тест...........................

 9 клас ТЕСТ У БЛОГ Б.Шоу "Пігмаліон"
30 березня 2022
0 0
Аватар профіля Стезенко Оксана Вадимівна
52
Аватар профіля Стезенко Оксана Вадимівна
Зарубіжна література
9 клас
12 246 272 0
52

Рефлексія від 6 учнів

Сподобався:

6 0

Зрозумілий:

6 0

Потрібні роз'яснення:

6 0
Рекомендуємо

Бернард Шоу «Пігмаліон»: специфіка втілення античного міфу в п’єсі, динаміка образу Елайзи.

Бернард Шоу «Пігмаліон»: специфіка втілення античного міфу в п’єсі, динаміка образу Елайзи.

129

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Зарубіжна література
9 клас

25 грн

Б.Шоу "Пігмаліон".Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон». Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

Б.Шоу "Пігмаліон".Особливості світогляду  Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон». Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.

976

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Зарубіжна література
9 клас

50 грн

Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат (Сью, Джонсі), їхня динаміка.

Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат (Сью, Джонсі), їхня динаміка.

376

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Зарубіжна література
7 клас

50 грн

Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

1325

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Зарубіжна література
6 клас

50 грн

Образи й символи повісті "Тіні забутих предків". Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання

Образи й символи повісті "Тіні забутих предків". Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання

243

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

680

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

503

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

7217

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

1056

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

1197

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас