Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Техніки релаксації для дітей та підлітків: як навчити знімати стрес через рух і звук
»
Взяти участь Всі події
Урок:

" Що росте на підвіконні"

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета:закріпити й розширити знання дітей про кімнатні рослини, формувати вміння описувати їх,упізнавати й називати за описом,підвести до розуміння того, що кімнатні рослини - це живі організми, що вимагають певного догляду; вчити дітей знаходити кімнатні рослини за переліченими ознаками; закріпити знання про основні потреби кімнатних рослин; виховувати любов до рослин, бажання доглядати і дбати про них.

Обладнання:кімнатні рослини, атрибути до дидактичних ігор, відеоролик «Кімнатні рослини».

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

І. Ранкова зустріч.

1. Вітання.

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки, тупають ніжки,

Працюють голівки та сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я.

2. Обмін інформацією.

1. Вправа « Крісло автора»

Ми школярики веселі.

На казковій каруселі

Спішимо в країну знань,

Де багато запитань.

Любим бігати, стрибати,

З ЛЕГО замки будувати.

Ми розумні школярі,

Виростаємо у грі.

2. Вправа « Кубик запитань».

- Чим ти любиш займатися у вільний час?

- Яка твоя улюблена гра? Чому?

-З ким ти найбільше любиш гратися? Чому?

- Чи є у тебе улюблена іграшка? Яка?

-У які ігри ти любиш гратися сам, а у які з друзями?

- Яка твоя улюблена пора року для того, щоб грати у різні ігри? Чому?

3. Групове заняття.

Рухлива гра « Я садівником народився»

( Діти становляться у коло, кожному дається назва квітки, вибирається садівник.)

С.- Я садівником родився, не на жарт розсердився, всі квіти мені набридли, крім…троянди.

Т.- Ой!

С.- Що з тобою?

Т-. Закохана.

С.- У кого?

Т.- Тюльпана і т.д.

4. Щоденнні новини.

- Сподобалась вам ця гра? Саме в такі ігри грали ваші бабусі й дідусі.Адже вони теж колись були маленькими. Гратися тоді особливо було нічим, але було з ким. Тому бабусі і дідусі багато часу проводили на вулиці – гралися в рухливі та спортивні ігри. Вам завдання: поцікавтеся у які ще ігри грали ваші мами й тата, бабусі й дідусі, і ми обов’язково в них пограємо.

ІІ. Ознайомлення з темою уроку.

Учитель: Сьогодні, діти, я знову запрошую вас до чарівного світу природи. Пригадайте, що таке природа? ( Це дерева, кущі, квіти, каміння,пісок, земля…) Так, але ж нічого цього в нашому класі нема. Про що ж йтиме мова? Ось вам 1.загадка – підказка:

Виростаємо на віконці, Розквітаємо на сонці, Від водиці зеленіємо, Усім діточкам радіємо (Кімнатні рослини)

- Так, це кімнатні квіти, також частинка природи. До якої природи належать квіти? Чому?

-Подивіться уважно на дошку. Що ви бачите?( Квіти)

– Де вони ростуть? (У кімнатах). Чи всі квіти ростуть у нас влома?

(Ні, ромашка, мак ростуть на лузі). Чим вони відрізняються? – Аде здебільшого стоять вони у кімнатах, у класі? (Поблизу вікон)

- Сьогодні ви познайомитеся з назвами деяких рослин.

-А для чого потрібно вирощувати кімнатні рослини, витрачати на них свій час?

2.Розповідь вчителя.

Квіти з давніх часів прикрашають наше життя . Доглядаючи за ними, ми отримуємо задоволення. У домашніх умовах рослини почали вирощувати ще в давній Греції. Спочатку це були лікарські рослини, потім їх почали використовувати для окраси приміщень. Більшість кімнатних рослин – жителі тропічних країн, які були привезені до нас майже 200 р. тому.

3.Перегляд відеоролика.

-Назви яких квітів ви запам’ятали?

-Які квіти є на дошці? (амарилліс, орхідея)

-Які квіти є у вас вдома? У нашому класі? ( драцена, сансев’єра (тещин язик), шлюмбергера( декабрист), панданус,еухаріс, рео).

4. Робота у групах. Дидактична гра «Назви квітку»

  • У вас на партах є картки з зображенням квітів та справжній листочок. Завдання: дослідіть, з якої квітки , що є на картці, цей лист. Знайдіть та опишіть цю квітку.

  • Які рослини виявилися зайвими? Чому?

( назви вивішуємо на «Стіні слів»)

Фізкультхвилинка.

На галявині квітки
Розкривають пелюстки.
Ось так, ось так
Розкривають пелюстки.
(Діти стискають і розпрямляють пальці)
Вітерець гуляє,
Квіточки хитає.
Ось так, ось так
Квіточки хитає.
(Діти згинають руки в ліктях і
знову розгинають, тримаючи їх по боках).
А увечері квітки
Закривають пелюстки.
Ось так, ось так
Закривають пелюстки.
(Стискають /розтискають пальці).
Тихо засинають,
Голівками гойдають.
Ось так, ось так
Голівками гойдають.
(Тримаючи руки попереду себе,
згинають їх у зап'ястках).

5. Робота за підручником. ( с.65)

-Яких кімнатних рослин на фото більше: з квітками чи без? На скільки?

Учитель:Щоб рослини були гарними їх потрібно доглядати. Як це потрібно робити?

  • Якою водою поливаємо квіти? (Водою кімнатної температури, відстояною,краще дощовою)

  • На якому грунті рослини ростуть краще? (На пухкому). Чому? (У пухкий грунт краще проникають вода і повітря). Як розпушуємо землю? (Дерев’яною загостреною паличкою розпушуємоверхній шар землі навколо горщика, щоб не пошкодити коріння) Пил на рослині перешкоджає проникненню у листя світла і повітря.

  • Що потрібно робити? (Очищувати від пилу). Як? (Велике листя протираємо вологою ганчіркою, дрібне листяобприскуємо).

  • Якщо рослині тісно в горщику? (Потрібно пересадити в більший)

6. Гра «Що рослинам потрібно для росту?»

-За допомогою малюнків- схем позначено умови необхідні для росту кімнатних рослин.

Давайте їх визначимо.

0601hags-cfb2-527x483.png

  • - Правильно! Лійкою ми поливаємо рослини. Без сонячного світла, тепла рослини не ростуть. Рослинам потрібні земля, повітря, вода. Щоб рослини були красивими, добре росли і цвіли, їх потрібно підгодовувати спеціальними добривами. І обов'язково їм потрібна наша турбота і любов!

7.Гра «Що було б, якби...»

  • - Що було б, якби рослина поставили в темне місце? /відповіді дітей/

  • - Що було б, якби рослина забули полити? /відповіді дітей/

  • - Що буде, якщо доглядати за рослиною: поливати, мити, рихлити землю, підгодовувати? /відповіді дітей/

8.Психогімнастика «Я - рослина!»:

- Уявіть, що ви маленькі кімнатні рослини. Вас посадили в теплу м'яку землю. Ви ще маленькі паростки, зовсім слабкі, ламкі, беззахисні. Але ось чиїсь добрі руки поливають вас, розпушують землю, щоб ваші коріння дихали, миють вас. Ви починаєте рости, стебло стає міцнішою, ви тягнетеся до світла. Вам так добре жити на підвіконні поруч з іншими красивими квітами...

ІІІ. Рефлексія.

- Діти, квіти прикрашають наше життя. То хай їх на землі буде більше. І хай серед них будуть обов’язково квіти, які виростили ви! Адже це дуже гарно, коли на тебе дивляться квіти, які ти сам посадив. Дивляться і ніби з вдячністю промовляють: «Дякуємо тобі, друже!»Ми з вами будемо продовжувати доглядати за нашими зеленими друзями, щоб їм добре жилося в нашому класі.

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Завантаження файлу

Опис, який учні побачать після проходження уроку

Асоціативний Кущ

Для чого люди вирощують кімнатні рослини в житлових приміщеннях

КІМНАТНІ КВІТИ

прикрашають кімнати лікують

очищають повітря збирають пил

Кімнатні рослини прикрашають житло людини, роблять його затишним.

Які рослини знаходяться у класній кімнаті

0601hajv-0b2b-310x232.png0601hak6-dea6-182x182.png

Лікарські рослини

КАЛАНХОЕ АЛОЕ

0601hakz-d528-225x219.png0601hal3-1180-290x246.png

Декоративноквітучі

БЕГОНІЯ ОРХІДЕЯ ПЕЛАРГОНІЯ Сенполія

0601hamv-af6e-120x143.png 0601hany-83a5-103x121.png 0601hao8-8bb7-102x122.png 0601haoi-7593-87x87.png

Декоративнолистяні

Дефінбахія Драцена Хлорофітум Фікус

0601hap3-33c4-77x93.png 0601hap8-ed1f-123x128.png 0601hapk-8d73-105x98.png 0601haps-5f6a-88x103.png

Що потрібно для догляду за кімнатними рослинами?

0601haqs-212a-497x328.png

Де найкраще ростуть кімнатні рослини? Чому?

Правила догляду за кімнатними рослинами

0601harm-0c7c-408x270.png

Навіщо потрібно протирати листки рослин?

Для чого поливають і розпушують ґрунт?

Кімнатним рослинам для життя потрібно....

0601hase-73a6-510x350.png

Гра “Зайва рослина”

0601hasr-6d7f-116x99.png0601hasw-44c6-72x84.png0601hat0-f44a-129x97.png0601hat2-c292-110x110.png

Гра “Упізнай рослини”

0601hatp-c6f9-88x80.png0601hatw-70e3-75x73.png0601hatz-2b0b-77x72.png0601hau6-7ce7-102x90.png0601haui-a189-113x98.png

Діти, сьогодні ви дізналися про користь кімнатних рослин.

Тому, завжи піклуйтеся про них, а вони вам віддячать своєю турботою.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля», «Росли укупочці, зросли…». Риси автобіографізму в образі ліричного героя. Ностальгія за ідилією родинного життя.

Лірика Т. Шевченка періоду арешту  й заслання і після повернення з  нього. «Доля», «Росли укупочці,  зросли…». Риси автобіографізму в  образі ліричного героя. Ностальгія за  ідилією родинного життя.

1001

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Українська література
9 клас

50 грн

Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»). Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»).

Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»). Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»).

576

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

33 грн

Планети сонячної системи

Планети сонячної системи

313

Аватар профіля Довгань Наталія Василівна
Я досліджую світ
4 клас

41 грн

Гроші. Планування сімейного бюджету

Гроші. Планування сімейного бюджету

111

Аватар профіля Габелко Наталія Володимирівна
Я досліджую світ
4 клас

19 грн

Ознаки літа у неживій природі

Ознаки літа у неживій природі

501

Аватар профіля Габелко Наталія Володимирівна
Я досліджую світ
2 клас

19 грн

Схожі уроки

Які рослини та тварини мешкають в Африці

Які рослини та тварини мешкають в Африці

3573

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Я досліджую світ
4 клас

Як тварини пристосовуються до довкілля ?

Як тварини пристосовуються до довкілля ?

1097

Аватар профіля Беца Наталія Іванівна
Я досліджую світ
3 клас

03.02.2022. Тема : Робота з природнім матеріалом.

03.02.2022. Тема : Робота з природнім матеріалом.

303

Аватар профіля Рошкович Андріяна Анріївна
Я досліджую світ
3 клас

03.02.2022. Тема : Як розмножуються рослини?

03.02.2022. Тема : Як розмножуються рослини?

299

Аватар профіля Рошкович Андріяна Анріївна
Я досліджую світ
3 клас

Догляд за кімнатними рослинами

Догляд за кімнатними рослинами

339

Аватар профіля Шандра Алла
Я досліджую світ
4 клас